Съвместимост и химия в отношенията

| от |

Катя Михайлова

Много често съвместимостта и химията в отношенията се възприемат като взаимнозаменяеми от хората . Но те са различни и разликата им е важно да се разбере.

Високата съвместимост в отношенията идва от сходството в начина на живот между двама души и в ценностната им система. Но, една връзка с висока съвместимост, но с ниско ниво на химия, е много вероятно да бъде скучна поредица от срещи и разговори, след което, двете страни постепенно започнат да се отчуждават една от друга и в един момент престават да се виждат. От друга страна, химия без съвместимост, мого често води до катастрофа.
Поведението тогава става напълно ирационално. Така е когато знаете, че опредемен човек не е за вас, но не може да спрете да го виждате.

В същото време химията, сама по себе си, представлява много силно привличане между двама души и създаване на емоционална връзка в настоящето. Двойките са заедно през цялото време и обикновенно това никога не е достатъчно. Тогава се създават множество незабравими моменти. „Истинската любов е когато двама души имат патологии, които се допълват един друг.“ Високите нива на химията обикновено идват при хора с противоположни качества. Например момиче, което е лесно възбудимо, енергично и дейно ще има висока степен на химията с човек, който е спокоен, мек и отговорен. Интровертите обикновено имат естествена химия с екстровертите. Хората, които са дисциплинирани и интензивни, често работят най-добре с хора, които са спонтанни и неорганизирани.

За разлика от съвместимостта, липсата на химия не отблъсква хората един от друг. Липсата на химия просто води до липсата на емоционална интензивност.

Казват, че продължителността на най-страстното привличане трае 9 седмици и половина. Ако любовта може да е „от пръв поглед“, то тогава привличането е „от първа миризма“, като първопричината за нея е по-скоро обонянието, отколкото зрението.

Та, според вас, кое е по-важно в отношенията между хората – химията или съвместимостта?

Още от Катя може да видите тук

 
 

Първи поглед към Game of Thrones 7

| от chronicle.bg |

Зимата дойде, но Game of Thrones 7 – не. Новият сезон на култовото шоу ще се появи на малкия екран отново едва през лятото на 2017 г,. Ако дотогава има половин година, то това не значи, че по сериала не се работи. Вече може да видите и първи кадри от онова, което ни очаква.

Те се появяват в кратко видео на HBO за онова, което да очакваме от канала през 2017 година. Въпреки че виждаме само няколко кадъра от сериала по книгите на Джордж Р.Р. Мартин, те ни дават яснота за едно – зимата идва и тя е сезонът на Старките.

Вижте видеото за сериалите, които ще гледаме през 2017 година, в галерията – кадри от GoT7. Кога последно сте виждали Аря на кон?

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

#Bookclub: Оригиналните приказки на Братя Грим – за първи път на български

| от chronicle.bg |

Всички сме чели като деца приказките на Братя Грим. Десетки статии обаче говорят за „оригиналните“ приказки – онези, в които има много повече ужас и страх, отколкото в тези, които сме разлиствали като деца.

Зa пpъв път нa бългapcĸи eзиĸ излиза превод по opигинaлнитe нeмcĸи тeĸcтoвe нa пpocлoвyтитe пpиĸaзĸи, cъбpaни и paзĸaзaни oт Яĸoб и Bилxeлм Гpим. Издaниeтo вĸлючвa cтoтици пoяcнитeлни бeлeжĸи, илюcтpaции, биoгpaфични и poдocлoвни cпpaвĸи, ĸaĸтo и пoдpoбeн пpeдгoвop.

„Детски и домашни приказки“ излиза благодарение на издателство „Deja Book“.

Откъс от книгата можете да прочетете тук. 

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира