Ryanair обещава да е по-малко брутална с пътниците си

| от | |

Днес, петък 20 септември, за първи път в историята си Ryanair призна, че има проблем. Проблем с имиджа, проблем в отношението си към пътниците. Най-голямата европейска нискотарифна компания се ангажира да промени „бруталните“ си навици, за да привлече повече от клиентите на високотарифните си конкуренти.

„Трябва да се опитаме да сложим край на всички практики, които изнервят излишно пътниците“, най-сетне призна Майкъл О’Лиъри.

Irish budget airline Ryanair CEO Michael

Макар приоритетът на Ryanair  да продължава да бъде намаляването на разходите, което бе основната причина за силният растеж на компанията в последните години, някои от акционерите вече смятат, че компанията трябва да се замисли за имиджа си пред клиентите.

„Виждал съм хора да плачат на изхода към самолета“ каза един от акционерите Оуен О’Райли. „Има нещо ненормално и то трябва незабавно да бъде коригирано.“ Майкъл О’Лиъри, който досега винаги се е отнасял с пренебрежение към тези критики, съобщи разработката на нов сайт на компанията, създаването на специален екип, който да отговаря на оплакванията на клиентите и по-благосклонно прилагане на правилата за багаж.

„Ако се подава с милиметър, какво толкова“, каза той. „Нашата цел не е да наказваме хората за един милиметър“. Генералният директор добави, че тези промени не са реакция на натиск от страна на конкуренцията, но призна, че някои нискотарифни компании, като Easyjet, печелят от това, че са доста по-внимателни към пътниците. „Напълно готов съм да поема отговорността за нашето брутално поведение, някои от практиките може би идват от някои недостатъци в моя характер.“

image_forum_vatfrance_1360081264_05022013

Тази промяна в поведението се дължи в известна степен и на многобройните спорове избухнали в последните седмици, свързани с лошите условия на работа, на нарушения в сигурността, на зачестяващите случаи на съдебни дела и на рекордния спад в резултата, който Ryanair отбеляза след години непрестанен ръст.

 

 

 
 

Моника Белучи открива белградския филмов фестивал

| от chronicle.bg, по БТА |

Актрисата Моника Белучи и филмът на Емир Кустурица „На млечния път“ ще открият днес 45-ия Международен филмов фестивал ФЕСТ в Белград, на който ще бъдат представени 95 филма, съобщи белградската агенция Бета.

В главната програма са 15 филма от 12 страни. До 5 март, когато на тържественото закриване на фестивала ще бъде показан филмът на американския режисьор Мартин Скорсезе „Тишина“, ще могат да се видят най-добрите филми от световните фестивали и почти всички фаворити за Оскар.

Днес сръбският премиер Александър Вучич ще приеме в сградата на правителството италианската актриса Моника Белучи и режисьора Емир Кустурица, съобщи Танюг.

 
 

Анимираната симфония на живота

| от chronicle.bg |

Кратката форма в киното е обект на внимание от хиляди режисьори и аниматори по света.

Днес пък е петък – ден като никой друг. Затова ще ви покажем „Symphony no. 42″ – една късометражка, която ни представя 47 нерационални сцени за връзката между човек и природа.

 

Symphony no. 42 from Reka Bucsi on Vimeo.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

„Дракон“ на SpaceX се скачи с международната космическа станция

| от chronicle.bg |

Товарният космически кораб „Дракон“ на частната американска компания SpaceX се скачи с Международната космическа станция ден след неуспешния си опит, предадоха Асошиейтед прес и ТАСС.

За скачването помогнаха астронавтите Шейн Кимброу от САЩ и Тома Песке от Франция, като прихванаха капсулата с помощта на автоматичната ръка-манипулатор „Канадарм“.

Вчера възникна проблем с GPS системата на кораба, който възпрепятства приближаването му към станцията. Грешката в навигацията беше бързо отстранена и всичко мина гладко при втория опит.

„Дракон“, зареден с близо 2,5 тона товари и оборудване, излетя в неделя от космическия център „Джон Кенеди“ близо до Кейп Канаверал в щата Флорида. Оттук тръгнаха мисиите на Аполо към Луната, както и космическите совалки в периода 1981-2011 година.

Шестчленният екипаж на станцията ще приеме нова пратка в петък, този път от Русия.

След закъснялото пристигане на „Дракон“, астронавтите трябва да го отворят колкото е възможно по-скоро, за да разтоварят 40 мишки от борда му. Животните са част от експеримент за зарастване на рани.

Източник: БТА