Рецептата за успех на Гришо: „Да се събуждаш всяка сутрин с позитивна мисъл и поне една голяма цел“

| от |

Бъди активен

За Chronicle.bg Пламен Станчев

В събота “Rexona” представи рекламното си лице за България – Григор Димитров.

IMG_1586

На събитието в тенис комплекс “Малееви” освен журналисти, присъстваха и младите тенис надежди на България – деца от тенис клубове от цялата страна. Първо бяха представени децата. На въпроса “Като кой тенисист искаш да станеш, когато пораснеш?”, момчетата, разбира се, отговаряха “На Григор Димитров” . Но едно момиченце определено развесели публиката в залата, заявявайки, че иска да стане като Серина Уилямс.

Веднага след това се появи и Григор, който 15 минути отговаря на въпроси на водещата и на журналисти.

Димитров разказа за тренировъчния процес, и даде своята рецепта за успех – „Да се събуждаш всяка сутрин с позитивна мисъл и поне една голяма цел“.

На въпрос за най-тежките мачове в кариерата му, Григор посочи победите си над Новак Джокович (в Мадрид) и Анди Мъри (в Акапулко), защото “тези мачове остават в главата”, и защото в тези мачове е дал още повече от себе си.

Гришо разказа и за ситуацията от турнира в Маями, когато прекъсна мача, за да окаже помощ на едно от момичетата, подаващи топките.

След пресконференцията Димитров се запозна с децата, и заедно загряха за предстоящия тенис урок с две обиколки на корта. Всяко от децата имаше възможност да размени по няколко удара с Григор, а няколко от момчетата опитаха шанса си и на ретур срещу сервисите му.

После всички тренираха изпълнение на сервис, като Гришо им предаде един от първите уроци, които е получил от баща си – как при изпълнението на сервис трябва да си представя, че е Робин Худ, поставя стрелата в лъка, прицелва се и я изстрелва.

image (1)

След урока Григор обърна внимание и на навиването на грифа на ракетата, и остана впечатлен от уменията на малките тенисисти.

Последвa изненада от страна на организаторите – минимачле по джитбол, с което Григор се справи забележително и буквално им скри топката.

Накрая във фоайето на тенис комплекс “Малееви” около един час Григор раздава автографи и се снима с фенове.

image

Малките тенисисти със сигурност ще запазят страхотни спомени от тази среща, а ние се надяваме партньорството на “Rexona” с Григор Димитров да запали още повече малчугани по спорта, и повече възрастни  – да ползват дезодоранти.

От днес Григор Димитров е номер 15 в ранглистата на ATP (нов рекорд), а в края на седмицата ще играе за България за купа “Дейвис”. Плейофният мач срещу Гърция за оставанезвъв втора група на Евро-африканската зона ще се проведе от 4 до 6 април в тенис комплекс “Илиопулис” в Атина.

От 12-ти до 20-ти април следва участие на турнира Monte Carlo Rolex Masters от категория Maters 1000 на “родна земя” в Монте Карло.

Да пожелаем на Григор да е здрав, да се радва и да ни радва с изявите си на корта, и не след дълго да махне втората цифра след единицата от класирането си в ранглистата.

Go GriShow!

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът:

 

 
 

Документален филм разкрива тайни за живота на Хийт Леджър

| от chronicle.bg |

Документален филм за Хийт Леджър ще разкрие неизвестни факти за личния му живот.

Актьорът почина през 2008 година на 28 години.

„I Am: Heath Ledger“ ще разказва за живота на звездата, като ще включва и интервюта на важни за него хора. Ще има нови детайли около кариерата на актьора и личния му живот. Все още не е обявено кои са ключовите лица, интервюирани във филма.

Хийт Леджър спечели сърцата на зрителите с „10 неща, които мразя в теб“, „Планината Броубек“, „Като рицарите“ и други. Превърна се в легенда с ролята си на Жокера в „Черният рицар“, което посмъртно му спечели награда на Академията.

хийт леджър

Филмът ще съдържа информация и за още един въпрос – причината за смъртта му. Официално става дума за инцидентна свръхдоза. Според някои обаче Хийт Леджър е станал жертва на мрачния си персонаж в „Черният рицар“.

Актьорът има дъщеря от актрисата Мишел Уилямс – Матилда. Момичето днес е на 11, но Уилямс много добре пази личния й живот.
„I Am: Heath Ledger“ ще се появи на екран по телевизионната мрежа Spike през май.

 
 

Адел посвети изпълнение на жертвите в Лондон

| от chronicle.bg, БТА |

Адел посвети песента си „Make You Feel My Love“ на жертвите от терористичната атака в Лондон.

По време на свой концерт в Окланд, Нова Зеландия, на 22 март тя изпя парчето в памет на загиналите.

„Днес имаше терористична атака в родния ми град Лондон – заяви пред зрителите 28-годишната певица преди началото на концерта. – Аз съм буквално на другия край на света и искам хората да видят запалените тук свещи и да ни чуят. Странно е, че не съм вкъщи. Всичко, което искам, е да бъде у дома заедно с приятелите и семейството си. Всички те са добре, но искам да посветя изпълненията си тази вечер на жертвите на терористичната атака и на родния си град.“

45 000 зрители на стадиона „Маунт Смарт“ в Окланд запалиха свещи, докато носителката на „Грами“ изпълняваше хита си.

Адел в момента изнася концерти в Австралия и Нова Зеландия в рамките на световното си турне. То ще приключи с нейни шоута на стадион „Уембли“ в Лондон през юни и юли.

 
 

Delta airlines възобновява полетите си до Москва

| от chronicle.bg |

Американската авиокомпания Delta airlines отново ще лети от Ню Йорк до летище Шереметиево в Москва, предаде ТАСС, цитирайки летищните власти.

Delta ще възобнови полетите от 27 май с честота пет пъти седмично. Te ще се изпълняват от самолет Boeing-767-300-ER, посочват от московското летище.

Превозвачът спря да лети до Русия през ноември миналата година. Тогава представител на авиокомпанията поясни, че полетите до тази дестинация са сезонни и се прекратяват всяка зима, припомня БТА.

През 2015 година редица авиопревозвачи напуснаха руския пазар и досега не са възстановили в пълен обем услугите си. Преките полети от Москва закриха германските Air Berlin и Eurowings, както и нискотарифният британски превозвач Easyjet. Lufthansa, тайландската Thai Airways International и Finnair пък значително свиха маршрутната си мрежа, припомня ТАСС.