Първи селски интернет магазин

| от |

Една статия на Биляна Богоева от вестник Анонс, където можете да намерите редица интересни неща.

Дори и да нямате вече баба, изпод чиито сръчни ръце да излизат симпатични бурканчета с домашна лютеница, сладко и туршия, вкуса от детството можете да върнете отново благодарение на непознати хора, които правят и продават домашно приготвени консерви. Тотален хит напоследък в интернет станаха обявите за продажба на домашно приготвени компоти, сладка, лютеници, туршии, че дори и на кисело зеле. В специално създадени интернет сайтове и в социалните мрежи предприемчиви българи всекидневно пускат обяви за готовата за продажба продукция, анонсират предстоящите попълнения в асортимента, показват чрез снимки къде отглеждат зеленчуците и плодовете за консервите, как ги берат и как приготвят съдържанието на бурканите.

3289

 

„Ние сме 8 души на по 52-56 години, които останахме без работа в София след тридесет и кусур години трудов стаж. Нито можем да се пенсионираме, нито можем да си намерим работа с нормални доходи. След като се събрахме и се пооплакахме един на друг, решихме да викаме неволята. Оказа се, че всички имаме наследствени имоти по селата и вместо къщите да стоят пусти, а дворовете да буренясват и да стават естествени терариуми, се роди идеята, че след като София ни остави гладни, защо пък ние да не започнем да храним София“, пишат група ентусиасти от първия Селски интернет магазин в България. По-надолу подробно обясняват, че са възродили три пустеещи чифлика в три села в България. От тях към столицата вече тръгват различни консерви и продукти, произведени лично от стопаните на село. Заявки се правят по имейл. В различни категории на сайта са показани наличните продукти. Така например буркан от 400 г петмез от цели круши с орехи се продава за 4,60 лв. Допълнително е пояснено, че сладкото е направено по рецепта на Марийка Гюрова от чифлик „Живата вода“ в община Трън. Съдържа круши, крушов петмез от бяла рафинирана захар и вода, орехови ядки. Препоръчва се: „Да се яде със здраве и… да се пита за още!“

3288

На същата цена се предлага и сладко от сини сливи „по рецепта на свекърва ми Лили“. В раздел „Зеленчукови консерви“ към момента има налично само стерилизирано червено цвекло. Буркан от 500 г се продава на цена 4,50 лв. Производителите поясняват, че тази сума са плаща само ако върнете стъклен амбалаж от същия вид. В противен случай се добавя още левче за бурканче.

Същите производители обещават в социалната мрежа от началото на тази седмица да пуснат в своя селски магазин и втора партида домашна лютеница. От публикациите в магазина ясно се вижда огромният интерес към този вид консерва, но и към останалите.

3290

„Всичко, което предложихме на пазара и показахме снимки как сме го приготвили, го продадохме за нула време. Например 600 бурканчета домашно приготвена лютеница на огън в бакърена рания се продадоха за 5 минути след публикуването им в селския ни онлайн магазин. Същото се случи с всички компоти, балдъзината апетитка, лютото песто, подлютените зелени доматчета, сладкото от круши с пъпеш… В момента имаме в наличност само по десетина бурканчета от вид, които сме си заделили за нас, а телефонът ми загрява от въпроси: ще има ли още от това или онова?“, заяви д-р Даниела Давидкова – един от ентусиастите, решили да хранят столицата или поне толкова от нея, колкото може.

2924

Интернет сайтът на магазина е създаден още март тази година, но отскоро предлага домашни консерви. „Поръчват ги хора на различна възраст и с различни професии, обединени от желанието да усетят или да си припомнят истинския вкус на домашно приготвена зимнина. Най-често те са от София, Варна и Бургас“, казват производителите и поясняват, че вкусотиите по рецепти предимно от Трънско и Свищовско са в ограничени количества. Затова не могат да се изпълняват големи поръчки. За клиенти от София доставката се извършва всеки ден от 8.30 до 21.00 часа директно до дома или офиса срещу сумата от 1,50 лв. За останалите градове се изпраща по куриер с наложен платеж. Освен плодови и зеленчукови консерви онлайн магазинът предлагат също и домашни сирена, кашкавал, билки, грах, картофи и ракия. Обещават през зимата да има и мезе – пушена сланинка.

Запитана дали с това производство човек може да печели толкова, че да живее добре, д-р Давидкова отговаря: „Зависи кой какво разбира под добре. Ние поне ще можем да изкараме зимата и да си купим няколко необходими ни инструмента за работа през следващата година.“

 

 
 

Страст и интрига в новия трейлър на „Петдесет нюанса по-тъмно“

| от chronicle.bg |

Нови кадри от едно от най-чаканите заглавия за 2017 г. разгорещяват страстите и обещават неочаквани обрати за Крисчън Грей и Анастейжа Стийл. След като Петдесет нюанса сиво счупи няколко рекорда, продължението от култовата поредица – Петдесет нюанса по-тъмно, ще влезе в киносалоните на Свети Валентин догодина.

