Publicis Consultants | MARC се присъединява към международната мрежа за стратегически комуникации MSLGROUP

| от | |

Водещата агенция за управление на корпоративна и бранд репутация Publicis Consultants | MARC се присъединява към най-голямата ПР верига в Европа, Близък Изток и Африка – MSLGROUP.

Компанията ще развива дейността си под името Publicis Consultants MSLGROUP, като част от комуникационната мрежа Публисис Груп – местната структура на лидера в Европа и трети по големина в света френски комуникационен холдинг Publicis Groupе.

MSLGrp_Lumns_Wht_RGB

MSLGROUP предлага консултантски услуги във всички аспекти на комуникационната стратегия и е една от топ четирите по големина мрежи в световен мащаб. За българската агенция присъединяването към MSLGROUP е признание за представянето й, и отразява значимостта и репутацията, която компанията има на местния пазар през последните 20 години. Това е и резултат от успешните партньорства с множество подразделения в Publicis Groupe, работейки по общи клиенти в областта на ПР-а, анализа на онлайн репутацията, корпоративния дизайн и уеб разработките.

„Publicis Consultants MSLGROUP има богат опит в изработването и реализирането на ПР проекти за местни и международни клиенти. Винаги сме били, и продължаваме да бъдем, сред водещите професионалисти в областта на управлението на корпоративни и маркетингови комуникации. Като пълноправен партньор на MSLGROUP ще имаме възможност да ползваме международен опит и експертиза, а MSLGROUP ще увеличи своето присъствие и ресурси в България“, заяви изпълнителният директор на Publicis Consultants MSLGROUP Николай Неделчев.

„Офисите на MSLGROUP работят с екипа на Publicis Consultants в продължение на няколко години, най-вече в областта на социалните медии. Българската агенция е важна част от нашето портфолио в Централна и Източна Европа, защото много от нашите клиенти все по-често прилагат интегриран комуникационен подход в дейностите си в региона“ – добави Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP Полша, и ръководител на дейността на веригата в Централна и Източна Европа.

Специалисти в създаването на интерактивно съдържание, изграждането на марки в социалните медии и дигиталното пространство, както и в управлението на маркетингови и корпоративни комуникации, Publicis Consultants MSLGROUP е работила по над 500 мащабни проекта за клиенти от различни индустрии. Три пъти носител на наградата за „Агенция на годината“ в България, Publicis Consultants MSLGROUP е спечелила повече от 23 ПР отличия на местно и международно ниво.

MSLGROUP е мрежата за стратегически комуникации на Publicis Groupe, която предлага консултантски услуги във всички аспекти на комуникационната стратегия: от потребителския ПР до финансовите комуникации, от пъблик афеърс до управление на репутацията, и от кризисни комуникации до маркетинг на преживяването и събитиен мениджмънт. С повече от 3500 служители в близо 100 представителства по света, MSLGROUP е най-голямата ПР мрежа в бързоразвиващи се пазари като Китай и Индия, както и в Европа. Групата предлага стратегическо планиране и консултиране, концепции, основани на проучвания на нагласите на потребителите, и големи, завладяващи идеи, последвани от изпълнение с фокус върху резултатите.

Publicis Consultants MSLGROUP носи опита и енергията на една от първите агенции за комуникации в България – МАРК Комюникейшънс, основана от Николай Неделчев през
1995 г. През 2007 г. агенцията стана партньор на френската ПР верига Publicis Consultants.
Част е от комуникационната група Публисис Груп – пълноправен партньор на най-големия европейски и трети по големина в света френски комуникационен холдинг Publicis Groupе S.A.

Публисис Груп е най-голямата комуникационна верига в България, обединяваща 8 специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Worldwide, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на ПР, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения, и производство на аудиовизуални продукти. Агенциите, част от Групата, са носители на множество престижни отличия и награди от национални и чуждестранни фестивали и конкурси в областта на комуникациите.

 
 

Матю Макконъхи: Златното момче от Тексас

| от |

Повечето хора откриват магията на Матю Макконъхи едва когато го открива и Академията и му връчва заслужен „Оскар“ за безспорно най-доброто му изпълнение до момента в „Клубът на купувачите от Далас“.

Възходът на Макконъхи обаче започва малко по-рано. Дори още преди „Истински детектив“, където той печели адмирации и фенове.

