Pepsi събра млади таланти от Бразилия в своя специален албум за футбола

| от | |

FINAL PEPSI COVER + LOGOPepsi® представи най-новия кратък филм към албума Pepsi Beats of the Beautiful Game в партньорство със Cine Favela – бразилска културна организация с нестопанска цел, която предоставя кино образование и различни възможности, които подпомагат нови млади режисьори от бразилските фавели.
С парчето Guerreira Pepsi насочва прожекторите към млади и амбициозни таланти от Бразилия. Песента на изгряващото женско хип-хоп трио Pearls Negras от Morro do Vidigal в Рио де Жанейро е пресъздадена през младежката страст и отдаденост към играта от режисьора от Cine Favela Армандо Фонсека.

Pearls Negras споделят: „За нас е удоволствие да участваме в този проект на Pepsi. Свързването на нашата музика, която е с бразилски корени, с футбол и кино заедно с известни знаменитости като Janelle Monáe, Rita Ora и Kelly Rowland е много мотивиращо“, заяви Jennifer Loiola. „Прегърнахме тази възможност, за да покажем, че музиката ни е разпознаваема в световен мащаб“, отбеляза Alice Coelho.

Представяйки скрития талант и креативност, които фавелите на Бразилия притежават, партньорството между Pepsi и Cine Favela приветства общото влияние, което музиката, киното и спортът имат в световен мащаб.

„Бразилската страст към футбола, музиката и живота като цяло е легендарна.“ – заяви Франк Купър III, главен маркетинг директор, Global Consumer Engagement, PepsiCo Global Beverages Group – „Kой би могъл да представи тази страст от един млад и надежден талант от Бразилия? Чрез албума Pepsi Beats of the Beautiful Game и партньорството на Pepsi със Cine Favela ние осигуряваме възможност за най-амбициозните млади творци от фавелите да режисират филми за обединяващия дух на футбола“.

От 2003 г. насам Cine Favela оказва съдействие на амбициозните бразилски режисьори, предоставяйки кино образование. Студенти и възпитаници на Cine Favela представиха свои кратки филми, всеки със собствената си интерпретация на песента Guerreira. Роденият в Бразилия и носител на наградата South by Southwest режисьор Гуилерме Маркондес си партнира с Pepsi в наставляването на участващите и в избирането на филм, който да бъде включен в албума на Pepsi – Beats на Beautiful Game.

Филмът проследява младо момче през пъстрите улици на Бразилия. По пътя си той показва на света своята страст и лоялност към футбола. От гледането на играта със семейството, през рисуването на знамена по улицата и размяната на стикери с играчи, до намирането на топка и терен навсякъде, където е възможно – футболът е живот и животът е футбол за бразилското момче.

„Ангажиментът на Pepsi към младите бразилски режисьори в кампанията Pepsi Beats of the Beautiful Game е ползотворен не само за нашата организация, но и за бразилското филмово изкуство като цяло.” – казва Даниел Гагини от Cine Favela – „Ние сме развълнувани да покажем на света какви страхотни млади режисьори като Армандо имаме да предложим, особено с този автентичен поглед към страстната културата на футбола в нашата страна, който имаме от най-ранна възраст.”

От 12 май Pepsi започна представянето на нова песен и кратък филм към нея всяка седмица, като Guerreira е последна в серията. Като най-голямото музикално, филмово и футболно сътрудничеството в историята на марката, Pepsi Beats of the Beautiful Game улавя звуково и визуално различните забележителности, звуци и истории, които обединяват феновете на футбола по света. Албумът е част от интегрираната футболна кампания Pepsi 2014, която приближава запалянковците до играта, която обичат. Целят албум с 11 песни, с участието на артисти от цял свят е на разположение в iTunes и се разпространява от Caroline.

Janelle Monáe, Heroes с филм от The Young Astronauts
Don Omar, Pura Vida с филм от Jessy Terrero
Rita Ora, I Will Never Let You Down (Switch Remix) с филм от Diego Luna
R3hab feat. Eva Simons, Unstoppable с филм от Idris Elba Jetta, Crescendo
Kelly Rowland, The Game с филм от Spike Lee
Santigold, Kicking Down Doors с филм от Andy Morahan
Timbaland staring Rachel Assil, Whoever We Are с филм от The Kolton Brothers
Pearls Negras, Guerreira с филм от Cine Favela
Jolin Tsai, Now is the Time с филм от Cai Yiqi
Hassan el Shafei, Ahlam Men Gedial

За повече информация за Pepsi Beats of the Beautiful Game посетете Pepsi Beats of the Beautiful Game и следете онлайн комуникацията с хаштаг #FutbolNow.

 
 

Анджелина Джоли: Брад Пит винаги ще бъде част от семейството

| от chronicle.bg |

Актрисата Анджелина Джоли каза, че Брад Пит винаги ще бъде част от семейството, въпреки развода им, пише в. „Дейли мирър“.

Двамата подписаха документите по развода си миналата година и въпреки решението им да продължат пътя си поотделно, Анджелина Джоли се надява, че това ще ги направи „по-сплотен“ екип.

„Не искам да коментирам много по въпроса, освен че бяха много трудни времена. Ние сме семейство, каквото ще бъдем винаги. Ще преминем през това и се надявам, че ще сме по-сплотено семейство“, каза тя.

„Много, много хора се намират в това положение. Цялото ми семейство, всички преминахме през труден период. Фокусът ми е върху децата ми, нашите деца…“, добави актрисата.

