Първанов търси своя Ламбо

| от | |

Анализ на Константин Вълков (Дарик Радио – http://dariknews.bg/) за ситуацията вляво.

Smianata

Десет дни след обявяването на АБВ президентът Първанов е заклещен в задръстване. И дори с моторетка като на Оланд му е трудно да се измъкне.

Малко повече от десет дни минаха и от скандала с любовницата на френския президент Франсоа Оланд, който не застрашава с нищо френската република, най-много да вдигне на крака омаломощения елисейски рейтинг. Оланд беше хванат на скутер, с каска на главата, за да избегне задръствания и нежелани погледи, пътувайки за адрес, където го чака близка до сърцето дама. Този малък щрих от отминалите 18 президентски месеца на Оланд на добавя нищо към картината за неговата провалена кариера. Всъщност току-що излязлата книга „Jusqu’ici Tout Va Mal“ – дотук нищо не върви добре – обобщава какво точно е направил Оланд за Франция.

Заглавието на въпросната книга идеално пасва и на българската ситуация, позволявам си да го открадна.

Нищо не върви както трябва с шумно обявеното завръщане на Първанов, маскирано като АБВ. Първанов попадна в тежък трафик джем, от който е трудно да се измъкне, освен ако всичко не е режисирано от самия него. Малко вероятно, но все пак възможно. Първанов да е направил задръстване, подобно на изкуственото задръстване на губернатора на Ню Джърси Крис Кристи, спретнато за отмъщение на политически противник? По-скоро не.

Ако все пак задръстването, в което Първанов стои и няма мърдане напред-назад-встрани, е режисирано от самия него – добре. В противен случай jusqu’ici tout va mal.

На път е да се докаже първата версия по повод възкръсването на АБВ – личната амбиция на Първанов не е шега работа, но точно тя му играе лоши шеги. Досущ като първите дни след края на втория му мандат, когато вместо да почине, да се оттегли, да излезе в неколкомесечно забвение, той продължи със своята непремерена активност. Без поне за малко да направи така, че да почувстваме липсата му. Прибърза.

Както прибърза и с обявяването на АБВ. Ако приемем, че зад това все пак се крие внимателно премислен ход, този ход е всичко друго, но не и внимателно премислен. Сигурно Първанов е очаквал да бъде изключен от БСП, което никоя здравомислеща глава на „Позитано“ няма да направи. Сигурно е очаквал да бъде засипан с благодарствени писма и молби за присъединяване към АБВ, което не се случи. Сигурно Първанов е очаквал да привлече подкрепата на апатични, но трезвомислещи гласоподаватели, които напълно отказа с намеренията си да реанимира разговорите за АЕЦ „Белене“ и отмяната на плоския данък. Сигурно Първанов е очаквал да чуе нестихващи социалдемократически аплодисменти, когато обяви името на Калфин за водач на листа, без да си дава сметка, че самият Калфин е идеалният втори или трети играч в листа. Политик, който никога няма да привлече апатични гласове, поставен като първи.

Георги Първанов забрави стария политически закон, че никой не е по-силен от марката, освен ако той самият не е марката. При ГЕРБ-Борисов марката е Борисов, ала при БСП-Станишев-Първанов марката е БСП. Каквото и да правиш, БСП остава по-силна от теб.

Нещо повече. Първанов създаде алиби за Станишев, ако загуби изборите. После консолидира БСП като никой протест досега. След това напомни за слабохилядния потенциал на отделни играчи като Татяна Дончева, Ивайло Калфин и останалите. Въпросните солови играчи на БСП никога не са имали потенциал от повече от 7-8 хиляди гласа, освен ако играч като Ламбо не е прикрепен като ракета-носител, която вади от задръстването. Точно задръстването, в което Първанов стои и чака, трябва да го светне, че единственият изход неговото АБВ да изкласи до края на азбуката е в търсенето на човек, който да го извади оттам.

В логиката на задръстването, всеки започва да играе срещу всеки. Веднъж попаднал в такова, всеки около теб се превръща във враг. Всяка кола се бори с теб, всеки е потенциален противник, който иска да те изпревари, задмине или засече, нищо че стоите заедно в един и същи трафик. Губиш надежда, докато не се намери някой да отпуши трафика или да те изведе с хеликоптер. Някой като Ламбо.

На президентските избори Калфин спечели гласове, заради БСП и заради Ламбо. Днес Първанов няма марка като БСП зад гърба си, поради което отчаяно има нужда от нов Ламбо, за да върне АБВ в играта. Има нужда от фигура, която да даде тласък на една пушка, която гръмна, ама с шумозаглушител. Има нужда от личност, която да изкара азбуката до края. Засега в АБВ такъв играч няма, не се вижда и на резервната скамейка. Очакваме пролетния трансферен прозорец, пък да видим.

