Рекламна агенция Публисис София с две престижни отличия от международните награди Effie

| от |

Рекламна агенция Публисис София спечели две значими награди на тазгодишния рекламен фестивал „Effie България 2014“ – златна награда за Dacia и кампанията „Баба Ханке“ в категория „Стоки“ и бронзова награда за Winston в категория „Промоции“. С тези успехи Публисис София се нарежда на второ място в класацията на най-ефективните агенции според Effie Effectiveness index.

42REN13020 Dacia SH 400x300cm
Кампанията за марката Dacia на Рено Нисан България е създадена през лятото на 2013 г., за да представи новите автомобили Dacia, отличаващи се с добро съотношение между цена, атрактивни лизингови условия и качество. Творческият екип на Публисис София създава кампания, която представя марката Dacia като по-добрата алтернатива на покупката на употребявани автомобили, внасяни от Централна и Западна Европа. Със слогана „Наистина ли вярваш, че баба Ханке е предишният й собственик“, рекламната агенция комуникира покупката на нов автомобил Dacia като по-добрия избор за клиента по отношение на надеждност и финансови характеристики, спрямо избора на употребяван автомобил без доказано качество.

Задачата на агенцията беше да разработи кампания, която да представи новините около Dacia и да повиши продажбите на бранда. Кампанията, която създадохме беше не просто комуникационно, а цялостно бизнес решение, което ангажира потребителите по завладяващ начин и превърна Dacia в марка номер 1 в автомобилния сектор за 2013 г.“, сподели Калина Петкова, заместник-изпълнителен директор в Публисис София. Кампанията е реализирана на национално ниво с външна реклама и интернет в периода септември-октомври от 3 агенции в Публисис Груп – Публисис София, Публисис Модем Сайбърмарк и Екуинокс.

42REN13020 Dacia KM 400x300cm
Бронзово Effie отличие в категория „Промоции“ беше присъдено на JTI България.
Поздравления за всички екипи на Публисис Груп, които постигнаха тези забележителни резултати и демонстрираха интегрирания подход на работа вътре в групата. Благодарим и на нашите клиенти, които ни се довериха и ни дадоха свободата да реализираме по такъв ефективен начин техните кампании“, коментира Николай Неделчев, управляващ директор на Публисис Груп.

Публисис Груп е една от най-големите структури в областта на маркетинговите комуникации в България, развиваща своята дейност вече 19 години. Групата е пълноправен партньор на Publicis Groupe за България. Публисис Груп обединява 13 специализирани агенции: Publicis Sofia, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett (агенции за рекламно обслужване), ZenithOptimedia и Equinox (агенции за медийно планиране и купуване), Publicis Modem Cybermark (агенция за интерактивен маркетинг), Публисис Диалог (агенция за директен маркетинг, интерактивни и BTL активности), Публисис Кънсалтънтс (водеща агенция за PR обслужване), Carre Noir (агенция за корпоративен дизайн), Прагматика (агенция за маркетингови проучвания), Метрика (специализирана агенция за телемаркетинг), ХепиЕнд (аудио, видео и печатно производство) и MarketEyes (агенция за проучвания чрез метода “мистериозен купувач”).

Publicis Groupe е най-голямата комуникационна мрежа в Eвропа и трета по големина в света. Основана е през 1924 година в Париж. Притежава агенции в 109 държави и 229 града по света, сред които световните рекламни вериги Publicis, Saatchi & Saatchi и Leo Burnett.

 
 

Тейлър Суифт и Зейн Малик с общо парче за „50 нюанса по-тъмно“

| от chronicle.bg |

Изпълнителите Тейлър Суифт и Зейн Малик изненадаха феновете си с ново парче към саундтрака на „50 нюанса по-тъмно“. Песента появи към полунощ в САЩ (т.е. тази сутрин българско време).

Песента е първата от саундтрака на предстоящия филм по втората книга на Е.Л. Джеймс.

Суифт съобщи за песента в Twitter с мистериозният туит „Z | T | 50“. Той беше споделен близо 15 000 пъти само за час.

Само час след пускането си в iTunes, „I don’t wanna live forever“ стигна номер 1 в класацията на iTunes за САЩ. За момента парчето е достъпно само в iTunes срещу 1.29 долара. Не е ясно кога ще може да бъде слушано на други места по света. Може да чуете откъс от него, публикувано в профила на Тейлър Суифт.

„Петдесет нюанса по-тъмно“ ще се появи на екран в началото на следвата година.

 
 

И ний сме естети, и ний сме гледали на Ким Кардашиян дупарата!

| от в. "Сега" |

През последната седмица новостите в света на българската песенна култура бият като барабанен огън.

Социалните мрежи се възпалиха и кипнаха първо на почва Издислав и Фики Стораро, сега естетите и меломаниаците анализират Гери-Никол и новата й песен. Стръвта, на която кълват възмутените и вдъхновените, е рефренът: „яката дупара – кой ще я бара?“

Общо взето на Шопенхауер му е все тая, ама само Шопенхауер ли е естет на тоя свят? Едно магаре ли се казва Марко? И ний сме естети, и ний сме гледали на Ким Кардашиян дупарата!

