“ТОР” отново е номер едно в българския бокс офис

| от |

“ТОР: Светът на мрака” продължава да e начело  в българския бокс офис и за трета поредна седмица е на лидерската позиция в родния топ 10.

Режисираният от Алън Тейлър филм се прожектира в България от близо 20 дни и за този период от време спечеленото от кинопрожекциите се равнява на 1 001 854 лева.

Триизмерната фантастика с Крис Хемсуърт вече подобри постижението на своя предшественик от 2011-та година (който бе свален от екран с приходи от около 800 хиляди лева) и се превърна във втория тазгодишен филм на Марвел, след “Железният човек 3”, който надмина границата от един милион лева, пише cinefish.bg

Втората позиция в класацията е за криминалния трилър с Брад Пит и Камерън Диас “Съветникът”. За първия си уикенд по родните киноекрани премиерната лента е спечелила общо 95 032 лева. Въпреки участието на познати на широката публика актьори режисирания от Ридли Скот филм пристигна без много шум в България и няма претенции за огромни приходи в бокс офиса.

На трето място застава комедията на Джон Търтълтауб “Последният пенсионерски запой”, която за първия си уикенд в България е натрупала 77 509 лева. Натрупаните до момента световни приходи на лентата се равняват на малко над 50 милиона долара.

Анимационният “Свободни птици” заема четвърта позиция със спечелени за дванадесет дни по кината 81 796 лева. След скромния си стартов уикенд триизмерния филм на Джими Хейуърт успя да набере малко повече скорост и през изминалите седем дни увеличи приходите си с допълнителни близо 50 хиляди лева.

Третата анимационна продукция в топ 10, “Кумба”, застава на пето място със спечелени за четири седмици по кината 220 043 лева.

Шестата позиция е за “Невъзможно бягство”, който за един месец в България е натрупал общо 305 724 лева. След като предишните им два филма не спечелиха очакваните приходи Силвестър Сталоун и Арнолд Шварценегер доказаха с “Невъзможно бягство”, че все още могат да вкарват приличен брой зрители в киносалоните.

Научнофантастичният “Играта на Ендър” е на седмо място в класацията със спечелени за близо две седмици 70 221 лева. Що се отнася до родния бокс офис приходите са далеч под очакванията.

Премиерната танцувална лента “Надиграването” заема осма позиция в бокс офиса като за първия си уикенд по българските киноекрани е спечелила скромните 19 597 лева.

 

Облачно, с кюфтета 2: Отмъщението на огризките“ е на девето място със спечелени за шест седмици 404 057 лева.

Трилърът по истински случай “Капитан Филипс” застава на последната десета позиция в класацията. Филмът на Пол Грийнграс се прожектира в България от две седмици насам и за този период от време е спечелил общо 118 316 лева.

 
 

15 роли на Кийра Найтли, които можем да гледаме отново и отново

| от chronicle.bg |

На днешния ден празнува разкошната Кийра Найтли, която днес навършва 32 години.

Два пъти номинирана за Оскар, Найтли е от онези актриси, които доказват, че можеш да бъдеш едновременно красавица и добра актриса.

По случай рождения й ден ви черпим с галерия с нейни роли, които трябва да си доставите.

 
 

Delta airlines възобновява полетите си до Москва

| от chronicle.bg |

Американската авиокомпания Delta airlines отново ще лети от Ню Йорк до летище Шереметиево в Москва, предаде ТАСС, цитирайки летищните власти.

Delta ще възобнови полетите от 27 май с честота пет пъти седмично. Te ще се изпълняват от самолет Boeing-767-300-ER, посочват от московското летище.

Превозвачът спря да лети до Русия през ноември миналата година. Тогава представител на авиокомпанията поясни, че полетите до тази дестинация са сезонни и се прекратяват всяка зима, припомня БТА.

През 2015 година редица авиопревозвачи напуснаха руския пазар и досега не са възстановили в пълен обем услугите си. Преките полети от Москва закриха германските Air Berlin и Eurowings, както и нискотарифният британски превозвач Easyjet. Lufthansa, тайландската Thai Airways International и Finnair пък значително свиха маршрутната си мрежа, припомня ТАСС.

 
 

Вижте трейлъра на продължението на култовия „Наистина любов“

| от chronicle.bg |

Наистина любов“ („Love Actually“) безспорно е една от най-добрите и най-обичани романтични комедии в британското кино, а и въобще, затова феновете вероятно ще се радват да чуят, че ще има продължение.

То ще представлява 10-минутна късометражна лента, заснета с благотворителна цел за Comic Relief.

Red Nose Day Actually unit stills

Повечето звезди от оригиналния филм ще се завърнат – Хю Грант, Колин Фърт, Лиъм Нийсън, Кира Найтли, Андрю Линкълн, Бил Най, Чуител Еджиофор, Мартин МакКътчън, Томас Броуди Сангстър, Лусия Монис и Роуън Аткинсън – те всички ще бъдат на линия. За съжаление, няма да видим Алън Рикман, който почина миналата година, а Ема Томпсън е отказала участие, защото с режисьорите са решили, че ще е твърде тъжно да играе (тя играеше съпругата на Рикман във филма).

Red Nose Day Actually unit stills

Краткото продължение на „Наистина любов“ („Love Actually“) ще бъде излъчено по ВВС на 24 май и по NBC на 25 май.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони – не. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво“. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.