С „Не Ме Разбра” Рафи атакува ефира

| от |

Raffi_NMR_single_cover_frameДнес е премиерата на новия сингъл и видеоклип на големия победител на Нова Телевизия Рафи Бохосян. Освен, че грабна сърцата и зрителския вот в два последователни реалити формата на телевизията – първият сезон на X Factor и първото по рода си шоу Като Две Капки Вода – Рафи изгради и имидж на един от най-успешните млади изпълнители на българската музикална сцена през последните две години.

След издаването на супер успешния си дебютен сингъл „4321”, записан в студио в Лондон и изключително симпатичната си колаборация с Део, Лео и Играта „4D”, Рафи е готов с нов сингъл и видеоклип.

„Не Ме Разбра” е авторска колаборация между Борислав Бояджиев – Борче, Светлин Къслев и Рафи, а супер закачливият текст е дело на Ивайло Вълчев, Георги Николов – Гопето и Рафи. Продуцент е Вирджиния Рекърдс, представител на Sony Music за България.

Видеото, което е брилянтно пресъздаване на бляскавата атмосфера и безкрайните партита на 30-те години е създадено от Димитър Гочев – режисьор и продуцент на „Под Прикритие”, „Фамилията”, „Революция Z” и още много хитови БГ продукции. Спецификата на епохата на сиунга е майсторски уловена от оператора Григор Комитски, а за реализирането на пищната и мащабна продукция се погрижиха екипите на CAMERA и Вирджиния Рекърдс.

Парти атмосферата във видеото се подчертава допълнително от хореографията на танцьорите от The Skywalkers, както и от неповторимото присъствие на танцовите двойки от суинг клубовете Lindyhop.bg и Flying steps. Елегантната визия на Рафи и танцьорите е дело на стилистката Наталия Живкова, а в модерната взия водещо място имат новата линия кецове Radii Footwear от The Boombox.

Новият проект на Рафи е реализиран с помощта на компанията Coca-Cola, която традиционно се свързва с кариерите на най-успешните млади изпълнители и таланти в областта на музиката. Брандът излъчи Рафи за победител в онлайн кампанията „Сподели с Coca-Cola”, която се организира в социалните мрежи в България през лятото на 2013 г.

С изключително актуалния микс от модерен бийт и суинг елементи „Не Ме Разбра” дава заявка както за предстоящ клубен хит така и за едно от най-стилните музикални присъствия в българския радио и телевизионен ефир през предстоящите месеци.

С пищна хореография този петък на 22 ноември от 22:00ч. Рафи ще представи песента и в предаването X Factor по Нова Телевизия

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.

 
 

Снимат Peaky Blinders сезон 4

| от chronicle.bg |

Сезон 3 приключи преди 8 месеца. Сега сезон 4 вече се снима, а 5 се пише. Трейлъри, актьори и други детайли ще разгледаме тук.

Последното което знам: сезон 4 се очаква някъде през октомври. Том Харди се завръща. Сезон 5 се пише.

Записите започнаха съвсем скоро и затова все още няма трелър. За една нощ улиците на Ливърпул се състариха с 90 години. Имаме снимки на сета от няколко източника.

 

 

 

 

 

Ще има 6 епизода като във всеки сезон досега. Килиън Мърфи, разбира се, ще играе и в двата предстоящи сезона. Останалите основни герои също се очаква да се завърнат, но това предстои да бъде обявено. Създателят на сериала Стивън Найт потвърди завръшането на Том Харди, с когото работи през януари в „Табу“. „Не можем без Алфи (персонажът на Том). Том Харди е много желан актьор, но се постара да се освободи за снимките на сериала ни.“

 
 

Илон Мъск основа нова компания, която ще сближава човешкия мозък с компютрите

| от chronicle.bg |

Очевидно на Илон Мъск му остава твърде много време покрай Tesla, SpaceX и Hyperloop, защото основа още една компания.

Според информация на The Wall Street Journal (WSJ) новият проект на Мъск се казва Neuralink и целта му е да създаде технология, която може да направи пряка връзка между човешкия мозък и компютрите.

Neuralink цели създаването на чипове, които могат да се имплантират в мозъка. Идеята е да се лекуват заболявания, а може би и да се създаде  по-силна връзка между човек и компютър. Така може да се стигне до директна комуникация между нас и компютрите, а командите ще стават само чрез мисълта ни.

Neuralink е регистрирана в Калифорния като медицинска изследователска компания и според слухове вече е наела няколко академици с висок профил в областта на неврологията и гъвкави електроди, сред които експерта по нано технологии д-р Венеса Толоса, професора от UCSF Филип Сабес и професора от Бостънския университет Тимъти Гарднър, който изучава невронните пътеки и мозъците на пойните птици.

Прототипът вероятно ще бъде под формата на мозъчен имплант, който ще може да лекува заболявания като епилепсия, Паркинсон или депресия.