***

Неслучайно на български основният офис на една компания се нарича седалище; и по-рядко – главен офис. У нас е по-важно да имаш дупара, нежели глава. Това е видимо и при други идиоми. На английски се казва – „трябва да имаш черва за еди-какво си“ (to have guts); на български за същото казваме – „трябва да имаш дупе“ (или евентуално топки). В дупарата сме куражлии!

***

Българо-македонският фолклор пази различни бивалици и небивалици с такава постройка: една работа се върши или с пари, или с дупара; пари нема – действайте.

***

В днешно време обаче има лидери едновременно с голяма и щедра дупара, но и приказно богати. От двете страни на един шпигел имаме две прекрасни корпулентни дупари. И не са стиснати – особено едната! Много обича да дава. На народа дава, но и на заслужили дупари дава – предимно обществени поръчки.

***

Благоразумието и прагматизмът ни учат: ако искаш мира, стой си на дупарата и кротувай! Но един неблагодарен дупарин пиян на мотика изрече непристойни и клеветнически думи за приключенията на Голямата дупара в Симитли.

***

Напънала се планината и родила мишка. Напънала се дупарата…

***

Дянков щеше да пляска дупарата на руската мечка. В действителност отиде и целуна пръстена, с извинение – влезе в управлението на голяма руска банка и икономически институт. На това му се вика дупара с две лица, казано на изящен език – това е стилът на Двуликия Анус.

***

И Христо Ботев е писал за Musculus gluteus maximus, но с ето такива възрожденски думи:

„Отзад кир Михалаки беше някак по-деликатен: вратът му – като талията на свинята, гърбът – като табашки кош, а под гърба – кръгла манастирска трапеза.“

Текстът е публикуван във в. „Сега“. 

 
 

Страст и интрига в новия трейлър на „Петдесет нюанса по-тъмно“

| от chronicle.bg |

Нови кадри от едно от най-чаканите заглавия за 2017 г. разгорещяват страстите и обещават неочаквани обрати за Крисчън Грей и Анастейжа Стийл. След като Петдесет нюанса сиво счупи няколко рекорда, продължението от култовата поредица – Петдесет нюанса по-тъмно, ще влезе в киносалоните на Свети Валентин догодина.

В края на първия филм богатият и красив милиардер със специфичен сексуален вкус и срамежливата студентка Ана се разделиха. В новия трейлър към новото заглавие, обаче, Крисчън Грей е твърдо решен да спечели отново любовта на живота си. Въпреки че е объркан от чувствата, които изпитва, той целеустремено започва да преследва Анастейжа. Тя от своя страна поставя категорични условия – без правила и без тайни. Вече пораснала и не толкова наивна, тя все още изпитва чувства към него, но отказва да бъде наранена отново. И точно когато двамата намират път обратно един към друг, призраците от миналото на Крисчън възкръсват.

В Петдесет нюанса по-тъмно освен Джейми Дорнан и Дакота Джонсън, ще видим още носителките на Оскар Ким Бейсинджър и Марша Гей Хардън, както и Дженифър Ел, Люк Гримс, Рита Ора, Виктор Расук, Елоиз Мамфорд и Макс Мартини.

Петдесет нюанса по-тъмно е режисиран от Джеймс Фоли и продуциран отново от Майкъл де Лука, Дана Брунети и Маркус Висиди, заедно с Е.Л. Джеймс. Сценаристи са Майл Леопард и авторът на бестеселъра Е.Л. Джеймс.

FSD_TRL-C_Bulgaria_SUB_1080p25_H264.1

Петдесет нюанса по-тъмно идва в кината на Свети Валинтин 2017.

 
 

Най-вероятният ден да бъдете зарязани от партньора наближава

| от chronicle.bg, по БТА |

Най-вероятният ден, в който може да бъдете зарязани от партньора наближава и той е 11 декември.

Тази неделя е набедена за най-фатална от статистиците, които внимателно анализирали думата „раздяла“ в постовете и статусите във Фейсбук. Съществуват различни теории относно това на какво се дължат тези разлъки.

По-стиснатите люде си дават сметка, че не си заслужава да се хвърлят пари на вятъра за подаръци за човека, с когото не са сигурни, че ще продължат. Други пък предпочитат скъсването на отношенията пред това да представят човека до себе си на семейството. Но не трябва да изключваме и влиянието на стреса – периодът около коледните и новогодишните празници е особено напрегнат и на мнозина не им издържат нервите.

Много тлеещи конфликти излизат наяве и от това страда любовната връзка. Ако все пак двойките преодолеят фаталния 11 декември, да не мислят, че всичко им се е разминало. Разлъките на Коледа и на Нова година намаляват, но рязко скачат през пролетта, предупреждава таблоидът.