Двамата с актьора Брад Пит започнаха връзката си през 2005 г. и се разделиха през септември 2016 г.
В момента Анджелина е в Камбоджа за премиерата на филма „Първо убиха баща ми“ („First They Killed My Father“), заедно с шестте си деца – Мадокс на 15 г., Шайло на 10 г., Пакс на 13 г., Захара на 12 г. и близнаците Вивиен и Нокс на 8 г.

„Филмът не се съсредоточава върху ужасите на миналото, а върху издръжливостта, добротата и таланта на камбоджанците. Най-вече, филмът е начинът ми да изразя благодарността си към Камбоджа. Без Камбоджа, може би никога нямаше да стана майка. Част от сърцето ми е и винаги ще бъде в тази страна. И част от страната е винаги с мен – Мадокс“, каза Анджелина Джоли.

 
 

Емили Ратайковски беше похитена от хакери

| от chronicle.bg |

Твърди се, че моделът Емили Ратайковски е похитена от хакер отново и нейни голи снимки са предложени за продажба, съобщава БТА, цитирайки в. „Дейли мирър“.

Бившата победителка в шоуто „Биг Брадър“ Хелън Удс твърди, че са й изпратени над 200 снимки на модела в Туитър и е помолена да ги публикува в онлайн рубриката си в „Дейли стар“.

„Оказа се, че в съобщението имаше линк към фотосите на Емили Ратайковски в iCloud (Айклауд). Този клоун ми предложи да ги покажа в моята рубрика“, каза Хелън Удс.

За първи път Емили каза, че е станала жертва на хакерска атака през 2015 г. Тя защити хората, които са видели снимките в интернет и обвини онези, „които са ги откраднали“.

„Мисля, че веднъж излезли, те са достъпни и не съм сигурна, че е задължително всеки, който ги търси в Гугъл, да бъде определен като престъпник. Хората, които са откраднали снимките, са престъпниците“, каза тя.

 
 

Как може да изглежда новата Nokia 3310

| от chronicle.bg |

Nokia 3310 е вечен. Буквално!

Днес ако си изпуснеш телефона на земята, трябва да отидеш на църква и да запалиш свещ преди да го вдигнеш, да не би да му е станало нещо невъзможно за преживяване и скъпо за ремонт. Всеки човек иска поне малко сигурно, а в случая с мобилните телефони, тази сигурност да не отнема от социалния статус.

Както вече ви съобщихме, Nokia 3310 отново ще бъде пуснат в производство, като очакваме оредставянето му на Световния мобилен конгрес.

Най-вероятно той ще бъде много подобен на оригиналния, плюс няколко модернизации. В интернет се появи клипче, което показва евентуален възможен облик на телефона.

 

 

Телефона ще бъде малко едричък – 14мм или два пъри по-дебел от iPhone 7 – с цветен дисплей, микро USB слот, 8GB памет, 1650mAH батерия и камера. Дано Snake II и Space Impact са си същите.

 
 

Сладкодумният разказвач, който ви къса нервите

| от Констанс Бонасьо |

И вие сте го виждали. Нещо повече – срещате го всеки ден, и още по-лошо – чувате го.

Той няма конкретен образ, претворява се и се видоизменя, сякаш крие магьосническа пръчка в джоба си. В битката за вашия слух и съзнание, той е готов на всичко – да прави циганско колело; да търси на мобилното си приложение сграда, която се вижда, само и само да ви разкаже защо отива до нея; да жонглира с портокали от промоционалната витрина, за да ви разкаже, че цитрус пресата му се е прецакала.

Въобще – където ви свари, там ще ви облъчва с тегавите си безкрайни разкази.

Вече не ни преследват само досадни бабички, за да ни омагьосват с ишиаса си, с темерутщината на зетя си и следването на внучката в Америка. Те разказват надълго и нашироко своето житие-битие, защото сте имали неблагоразумието да ги подкрепите на слизане от трамвая. В отплата на това, че сте прихванали костеливата им ръчица, можете да изслушате какви ли не истории – колко лъжат на Женския пазар; как вече и медът не е истински; как „Топлофикация” казала, че ще ги компенсира, но не ги компенсирала; колко вярвали на Радан Кънев; как такава зима не е имало от 30 години насам…

Сладкодумният разказвач има много лица, а и обхватът на темите му постоянно се разширява.

Той може да е чичката в метрото, който обяснява как е оставил колата на паркинга, за да не се навира в задръстванията. Следват биографични данни на автомобила – година на производство, година на покупка, марка, кубатура на двигателя, цвят, тапицерия…И всичко това, само защото си му казал на коя спирка да слезе.

Друга разновидност на сладкодумния разказвач е съседката – грижовна къщовница и домакиня.

Тя ще ви изпили нервите докрай. Само заради непридвидливостта ви да носите снопче розмарин в ръка, се започва, та не се свършва. И тя готвела – пък как нарязала лука, пък как задушила гъбите, пък изпекла спанак с ориз. И докато готвела, пуснала една пералня и прахосмукачка, извела кучето, изгладила, изплела пуловер с еленче. И всичко това, само защото й казахте, че в магазина има пресни подправки.

За сладкодумния разказвач от социалните мрежи хич няма да отваряме и дума. Той е описван подробно и многократно.
В заключение можем да кажем, че сладкодумният разказвач, не е никакъв разказвач, още по-малко сладкодумен. Той си е една жива досада…

И нашият съвет на патил и препатил човек, магнит за сладкодумния разказвач, е веднага, щом го разпознаете, да побегнете. Друго спасение няма.