Работи ли всъщност флиртуването?

| от | |

Да, абсолютно. Иследвания доказват че е много ефективно.

От книгата “Как да накараме някой да се влюби в нас за 90 минути”:

“Д-р Моника Мур, психолог в университета Уебстър провежда изследване върху техниките за флиртуване, използвани в барове, търговски центрове и места, на които се срещат млади хора. Резултатите показват, че не най-привлекателните хора са тези към които се насочват другите, а към тези, които сигнализират самоувереността и заинтересоваността си чрез основни техники за флиртуване, като например контакт с очите и усмихване. Самото показване на интерес е половината работа, независимо дали сте мъж или жена.”

63

Кой вид флиртуване работи най-добре?

Две неща са универсални и за двата пола – усмихването и контакта с очите.

от книгата “Играта на чифтосването: учебник за любовта, секса и брака”:

“Наличните данни показват, че мъжете и жените по света използват много подобни невербални техники за да покажат романтичния си интерес.. усмихването и очния контакт особено. В действителност контактът с очите не е само сигнал, той може също така да накара някой да е по-привлечен към вас.”

 Но кое работи по-добре от всичко останало?

Докосването.

В едно изследване се изолират различните видове докосване – кой допир е просто приятелски, в зоната на несигурното, или направо ядрен.

Приятелски: бутане по рамото, потупване по рамото, ръкостискате.                                                     Несигурен: докосване около рамото или кръста, предмишницата.                                                          Ядрен: докосване на лицето.

от “Close Relationships”

“Участниците определят като най-романтично мекото докосване на лицето, последвано от докосването по рамото или кръста, и най-накрая предмишницата. Най не-романтични са докосванията по рамото и ръкостискането. Тоест, нежните и неформални докосвания, които се доближават до прегръдка предават най-добре намерението ви.”

Изследванията показват, че дори леко докосване по ръката повишава шансовте на мъж да получи номера на момиче. Важно е обаче да не пренебрегвате контекста. Поведението ви се приема различно в различни ситуации. Колкото по-формална е обстановката, толкова по-очевидни трябва да бъдете за да получите сигнал от другата страна.

От “Играта на чифтосването: учебник за любовта, секса и брака”:

“За отделните сцеарии участващите отговориха дали смятат, че дугият е флиртувал с тях или не. Резултатите показват, че процентите за значително по-високи когато става дума за бар, а не в училище (61 срещу 49%). Когато непознатият направи очен контакт или комплимент също процента е по-висок отколкото ако пита колко е часа. Най-успешният сценарии е когато се направи комплимент в бар (74%).”

Дами, имайте предвид, че след като привлечете вниманието му да се правите на недостъпна винаги е най-силният ви коз.

 Ами мъжете?

Докосването е почти винаги приемливо за жените, за разлика от мъжете. Също така облизването на устните и отвръщането на косата не вървят особено при мъжете.

Така че как да флиртуват мъжете, без да изпадаме в неудобни ситуации?

Изследвания показват, че флиртуването с подчертан физически аспект не е особено ефективно при мъжете, за сметка на този, включващ социално доминиране.

От “Close Relationships”

“Резултатите индикират,  че мъжете, които успешно постигат романтични контакти с жени показват повече невербално поведение, от колкото тези които не постигат резултат. По конкретно, успешните мъже използват движения, максимализиращи пространството около тях, например да си сложат ръката на съседния стол, позициониране на тялото, така че да заема повече място. Също така се наблюдава повече еднопосочно докосване на мъжете наоколо, като например потупване по рамото. Мъжете, които показват със сигнали за положителните си намерения и статуса си получават повече внимание от страна на жените.”

Но как да разберете дали ви се получава? Когато започнете да говорите с нея си задайте въпроса “Как говори тя в момента? Гладко и бързо?”. Изследване от MIT показва, че това е добър знак.

Защо не схващат намеците ми?

Ето нещо, което най-вероятно не чувате особено често: вината е ваша.

Изследователи са документирали случаи, в които хората си мислят че флиртуват, а всъщност никой около тях не разбира за това.

от “Играта на чифтосването: учебник за любовта, секса и брака”:

“Скорошно изследване от Ворауер и нейните колеги показва, че страха от неуспеха с потенциалния партньор може да доведе до друго усложнение. Когато хората си мислят, че действията им са романтични, но никой друг не смята това се наблюдава “изкривяване на мнението за романтични сигнали”.

Може да се наложи да поработите върху това, дори и да ви е неудобно. Други изследвания показват, че жените са по успешни във флиртуването, когато са по-директни.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Най-добрите корици на албуми на Марая Кери

| от chronicle.bg |

Днес една от емблематичните певици на нашето време, Марая Кери, навършва 47 години – достойна възраст, зад която стоят много неща.