Още преди да се впусне в аферата на „Клубът на купувачите от Далас“, която му отнема години, заради намирането на финанси и свалянето на безброй килограми, Макконъхи вече се е заявил като мъж, който може да играе почти всичко, в продукциите „Адвокатът с Линкълна“, „Кал“ и „Весникарчето“.

Този тексаски рейнджър сменя рязко кино имижда си някъде през 2009-а, когато прави и последната романтична комедия във филмографията си до момента. И това са „Призраци на бивши гаджета“. Но ако сте почитатели на захаросания жанр, ще успеете да оцените чудесния Макконъхи и химията му с Дженифър Гарднър и Ема Стоун в този guilty pleasure филм, който може да ви донесе удоволствие, ако се освободите от предразсъдъците си.

През 2010-а Макконъхи поема към света на сериозното кино, като първо влиза в ролята на Мик Халър, персонаж написан и измислен от писателя Майкъл Конъли, който го поставя в центъра на своята книжна спин-офф поредица, която да подкрепи най-известните му книги – тези за детектив Хари Бош. Почитателите на Конъли харесват Макконъхи в ролята на адвоката аутсайдер и така възходът на чудото, което днес познаваме като Матю Макконъхи „един от любимите ми актьори“, започва.

Следват независимите „Кал“, „Вестникарчето“ и сериалът Eastbound & Down. Във всички тях тексасецът е различен и адски добър, което по някакъв необясним начин учудва публиката. Може би не са го очаквали от мъж, наречен „мистър тяло“ преди няколко години.

И да, Матю Макконъхи е и „мистър тяло“ и безобразен актьор с потенциал на лъв на голям екран. Той смело поема роли и се гмурка в тях с ожесточеност на олимпийски шампион. И това му носи само положителни неща.

Краткото му появяване във „Вълкът от Уолстрийт“ остава един от многото адски добри моменти във филма. Разбира се, че шоуто там принадлежи на Ди Каприо, но Макконъхи е мини бог в своята мини пет минутна вселена, дадена му от Скорсезе.

Оттам насетне следват „Интерстелар“ и „Истински детектив“, а от другата седмица ще може да го гледате и в чудесния Gold, който някак минава незабелязано от повечето хора. А не трябва. Матю Макконъхи е титаничен в него.

След рязката промяна в актьорския си имидж и кариерното си развитие, Макконъхи става малко по-избирателен в ролите си. Той подбира внимателно сценариите, които да чете и режисьорите, с които да снима. Затова някак нямаме търпение да го гледаме в „Тъмната кула“ по Стивън Кинг, където това златно момче играе Мъжът в черно. Иначе ви го препоръчваме в Gold, от другата седмица обаче.

Междувременно ви черпим с най-добрите му роли. Някои сте гледали, а някои сигурно сте пропуснали, но ние сме тук за да ви ги покажем. В галерията горе. 

 
 

Продадени са 15 хиляди билета за „Евровизия – 2017″

| от chronicle.bg, по БТА |

Досега са продадени 15 хиляди от общо 70 хиляди билета за телевизионния конкурс „Евровизия – 2017″,, който ще се състои в Киев през месец май, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на вицепремиера на Украйна Вячеслав Кириленко. „На 14 февруари започна официалната продажба на билети, като първият беше закупен от победителката на „Евровизия 2004″, нашата Руслана“, заяви Кириленко. По неговите думи досега са били продадени около 15 хиляди пропуска от 52 страни в света.

Петдесет и два процента от билетите са били пласирани в Украйна, а останилите четиридесет и осем – в чужбина. Най-много продажби са били реализирани във Великобритания, Германия и Русия.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Range Rover Velar: тийзър преди официалната премиера

| от chronicle.bg |

През 1970г. Land Rover пуска на пазара луксозния SUV Range Rover. Почти половин век по-късно, предстои да видим четвъртия член на семейството на Range Rover – Velar, който ще бъде представен официално на 1 март 2017 г.

Елегантна опростеност, визуално редуциращ подход и новаторски технологии за потребителите са отличителните черти на новия Range Rover Velar.

Името на Velar произхожда от първите прототипи на Range Rover от 60-те години на миналия век: пионерите в сферата на луксозните SUV автомобили.

rrnewrrfamilylinedrawingteaseimage220217-resize-1024x293

Когато разработващите инженери искали да скрият истинската идентичност на 26-те модела Range Rover преди серийното производство, те избрали името Velar, произхождащо от латинското “velare”, което означава „забулвам, покривам“.

Пълната инфорация за Range Rover Velar ще бъде обявена на 1 март 2017 г.