Световният шампион по футбол ще пропътува 12 000 км. за един месец

| от |

Бразилия е петата по големина държава в света, а Мондиала ще се играе в 12 града в цялата страна. За националния отбор, който ще спечели Световното първенство това означава, че ще трябва да измине 12 000 км.
1

Професионалните спортисти не пътуват като нас. За да се гарантира, че те остават в оптимална физическа форма не се пестят средства, за да бъдат в оптимална физическа форма . Но независимо от това колко луксозно и спокойно  е пътуването, те прекарват дълго време във въздуха, което дава отражение на техните постижения.

Това би могло да бъде фактор през следващата година по време на Световното първенство по футбол в Бразилия. Мачове ще се проведат в 12 града в страната някои от тях на хиляди километри един от друг на . От екипи обикновено правят индивидуални пътувания от тяхното обучение база до всеки мач, някои ще видим мили добавите повече от другите с напредването на турнира .

Въпреки че средното разстояние е 12,000 км, някои от националните отбори ще трябва да премината 19000 км.,(някои и по-малко) за да достигнат до финала. Във тези изчисления са включени само пътуванията със самолет. Изключени са трансферите с автобус от лагерите на играчите до стадионите и летищата.1

Германия все още не е избрала база за своя престой в Бразилия, тя избира между Salvador и Sao Paulo. Решението ще покаже до колко Германия е уверена в своите шансове на това първенство. Страната е поставена в „групата на смъртта“,  където са САЩ, Португалия и Гана. Германия може да избере да намали разстоянието за пътуване в груповата фаза или във фазата на елиминации, но не и в двете фази. По този начин, независимо дали го иска, играчите на Йоахим  Льов ще се нуждаят от повече почивка в груповата фаза (в този случай тя трябва да изберат Салвадор, с 8000 км. по-малко за пътуване по време на груповата фаза от Sao Paulo) или в елиминационната фаза (Sao Paulo с до 6000 км. по-малко пропътувано разстояние от Салвадор по време на елиминациите) ще разкрие как Бундестима оценява шансовете си за представяне на световното първенство.2

Да завършиш първи не винаги е най-добро място за предстоящото пътуване 

Ако отборът завършва на първо място в своята група, то той, условно, е изправен пред по-слаб противник в първия мач във фазата на елиминациите. Това е достатъчен стимул за отборите, който ще се опитат да спечелят групата, но пътуването ще бъде по-дълго и изтощително.

За Австралия и Англия, пътят към финала през второто място в груповата фаза е на повече от 1600 км по-къс, отколкото ако те спечелят своите групи.

В момента само 8 национални отбора са избрали своите лагери, а останалите ще избират из между 83 места за своя база. Според това как са избрали своя база САЩ ги чака най-много път, а Аржентина най-малко.
3

Само за мачовете от груповата фаза американците ще трябва да изминат 14 240 км, а аржентинците ще минат 3 355 км.

Когато се съберат и мачовете от останалите фази от турнира, това означава, че ако по някаква случайност, на финала играят Аржентина и САЩ, американците ще са пропътували над 11000 км повече от аржентинците.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Първи снимки на Алисия Викандер като Лара Крофт

| от chronicle.bg |

Животът в Tomb Raider е прашен, но под прахоляка на снимачната площадка изплува едно скандинавско видение – Алисия Викандер в ролята на Лара Крофт. 

Шведската носителка на „Оскар“ стъпва в обувките на Анджелина Джоли, за да влезе в кожата на известната героиня от видеоигрите.

Викандер описва Лара Крофт като „истински иконичен характер“, който е „модел за много млади жени“.

Във филма виждаме Лара като млада жена, умна и способна, но пилееща енергията си. Проследяваме нейното опасно пътешествие, което ще я накара да тества границите си във всеки един смисъл.

През 2001 и 2003 година в ролята на героинята беше актрисата Анджелина Джоли.

алисия викандер

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

Opel OnStar с над 21 000 спешни обаждания

| от chronicle.bg |

Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца.

В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel.
Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации1 или търсене на свободни места за паркиране2 с помощта на служител на OnStar.

Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. Двама потребители на системата, които са изпитали предимствата на ангела-хранител OnStar и могат да споделят своите впечатления от първа ръка са Пола и Джон от Англия.

opel
Нещо, което започва като най-нормално пътуване за Пола и Джон изведнъж се превръща в кошмар. На връщане от екскурзия до Корнуол, Пола разбира, че всички главни пътища са затворени и тя не успява да открие алтернативен маршрут. В същото време Пола и Джон трябва да се върнат вкъщи бързо, тъй като Джон трябва да вземе лекарството си. Когато Джон получава епилептична криза, Пола натиска бутона за спешно повикване и служителят на OnStar Кевин Борбидж веднага уведомява службите за спешна помощ. “Никога не съм получавала толкова добро обслужване от някого на другия край на телефонната линия. Личното им отношение беше блестящо, просто фантастично,” споделя Пола.
От лятото на 2015 година, централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания като направеното от Пола.
Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка3.

В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране.

Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.