Русия няма как да подпомогне фирмите, намиращи се под санкции

| от |

Руското правителство няма да бъде в състояние да подкрепи всичките държавни компании, които имат проблеми с набирането на финансиране, с оглед санкциите на Запада, заради своите ангажименти за големи държавни социалните разходи, заяви днес бившият министър на финанситеАлексей Кудрин, цитиран от Ройтерс.

Силен поддръжник на либералните реформи и на фискалното благоразумие, Кудрин се превърна в почти самотен глас сред руския елит, който критикува политиката на правителството за справяне с проблемите в резултат на украинската криза.

На чуждестранна бизнес конференция той заяви, че очаква руската икономика да стагнира (нулев растеж) през тази година или дори да отслабне още повече и прогнозира отрицателен икономическа растеж (рецесия) през 2015-а година доста под руските правителствени прогнози за повишение на БВП с 0,5% през 2014-а година и с 1% през следващата година.

Според него БВП на Русия може да се сви с 3 до 4 процентни пункта, ако западните нации затегнат допълнително своите санкции спрямо Москва до степен, подобна на техните санкции спрямо Иран. Не изключвам, че ако има по-големи и по-строги санкции, икономиката на Русия ще влезе в  рецесия не само за една, но може би за две години напред, прогнозира той.

С оглед забавянето на икономиката и нарастващите социални разходи, правителството няма да успее да помогне на тези компании, които вече отправиха молби за държавно финансиране, след като Европейският съюз и Съединените щати наложиха нови санкции, включващи затваряне на тяхното финансиране от външните пазари. Компаниите се обръщат към правителството, но подкрепата на правителството е ограничена, с оглед продължаващите големи специални разходи, каза Алексей Кудрин.

Няколко държавни и частни компании вече обмислят да се обърнат към руското правителството за свежо финансиране, за да устоят на западните санкции. Преди време стана ясно, че руският държавен петролен производител „Роснефт“ вече е поискал подкрепа в размер на цели 40 млрд. долара.
Кудрин също така каза, че той приветства плановете на правителството да се обърне на изток за инвестиции и за търсене на пазари за руската продукция, но според него ще отнеме 20 години, за да се развият напълно тези нови търговски отношения. Той каза, че докато продължава въоръжената борба в източната част на Украйна, Русия ще остане изправена пред труден инвестиционен климат. Неговите думи са в противоречие с правителствени служители, които, докато критикуват западните санкции, в същото време обрисуват настоящата ситуация като възможност за Русия да развива промишленост, генерираща вътрешен икономически растеж и да развиват връзките със съседите си на изток.
Обръщането към Изтока носи добри перспективи, особено за Далечния изток на Русия, заяви на същата конференция заместник министър-председателят Аркадий Дворкович.Когато става въпрос за санкциите, ние гледаме на тях като на безсмислени и контрапродуктивни мерки, които не решават политически проблеми, допълни той.

Междувременно стана ясно, че руското правителство е одобрило инвестиционната програма на „Роснефт“ – водещата петролна държавна компания, която беше силно засегната от новите санкии на Запада, подчерта Аркадий Дворкович. Той обаче отказа да разкрие тази инвестиционна програма, която през 2013-а година беше за около 600 млрд. рубли (около 15,5 млрд. долара).

Дворкович посочи, че Роснефт трябва официално да поиска помощ от Националния държавен инвестиционен фонд и че трябва да дефинира конкретните проекти, за които е необходимо финансиране от фонда.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

„Истински детектив“ ще има трети сезон

| от chronicle.bg |

Сериалът „Истински детектив“ на телевизия НВО вероятно ще има трети  сезон.

Работата над него изглежда вече е започнала, съобщава БТА.

Първият сезон на сериала е заснет от Кари Фукунага, с участието на Матю Макконахи и Уди Харелсън в ролите на детективи от Луизиана.

Той получи ласкави отзиви от критиката и предизвика голям зрителски интерес. Първият му епизод бе излъчен през януари 2014 г. Действието във втория сезон с участието на Колин Фарел, Рейчъл Макадамс и Винс Вон се развива в Калифорния. Отзивите на критиката обаче бяха противоречиви и това накара шефове на телевизия НВО да преустановят осъществяването на проекта.

Създателят на сериала Ник Пицолато е написал сценариите за най-малко два епизода за потенциалния трети сезон и че му помага сценаристът ветеран Дейвид Милк, съобщава „Entertainment Weekly“.

Към момента сътрудничеството между Пицолато и Милк е в ранен стадий. Милк има концепция за следващ сезон на сериала и е започнал да работи върху сценария.

През 2016 г. програмният директор на НВО Кейси Блойс увери, че кабелната телевизия и Пицолато обсъждат възможността да бъде заснет още един сезон на сериала.

 
 

Opel OnStar с над 21 000 спешни обаждания

| от chronicle.bg |

Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца.

В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel.
Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации1 или търсене на свободни места за паркиране2 с помощта на служител на OnStar.

Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. Двама потребители на системата, които са изпитали предимствата на ангела-хранител OnStar и могат да споделят своите впечатления от първа ръка са Пола и Джон от Англия.

opel
Нещо, което започва като най-нормално пътуване за Пола и Джон изведнъж се превръща в кошмар. На връщане от екскурзия до Корнуол, Пола разбира, че всички главни пътища са затворени и тя не успява да открие алтернативен маршрут. В същото време Пола и Джон трябва да се върнат вкъщи бързо, тъй като Джон трябва да вземе лекарството си. Когато Джон получава епилептична криза, Пола натиска бутона за спешно повикване и служителят на OnStar Кевин Борбидж веднага уведомява службите за спешна помощ. “Никога не съм получавала толкова добро обслужване от някого на другия край на телефонната линия. Личното им отношение беше блестящо, просто фантастично,” споделя Пола.
От лятото на 2015 година, централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания като направеното от Пола.
Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка3.

В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране.

Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.