Pitbull ще води церемонията на Американските музикални награди

| от |

В Nokia Theater в Лос Анджелис тази вечер ще се състои церемонията по връчване на Американските музикални награди.

Водещ ще бъде рапърът Pitbullе избран отчасти и заради латино корените си, защото
на церемонията ще бъде отбелязана 25-годишнината от участието на Глория Естефан и 15-годишнината от въвеждането на категорията Любим латино изпълнител. Естефан е първата латино
певица, пяла на церемонията за Американските музикални награди.В театър „Нокиа“ Питбул ще изпее хита си „Timber“ с Кеша.

На церемонията по връчване на Американските музикални награди ще пее и Лейди Гага. На сцената ще излязат също Kendrick Lamar, Macklemore & Ryan Lewis и Luke Bryan. Преди време бе съобщено, че на шоуто със свои изпълнения ще се представят Miley Cyrus, One Direction, Imagine Dragons и Florida Georgia Line..

Джъстин Тимбърлейк за пръв път ще се представи със свое изпълнение на шоуто като самостоятелен артист. Последната му сценична изява на церемонията за Американските музикални награди беше през 2000 г. като член на групата „Ен синк“, припомня изданието.

1

Номинираните се избират въз основа на излъчванията им в ефир и популярността им в интернет. Носителите на Американските  музикални награди се определят чрез онлайн гласуване от
феновете. Церемонията в театър „Нокиа“ ще бъде предавана от  телевизионния канал ABC

 

Вижте и номинираните:

Favorite Female Artist, Pop or Rock
Pink
Rihanna
Taylor Swift

Favorite Male Artist, Soul/R&B
Miguel
Robin Thicke
Justin Timberlake

New Artist of the Year
Florida Georgia Line
Ariana Grande
Imagine Dragons
Macklemore & Ryan Lewis
Phillip Phillips

Single of the Year
“Cruise” by Florida Georgia Line, featuring Nelly
“Thrift Shop” by Macklemore & Ryan Lewis, featuring Wanz
“Blurred Lines” by Robin Thicke, featuring Pharrell and T.I.

Artist of the Year  
Macklemore & Ryan Lewis
Bruno Mars
Rihanna
Taylor Swift
Justin Timberlake

Favorite Male Artist, Pop/Rock
Bruno Mars
Robin Thicke
Justin Timberlake

Favorite Band, Duo or Group, Pop/Rock
Imagine Dragons
Macklemore & Ryan Lewis
One Direction

Favorite Album, Pop/Rock
One Direction/Take Me Home
Taylor Swift/Red
Justin Timberlake/The 20/20 Experience

Favorite Male Artist, Country
Luke Bryan
Hunter Hayes
Blake Shelton

Favorite Female Artist, Country
Miranda Lambert
Taylor Swift
Carrie Underwood

Favorite Band, Duo or Group, Country
The Band Perry
Florida Georgia Line
Lady Antebellum

Favorite Album, Country
Luke Bryan/Crash My Party
Florida Georgia Line/Here’s To The Good Times
Taylor Swift/Red

Favorite Artist, Rap/Hip-Hop 
Jay Z
Lil Wayne
Macklemore & Ryan Lewis

Favorite Album, Rap/Hip-Hop
Jay Z/Magna Carta…Holy Grail
Kendrick Lamar/good kid, m.A.A.d city
Macklemore & Ryan Lewis/The Heist

Favorite Female Artist, Soul/R&B
Ciara
Alicia Keys
Rihanna

Favorite Album, Soul/R&B
Rihanna/Unapologetic
Robin Thicke/Blurred Lines
Justin Timberlake/The 20/20 Experience

Favorite Artist, Alternative Rock
Imagine Dragons
The Lumineers
Mumford & Sons

Favorite Artist, Adult Contemporary
Maroon 5
Bruno Mars
P!nk

Favorite Artist, Latin
Marc Anthony
Prince Royce
Romeo Santos

Favorite Artist, Contemporary Inspirational
tobyMac
Chris Tomlin
Matthew West

Favorite Artist, Electronic Dance Music
Avicii
Daft Punk
Calvin Harris
Zedd

Top Soundtrack
The Great Gatsby: Music From Baz Luhrmann;s Film
Les Miserables
Pitch Perfect

 
 

Най-интересното от хип-хоп сцената на едно място

| от chronicle.bg |

Тази година започва много силно за хип-хоп сцената в България. След няколко ударни партита от началото на януари в края му идва моментът за кулминацията – Back To The Unity. Това е платформа, която събира в себе си есенцията на българската хип-хоп сцена.

За пореден път на една сцена ще се качат както утвърдени имена в жанра, така и обещаващи млади таланти. Това са Нокаут, X-Team, F.O., Stick Insect, Atila, 5 o’clock, Keranov & Jay, Feel, Secta, Splitkid, Homelesz, DIS, Logo5, So Called Crew, Sistah/187, DJ Akasha, Ума и Дума, F-act & vWhy, DJ Unkle Billy, МС Нема & Chibook, Mish Mash.

Това ще бъде осмото издание на Back To The Unity, като всяко следващо набира все повече скорост. Неслучайно си печели славата на едно от най-големите меропроприятия за хип-хоп в България. Традиционно това се превръща в мястото, където артистите се обединяват за качествена и неопетнена българска музика.

Back To The Unity ще се състои на 27 януари в Mixtape 5, а вратите отварят точно в 21.00 ч. Билети – на касите на Ticketlogic.

 
 

Samsung Galaxy S8 за селфи маниаци

| от chronicle.bg |

Вероятно знаете, особено ако сте селфи маниаци, че Samsung A серия има подобрена предна камера, а сега слуховете твърдят, че Samsung планира да продължи да подобрява селфи камерата в някои свои модели.

Следващата голяма премиера, която предстои на компанията, е на флагмана Galaxy S8 и се говори, че предната камера ще има по-добър автофокус и модул за разпознаване на зениците.

Samsung ще аутсорсне дейността по подобряване на предната камера, възлагайки изработката й на външна компания, чието име все още не е известно.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.