Силви Вартан посети Благоевград

| от |

„Вие сте символ на непреклонния български дух“. Това каза кметът д-р Атанас Камбитов при срещата си с легендарната певица с български корени Силви Вартан. По време на днешното си посещение в Благоевград тя бе отличена от д-р Камбитов с почетен знак и юбилейна грамота.

silvi-vartan-v-blagoevgrad6

Световноизвестната певица бе посрещната по стара българска традиция с питка и сол на фона на „Облаче ле бяло“ в изпълнение на ансамбъл „Пирин“. С тази песен Силви Вартан разплака България при гостуването си преди няколко години. Специално за посрещането бе подготвена кратка хореография, съчетана с изпълнението на традиционни фолклорни мотиви. „Трогната съм, за мен е чест и привилегия да съм тук“, бяха първите думи на Силви Вартан. В рамките на срещата, на която присъстваха още съпругът й Тони Скоти, нейната внучка Илона и председателят на Български червен кръст Христо Григоров, кметът запозна популярната певица с плановете за възстановяване на Фестивала на френската музика в Благоевград и отправи покана за участие към световноизвестната певица. Двамата обсъдиха развитието на културата в страната, като Силви Вартан призна, че за нея винаги е много специален момент, когато се завръща в България.

silvi-vartan-v-blagoevgrad1

След края на разговора си те посетиха Дома за медико-социални грижи за деца от 0-3 години в Благоевград, където родената в България музикална звезда направи дарение. По време на визитата си в Благоевград Силви Вартан получи картина на известния благоевградски художник Иван Милушев, както и икона, подарени й от д-р Атанас Камбитов. Певицата бе придружена от кмета и до Рилския манастир.

Благоевград е един от малкото градове след София, които легендарната Силви Вартан посети след концерта си в зала 1 на НДК на 24 април.

Екип на blagoevgrad.eu

 
 

„Западен свят“ задмина Game of Thrones

| от chronicle.bg |

Последният епизод от първи сезон на сериала „Западен свят“ привлече 2.2 милиона зрители. Спрямо първия епизод, излъчен през октомври, зрителите на шоуто са се увеличили повече от два пъти.

Със средно по 12 милиона зрители на всички платформи, „Западен свят“ се превръща в най-гледания първи сезон на сериал по HBO.

Шоуто е определяно като търговски успех, като освен това се радва и на доброто отнишение на критиката. То се приема за първия наистина голям хит на HBO от януари 2014 година насам, когато започна „Истински детектив“.

Какво не знаете за актьорите от „Западен свят“.

 
 

Почина майстер Емон от Game of Thrones

| от chronicle.bg, по BBC |

На 93-годишна възраст почина британският актьор Питър Воън. Последната му известна роля е тази на майстер Емон в култовия сериал на HBO Game of Thrones.

Той е носител на БАФТА за най-добър актьор в главна роля.

Агентът му Сали Лонг-Инес обяви: „Потвърждавам това, че за голямо съжаление Питър Воън си отиде в около 10.30 ч. тази сутрин. Той почина в мир, заобиколен от семейството си“.

 
 

Джиджи Хадид стана модел на годината

| от chronicle.bg |

Джиджи Хадид бе коронясана като международен модел на годината, а „Александър Маккуин“ бе обявен за най-добър британски моден лейбъл на церемонията за Британските модни награди за 2016 г.

Топ дизайнери, модели и знаменитости не се уплашиха от студеното време в Лондон и минаха по червения килим пред „Ройъл Албърт хол“ за церемонията.

21-годишната Джиджи Хадид победи в надпревара с по-малката си сестра Бела, Кендъл Дженър, Адуа Абоа и Линейзи Монтеро за топ отличието за модел.

„Александър Маккуин“ спечели съревнованието за най-добър британски лейбъл, а „Гучи“ получи наградите за лидер в международния бизнес и за международен дизайнер на аксесоари.

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.