В края на първия филм богатият и красив милиардер със специфичен сексуален вкус и срамежливата студентка Ана се разделиха. В новия трейлър към новото заглавие, обаче, Крисчън Грей е твърдо решен да спечели отново любовта на живота си. Въпреки че е объркан от чувствата, които изпитва, той целеустремено започва да преследва Анастейжа. Тя от своя страна поставя категорични условия – без правила и без тайни. Вече пораснала и не толкова наивна, тя все още изпитва чувства към него, но отказва да бъде наранена отново. И точно когато двамата намират път обратно един към друг, призраците от миналото на Крисчън възкръсват.

В Петдесет нюанса по-тъмно освен Джейми Дорнан и Дакота Джонсън, ще видим още носителките на Оскар Ким Бейсинджър и Марша Гей Хардън, както и Дженифър Ел, Люк Гримс, Рита Ора, Виктор Расук, Елоиз Мамфорд и Макс Мартини.

Петдесет нюанса по-тъмно е режисиран от Джеймс Фоли и продуциран отново от Майкъл де Лука, Дана Брунети и Маркус Висиди, заедно с Е.Л. Джеймс. Сценаристи са Майл Леопард и авторът на бестеселъра Е.Л. Джеймс.

FSD_TRL-C_Bulgaria_SUB_1080p25_H264.1

Петдесет нюанса по-тъмно идва в кината на Свети Валинтин 2017.

 
 

„Смъртоносен улов“ се завръща по Discovery Channel

| от chronicle.bg |

Популярната поредица на Discovery Channel – „Смъртоносен улов“ – се завръща с нови истории. Новият 15-и сезон на отличената с награда „Еми“ продукция е озаглавен „Дънджън Коув“, и можем да гледаме премиерата му на 13-и декември, вторник, от 20:00 ч.

Новите серии представят живота в Нюпорт, Орегон – едно от последните рибарски селища на ръба на опасното „Гробище на Пасифика“, разпростиращо се от Орегон до Британска Колумбия. Тук поколения ловци на раци и техните семейства рискуват всичко, за да изтръгнат прехраната си от морето. Хиляди плавателни съдове и животи са били изгубени в битка с морето, което го определя като мястото за най-смъртоносен комерсиален риболов в света. Орегонското крайбрежие гъмжи с морски обитатели, но и изненадва с лабиринт от плитчини и подводни течения.

Discovery Channel

„Смъртоносен улов: Дънджън Коув“ се качва на борда на корабите, които навигират сред бурните вълни и непредсказуеми условия в този участък на океана. Но какво означава това за онези, които остават на сушата? Поредицата показва живота на семействата, много от които живеят на това място от поколения. Всяка година има рибари, изгубени в коварните води, но семействата в Нюпорт понасят мъката, борейки се да запазят живо наследството на своя град.

Discovery Channel

Голяма част от героите, които ще видим в новия сезон, идват именно от семейства, в които поколения наред риболовът е служил за прехрана на фамилията и се е превърнал в традиция. Именно такава е историята на семейството на капитан Мики Редерфорд. Подобно на стотици рибари, Мики прави своите първи стъпки в занаята още като дете. Едва на 6 години той се сблъсква с рибарството, а на 21 вече управлява собствена лодка. 4 години след като напуска семейния бизнес поради несъгласия с баща си, Кени Рипка размисля и се връща обратно с ясната цел да докаже, че притежава необходимите качества, за да бъде част от семейния бизнес.

Ще успее ли новото поколение капитани да овладее морето въпреки проблемите, разяждащи флота му? Ще успеят ли героите на поредицата да съберат куража, който се изисква, за да станат легенди? Предстои да видим в новите епизоди.

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

Apple Music вече има повече от 20 млн. абонати

| от chronicle.bg |

Няма и две години от дебюта на музикалната стрийминг услуга Apple Music, а тя вече има повече от 20 милиона абонати. За сравнение, достигането на същия брой абонати отнема на Spotify седем години.

Информацията е потвърдена пред Music Business Worldwide. През април абонатите бяха 13 млн., през юни – 15 млн., а през септември – 17 млн.

Най-големият конкурент на Apple Music – Spotify, обяви, че към септември тази година платените абонати на услугата са 40 млн. От компанията очакват броят им да нарасне до 50 млн. в началото на 2017.

Източник: Apple Insider