Ремонтират зала „Конгресна“ във Варна

| от |

До няколко дни ще стартира ремонтът на зала „Конгресна“ в Двореца на културата и спорта във Варна. Очакват се последните разрешителни на компетентните органи и комисии и реконструкцията започва.

След ремонта залата ще бъде с капацитет 5004, което е с над 2000 места повече от досегашните. На 15 ноември се очаква инспекция от шефа на Европейската волейболна федерация Андре Майер, който да даде „зелена светлина“ за провеждането на шампионата на Стария континент по волейбол за мъже догодина в Морската столица.

kongresna1

Варна е един от домакините на първенството, но ако „Конгресна“ не бъде готова в срок, мачовете отиват в Самоков или Ботевград. Първоначалната идея за Евро 2015 е във Варна да се играят мачовете от групата, в която водач ще е еврошампиона Русия.

Зала „Конгресна“
има кръгла, планова структура, като обемът и е подчертано изявен. Външното възприятие остава впечатление за самостоятелно тяло, позиционирано на „постамент“.

Основното задание

на възложителя е да се постигнат изискванията на международните федерации по съответните спортове за провеждането на международни форуми от най-високо ниво, пише stroitelstvo.info. Целта на ремонта на обновената зала „Конгресна“ е не само провеждането на предстоящото Европейско първенство по волейбол през 2015 г., но и съоръжението да отговаря на критериите за други основни спортове, както и да се запази функционалността си при провеждането на културни и обществени мероприятия за дълъг период в перспектива. Основните изисквания на спортните федерациите са брой на зрители, размерът на терена, броят и площта на съблекалните, сигурността и др. Осигуряването на максимално безопасен маршрут на гости, състезатели, официални лица е приоритет на всички – организатори, полиция, охранителни фирми, представители на международните федерации. Ремонтът включва също така модернизиране на условията и обезпеченост на телевизионните излъчвания и репортажи, което е сред основните фактори на функционалността на съоръжението.

kongresna

Проектът за модернизация на залата
по същество представлява запазване на съществуващия обем, конструкцията и архитектурния вид на зала „Конгресна“, увеличаване капацитета на залата от 3400 на 5004 седящи места за зрители (включително 25 места за хора в неравностойно положение) и разширяване на общия габарит на игралното поле – терен в съответствие с най-новите и модерни изисквания на международните спортни федерации, позволяващи провеждане на големи спортни мероприятия от най-високо ниво. Запазва се мобилната сцена – като функционалност, механика и размери, като се предвижда оползотворяване на неизползваеми до момента площи и обеми. Проектът подобрява климатизацията и вентилацията, както и запазва акустичните качества на залата. Предвижда се и увеличаване броя на санитарните възли съобразно увеличения капацитет, обособяване на микс зона за спортните състезания,  нов пресцентър, отделяне на независим достъп за VIP посетители, както и увеличаване на капацитета на VIP трибуната, тв платформи и нови информационни табла.

За постигането на нужния капацитет от минимум 5000 места са проектирани нови трибуни (C, D, E, F, B1) – на терена, над основните входове и над мобилната трибуна, проектирани от метална носеща конструкция, осигуряваща допълнително 1766  места. Предвижда се изграждането на мобилни трибуни с оглед на постигане на максималните размери на игралното поле при хандбал. Интериорното решение предвижда цялостна подмяна на седалки, облицовки и настилки по трибуни.
Проектът е инспириран от респект и приемственост към архитектурата на сградата и предлага единствено модернизация и осъвременяване на съоръжението, без да променя характера и естетическите ценности, носители на духа на епохата на изграждането й.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Няма да повярвате на колко години са!

| от chronicle.bg |

Холивуд винаги е 21 години! Или поне така изглежда – след операции, грим, тренировки и алхимия. Ето няколко звезди с постоянен брой свещи върху тортата.

Но на колко години са всъщност едни от най-големите актриси в света? Не е прилично да се питата такива неща, разбира се. Те обаче вкарват достатъчно усилия, за да не се притесняват, когато ги питат така.

И така – едни от най-младоликите на екрана. Или поне част от тях . Галерията ни съдържа само жени, които ще ви очароват и изненадат. Често това, което ни подмладява най-много, е щастието!

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Най-добрите корици на албуми на Марая Кери

| от chronicle.bg |

Днес една от емблематичните певици на нашето време, Марая Кери, навършва 47 години – достойна възраст, зад която стоят много неща.

След дебюта си през 1990г Марая Кери става първата певица, която оглавява американската класация Billboard Hot 100 със своите сингли пет поредни пъти.

След брака си с президента на Колумбия Рекърдс Томи Мотола през 1993.  тя утвърждава позициите си на най-успешната певица на компанията. Според списание Billboard  тя е най-успешният изпълнител на десетилетието в САЩ.

След развода си с Томи Мотола тя решава сама да поеме контрол върху имиджа и музиката си, включвайки елементи на хип хоп в песните си. Популярността ѝ спада, а по-късно напуска Колумбия Рекърдс.

Марая изживява тежко тези събития емоционално и физически. Друг удар за певицата е неуспехът на филма и новия ѝ албум, носещи името Glitter. През 2002г. тя подписва договор с Айлънд Рекърдс и през 2005г. отново си възвръща челните места в поп музиката.

През 2000г. на церемонията по връчването на Световните музикални награди Марая Кери е обявена за певицата с най-много музикални продажби за хилядолетието. Тя има най-много сингли, оглавили първите места на класациите – 18. Тя е носител на 5 награди Грами, освен това е единственият изпълнител с шестнадесет статуетки от Световните музикални награди.

Марая Кери притежава петоктавен диапазон.

И независимо от приказките, които се говорят по адрес на визията и личния й живот, тя е събитие в историята на музиката.

И ви черпим с 10 нейни корици, в които си заслужава да изплакнете понеделнишките си очи.