 
 

Страст и интрига в новия трейлър на „Петдесет нюанса по-тъмно“

| от chronicle.bg |

Нови кадри от едно от най-чаканите заглавия за 2017 г. разгорещяват страстите и обещават неочаквани обрати за Крисчън Грей и Анастейжа Стийл. След като Петдесет нюанса сиво счупи няколко рекорда, продължението от култовата поредица – Петдесет нюанса по-тъмно, ще влезе в киносалоните на Свети Валентин догодина.

В края на първия филм богатият и красив милиардер със специфичен сексуален вкус и срамежливата студентка Ана се разделиха. В новия трейлър към новото заглавие, обаче, Крисчън Грей е твърдо решен да спечели отново любовта на живота си. Въпреки че е объркан от чувствата, които изпитва, той целеустремено започва да преследва Анастейжа. Тя от своя страна поставя категорични условия – без правила и без тайни. Вече пораснала и не толкова наивна, тя все още изпитва чувства към него, но отказва да бъде наранена отново. И точно когато двамата намират път обратно един към друг, призраците от миналото на Крисчън възкръсват.

В Петдесет нюанса по-тъмно освен Джейми Дорнан и Дакота Джонсън, ще видим още носителките на Оскар Ким Бейсинджър и Марша Гей Хардън, както и Дженифър Ел, Люк Гримс, Рита Ора, Виктор Расук, Елоиз Мамфорд и Макс Мартини.

Петдесет нюанса по-тъмно е режисиран от Джеймс Фоли и продуциран отново от Майкъл де Лука, Дана Брунети и Маркус Висиди, заедно с Е.Л. Джеймс. Сценаристи са Майл Леопард и авторът на бестеселъра Е.Л. Джеймс.

FSD_TRL-C_Bulgaria_SUB_1080p25_H264.1

Петдесет нюанса по-тъмно идва в кината на Свети Валинтин 2017.

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

София Вергара – съдена от ембрионите си

| от chronicle.bg |

Звездата от „Модерно семейство“ София Вергара е съдена от…два замразени ембриона, които е заплодила заедно с бившия си партньор. 

Зародишите, наречени Ема и Исабела, са вписани в документите по съдебното дело.

Вергара се раздели с Ник Лоб през 2014 година, след като той вече веднъж се опита безуспешно да я съди за попечителството над ембрионите. Според новото дело обаче самите ембриони са били лишени от наследството, което им се полага според тръста, основан на тяхно име, защото Вергара отказва да им позволи да се развият и да бъдат родени, както първоначално е предвидено. Тръстът е създаден за тях в Луизиана, въпреки че ембрионите се намират в Калифорния. Лузиана е „пролайф“ щат и според законите му оплодена яйцеклетка е виждана като „юридическо лице“. В документите по делото фигурират имената на оплодените яйцеклетки, но не и на самия Лоб. Делото иска попечителството на зародишите да бъде дадено на Ник Лоб, който да им осигури раждане и живот.

София Вергара и Лоб преминаха пред инвитро процедура през 2013 година. Договорът, подписан от двамата тогава, постановява, че никой от тях не може да прави каквото и да е с ембрионите без съгласието на другия.

Адвокатите на Вергара подчертават, че тук дори не става дума за ембриони, а за оплодени яйцеклетки и единствената причина да бъде заведено делото е, за да намери как Ник Лоб да свързва името си с това на Вергара.

 
 

Air France приветства първия си Boeing 787

| от CHR Aero |

На 2 декември, в 9 часа сутринта, Air France приветства първия си Boeing 787. По този повод, и според обичая, пожарникарите на летище Париж-Шарл де Гол посрещнаха самолета с традиционен поздрав с вода.

Франк Тернер, изпълнителен директор на Air France, заяви: „Това е голяма гордост и чест за нас, днес да посрещнем в Air France първия Boeing 787 и 9-ти в групата Air France-KLM. Boeing 787 бележи нов етап в модернизацията на флота ни и ще предложим на нашите клиенти най-добрите продукти на Air France „.

Air France предлага най-доброто на борда на Boeing 787:

– Най-новите салони на борда Air France: лукс в бизнес класата (30 места), комфорт за всички в новата Premium икономична (21 места) и в икономичната (225 места) класи;
– Wi-Fi връзка на борда, адаптирана към изискванията и навиците на клиентите (от 20MB до 200MB, на цени от 5 до 30 евро);
– Допълнителен комфорт и пространство с най-новите кресла в Premium икономичната класа;
– 30% по-големи люкове, в сравнение с подобни самолети;
– По-високи нива на влажност по време на полет за по-голям комфорт при пътуване.

Този самолет от ново поколение има и някои много важни преимущества:
– Разходът на гориво е намален с около 20% в сравнение с предходното поколение самолети, което намалява влиянието от поредно увеличение на цената на горивото;
– Значително намаляване на емисиите на CO2 (около 20%), както и емисиите на шум.

Boeing 787 на Air France ще направи първия си търговски полет до Кайро на 9 януари 2017.

Компанията ще посрещне втория си самолет през април 2017 г., който ще лети до Монреал от 1ви май, 2017.