След дебюта си през 1990г Марая Кери става първата певица, която оглавява американската класация Billboard Hot 100 със своите сингли пет поредни пъти.

След брака си с президента на Колумбия Рекърдс Томи Мотола през 1993.  тя утвърждава позициите си на най-успешната певица на компанията. Според списание Billboard  тя е най-успешният изпълнител на десетилетието в САЩ.

След развода си с Томи Мотола тя решава сама да поеме контрол върху имиджа и музиката си, включвайки елементи на хип хоп в песните си. Популярността ѝ спада, а по-късно напуска Колумбия Рекърдс.

Марая изживява тежко тези събития емоционално и физически. Друг удар за певицата е неуспехът на филма и новия ѝ албум, носещи името Glitter. През 2002г. тя подписва договор с Айлънд Рекърдс и през 2005г. отново си възвръща челните места в поп музиката.

През 2000г. на церемонията по връчването на Световните музикални награди Марая Кери е обявена за певицата с най-много музикални продажби за хилядолетието. Тя има най-много сингли, оглавили първите места на класациите – 18. Тя е носител на 5 награди Грами, освен това е единственият изпълнител с шестнадесет статуетки от Световните музикални награди.

Марая Кери притежава петоктавен диапазон.

И независимо от приказките, които се говорят по адрес на визията и личния й живот, тя е събитие в историята на музиката.

И ви черпим с 10 нейни корици, в които си заслужава да изплакнете понеделнишките си очи.

 
 

#Fusionable: Посрещаме лятото с цялостен аутфит от магазин Fusion

| от Рада Копрева |

Сега имате възможността да посрещнете лятото с цялостен аутфит по ваше желание, осигурен от магазин Fusion! В периода 22 март – 05 април 2017 година можете да се запознаете с най-новите тенденции от световноизвестни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Diesel, Converse и Superdry в магазин Fusion в Serdika Center, да развихрите въображението си и да спечелите нови дрехи за страхотни летни моменти.

За кампанията говори Рада Копрева – млада Instagram звезда, която разбира от дрехи и не се страхува да пробва.
Ето и нейните впечатления от #Fusionable:
Да, признавам се за виновна. Обичам да пазарувам дрехи. Аз съм от онези, които наричат шопинга „терапия“ и които изпитват неподправено удоволствие от купуването на нови дрехи.
И все пак, до момента не ми се беше случвало истински да се развълнувам от шопинг кампания.

#Fusionable на магазин Fusion обаче се оказа истинско предизвикателство за спокойния сърдечен ритъм. Не се случва често магазин, който е представител на световно известни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Converse и Superdry, да стартира кампания, която дава шанс на всеки да изглежда страхотно, носейки цялостен аутфит по собствен избор.

Fusion ще раздаде три ваучера на свои клиенти. Всеки един от тях носи стойност, която е достатъчна за да може човек да се облече от глава до пети в магазина така, както му харесва.

#Fusionable обича да облича и се фокусира върху хора, за които облеклото има значение. Като мен…
фешън, кифла

Когато дадете на една жена възможността да се облече както пожелае, може да сте сигурни, че тя ще лети по ескалаторите на мола с 200 конски сили. Когато влязох във Fusion, положих всички налични усилия да се представя „професионално“ и да се държа на ниво, като истински фешън маниак, който е виждал всичко и не се впечатлява от нищо, но уви… Нямаше как да скрия, че всъщност треперя от вълнение като пред първа среща с някого, когото ужасно харесваш – много превъзбуда, малко срам…Помните как е.

Само дето пред мен не стоеше също толкова притеснен младеж, а парче приказка, някак претворена в реалността: магазин с всичко, за което съм си мечтала. Дрехите и обувките съчетаваха не само страхотни, свежи цветове, а и бяха в крак с всички модни тенденции за идния сезон. Fusion предлага не само ежедневни дрехи и обувки, но и по-спортни, а по стелажите вече стоят плажни артикули, които ни надъхват за летния сезон.

 

фешън, кифла

Влюбих се в дрехите с лека и проветрива материя, с които обичам да глезя тялото си, както и във вечните дънки. По навик плахо попитах за по-малки размери, защото структурата на тялото ми не е особено епична и понякога се случва да хлътна по някоя дреха, след което продавачът да ме отпрати към детския щанд.

