Стойчо Стоев: Валенсия е фаворит

| от |

Треньорът на Лудогорец Стойчо Стоев обяви Валенсия за фаворит преди първия осминафинален мач от турнира Лига Европа в четвъртък на стадион „Васил Левски“. Той обаче беше категоричен, че разградчани няма да изневерят на стила си и ще представят офанзивен футбол.

Стоев

„Срещаме сериозен тим, поредния силен противник от Лига Европа. С всяка изминала среща, след всяка победа, съперниците стават все по-сериозни и по-класни. Нашият отборът е готов да изиграе добри мачове, защото с Валенсия ни предстоят два. Надявам се да зарадваме хората на стадиона и пред телевизорите“, коментира Стоев, цитиран от „Фокус“

Той каза, че е гледал четири двубоя на Валенсия, включително и мача срещу Барселона на „Камп Ноу“, тогава прилепите победиха с 3:2. Стоев не пропусна да каже, че това е един сработен отбор, с качествени играчи, практикуващи добър футбол.
„Нормално да очакваме трудна среща. Неминуемо те влизат като фаворит, както беше и Лацио в предишния кръг. Ние имаме една добра инерция, имаме нужната увереност, така че се надяваме да направим пореден добър мач“, допълни той пред бТВ

„Стремим се навсякъде да играем офанзивно с максимален контрол на топката. Никога не сме мислили да се защитаваме и да разчитаме на контри. В четвъртък няма да бъде нищо по-различно, независимо от противника. Няма да изневерим на стила си, ще се опитаме да задържаме топката и да атакуваме при всяка възможност“, каза още Стоев.

„Ние сме такъв отбор, че водещото при нас е офанзивният футбол. Стремим се, ако можем да контролираме топката, да пресираме съперника – няма да изневерим на нашия футбол, като ще бъдем изключително внимателни в защита“, добави Стойчо Стоев.

„Очакванията с Лацио бяха огромни, но пред толкова публика ние не бяхме играли, а ни подкрепяха толкова много хора, от които 1/10 да са от Лудогорец, но и останалите ни подкрепяха и това натежа върху психиката. Надявам се, че в мача срещу Валенсия играчите ще бъдат малко по-спокойни и да покажат в пълна степен това, което могат. Момчетата трябва да бъдат това, което бяха досега, да бъдат отговорни и да бъдат отбора, който са. Надявам се утре да покажем добра игра. Може след двата мача да сме отпаднали, но да сме доволни от показаното“, сподели наставникът на Лудогорец, цитиран от Гонг.

Двата тима се изправят един срещу друг в четвъртък в мач от 1/8-финалите на Лига Европа. Двубоят е на Националния стадион „Васил Левски“ от 20.00 часа.

 
 

Апартамент на Дейвид Боуи в Ню Йорк се прдава

| от chronicle.bg, по БТА |

Бившият апартамент на Дейвид Боуи край южната част на Сентръл парк в Ню Йорк е обявен за продан.

Дейвид Боуи, който вече не е между живите, и съпругата му Иман живееха в апартамента през 90-те години на миналия век, преди да го продадат през 2002 г. Те оставиха пиано в апартамента, когато се преместиха в друго жилище. То все още е там.

Апартаментът с три спални с прекрасен изглед към Сентръл парк е обявен за продан за 6,5 милиона долара.

Според източници, цитирани от сп. „Форбс“, Боуи и Иман превърнали една от баните в апартамента в паник стая, в която да потърсят убежище, ако неканен гост проникне в жилището. Паник стаята впоследствие отново била превърната в баня.

След като продадоха апартамента, Боуи и Иман се преместиха в жилище в Сохо.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.