„Секс запис“ оглави българския бокс-офис

| от |

Комедията „Секс запис“ с Джейсън Сийгъл и Камерън Диас в образите на Джей и Ани стана най-гледаният филм у нас за миналият уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.


 

189

Историята на съпружеската двойка с 10-годишен брак и две деца, която се опитва да разнообрази връзката с по-нестандартни методи, които я вкарват в поредица от неприятности, е гледана от 9 355 зрители и има 74 764 лева приходи за първите три дни откакто е на екраните у нас.

На второ място сред най-гледаните филми е другата премиера от миналия уикнед – анимационният „Самолети: Спасителен отряд“.Триизмерният филм, дублиран на български, показва новият живот на самолетчето Дъсти като участник в противопожарния отряд. За трите дни на екраните у нас той е гледан от 8 419 зрители и има 73 332 лева приходи.

Трета позиция е за „Трансформърс: Ера на изтребление“. За месец на екраните у нас филмът е гледан от 96 066 зрители и има 942 611 лева приходи.

На четвърто място в топ 10 е „Зората на планетата на маймуните“. Разказът за това, което е останало от част от Земята след нашествието на смъртоносен вирус за хората и взаимодействието им с водача на маймуните Цезар, е гледан в триизмерен формат от 19 762 зрители и има 193 629 лева от билетите им за десетте дни на екраните у нас.

Пета позиция сред най-гледаните филми е за „Как да дресираш дракон 2″. Приключенията на Хълцук и Беззъб са видяни от 87 077 зрители и са събрали 756 375 лева от билетите им за месец на екраните.

На шесто място е „Господарката на злото“. Историята за Спящата красавица, разказана през погледа на Злодеида, е вече два месеца на екраните и има 137 123 зрители, както и 1 307 885
лева приходи.

Комедията „Внедрени в час“ е на седмо място. Филмът с Чанинг Тейтъм и Джон Хил е вече с 45 417 зрители и 349 774 лева от тях за месец на екраните у нас.

Третата премиера от миналия уикенд – „Чистката: Анархия“ е на осма позиция. Създаденият по едноименната видеоигра филм е гледан от 1321 зрители и има 11 169 лева от билетите им.

Деветото място е за „На ръба на утрешния ден“. Екшънът с Том Круз и Емили Блънт, който проследява унищожаването на извънземни, нападнали Земята чрез многократното повторение и
усъвършенстване на уменията на група войници, е вече втори месец на екраните у нас и има общо 51 294 зрители и 514 857 лева от билетите им.

На десета позиция е трилърът „Избави ни от злото“, в който Ерик Бана е полицай от нюйоркската полиция, борещ се срещу силите на злото. Филмът е вече 17 дни на екраните у нас и е
гледан от 7 171 зрители и има 53 419 лева от билетите им.

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Актьори, които за малко да изпуснат велики роли

| от |

 Представете си „Терминатор“ без Арнолд Шварценегер или „Титаник“ без ди Каприо. Направихме галерия с актьори и актриси, който за малко да изпуснат иконичните си роли.

В историята често се ходи по много тънък лед. Освен разминавания и недоразумения, личните решения на хората често са причина за изпускане на прекрасни шансове. Дори за номинации за Оксар. В Холивуд актьори често правят мръсни номера, за да получат роля. Но когато отказват прекрасни възможности по собствено желание  – тогава е наистина озадачаваща ситуация.

Галерията ни ще ви покаже много известни лица, които за малко да изпуснат ролите на живота си. Тези, които ги направиха известни.