Не и тук. От моя размер имаше както рокли, така и блузи и къси панталони! Хукнах към пробните, все едно ме гонеше големия лош вълк, а там вече ме очакваше всичко, което щях да пробвам- две рокли (Superdy), два чифта къси панталони (Pepe Jeans и Superdy), две блузи (Pepe jeans и Superdry) и един абсолютно наложителен за всеки пролетен и летен сезон чифт бели маратонки на завинаги любимата Pepe Jeans.

 

фешън, кифла

Имах леки съмнения, че нещо друго, освен роклите и обувките, ще ми лепне така, че да се харесам веднага, но voila! Отново останах приятно изненадана. С всеки от четирите комплекта, които си бях избрала, се чувствах стилна, обгърната в комфорт и носеща собствената си индивидуалност. Можех да нося дрехите от тази пробна в най-различни варианти чак до октомври. Мотах се в магазина сигурно часове. Не исках да свалям дрехите от себе си. Нали познавате онези моменти, в които сякаш някакъв невидим пъзел се нарежда и всичко е точно такова, каквото трябва да бъде, а вие не смеете да мръднете, за да не го развалите?

Такъв беше престоят ми в магазина. Правенето по сто снимки с всичко, което си бях избрала пък се оказа квинтесенцията на истинското ми петъчно удоволствие.

Благодарение на кампанията #Fusionable, един от тези…всъщност дори всички комплекти дрехи (разбира се, и обувките!) могат да си останат мои. Затова ако имате нужда от развлечение и от обогатяване на гардероба…

Правилата на играта са прости: избери най-готините дрехи от магазин Fusion, Serdika Center, снимай се с тях и качи снимката в Instagram или Facebook с хаштаг #Fusionable и хаштагове на марките, с които си облечен, и се тагни от магазина. На 07 април ще бъдат избрани 3-ма късметлии, които ще спечелят награда, с която да обновят изцяло гардероба си!

 

 
 

Цен*ура

| от |

Вие имате магазин за плодове и зеленчуци, аз имам 10 реда фиданки. Правим договор аз да продавам на вашия плод-зеленчук и да правим бизнес.

Идвам, 5-6 години продавам много готина продукция, но днес ето че вече продавам каквото си искам, защото имам тази свобода и по закон, и по договора ми с вас.

Вие ми казвате: „Днес магазинът е затворен, защото прекаляваш“. Аз ви казвам: „Черните ми дрехи крият от вас колко са бели душите ми.“ И съм прав, защото така сме се разбрали. Само дето не съм прав…

Не съм прав по същия начин, по който не съм прав, когато момичето предложи да плати на първа среща, аз да кажа „Ми окей“. Това, което ще стане, когато тя си плати, няма да е неморално или незаконно. Ще е тъпо.

На магазина пише “Плод-зеленчук”, хората очакват ако не само плодове и зеленчуци, то поне предимно това. Затова влизат. Като влязат обаче единственото плодово в магазина е презервативи с вкус на лимон. Често нямам и от тях.

Поне да продавах добре, но не продавам особено добре. София-Ден-и-нощният отсреща продава 2 пъти колкото мен. А дори не продават от магазин, а от багажник на кола. Нормално е да затворите магазина, нормално е да направите нещо.

От една страна така. От друга страна…

Това е Слави Трифонов и историята му на екран доказва, че той е поставял ултиматуми, чупил е телевизори, изхвърлял е боклуци. бТВ би трябвало добре да знаят за какво става въпрос. Какво да очакваш от Слави Трифонов?

Да добавим и това, че преди записа на всяко предаване сценарий получават не само режисьорите, Ку-ку бенд и т.н. Сценарият стига и до един човек, който се нарича делегиран продуцент. Той (или тя) е от страната на телевизията и следи “да не стане нещо”. Съответно – бТВ знаят какво ще става във всяко предаване. Естествено, едва ли са знаели, че Филип Станев ще къса снимка на президента, но това е частен случай.

В този смисъл в спора си със Слави Трифонов те са в ролята на момичето, което на първа среща каже: „Ти ще платиш“. Нито е неморално, нито е незаконно. Тъпо е.

Двете страни са заедно в тази работа, а работата е ясна.

В крайна сметка след цялата разправия с „Шоуто на Слави“, довечера всички ще са пред телевизора, за да видят какво ще стане. Излъчва се, рейтингът се вдига, Слави се чува, а новият изпълнителен директор на бТВ Флориан Скала оправдава доверието – всички са щастливи.

Преди 2-3 годни в едно интервю питаха DJ Станчо още ли има вражда между „Снайпер Рекъдрс“ и „Аренби Рекърдс“ и той каза: „А-а-а, не, то това беше само за да продаваме касетки.“

А ако случайно бТВ реши и тази вечер да пуска стари записи, то шоуто така или иначе ще продължи. С малко повече шум на улицата.