Отдръпват ли се Демократите от Хилъри Клинтън?

| от |

Изглежда невъзможно някой да говори за президентските избори в САЩ през 2016, без да спомене името на Хилъри Клинтън. Остават още 700 дни до изборите и въпреки че все още няма официално номинирани кандидати, мнозина приемат кандидатурата на Клинтън за сигурна. Изглежда и почти всички имат мнение за това как се справя дотук кандидатът-некандидат.

Миналата седмица анализатори коментираха политическите последици от новината за хонорара от 300 000 долара, който бившият държавен секретар е получила за речта си в Калифорнийския университет и за странните изисквания към организаторите, включващи триъгълни парченца лимон, пастет и столове с квадратни облегалки. Анализаторите коментират шансовете й да спечели отново симпатиите на гласоподавателите от бялата работническа класа, като базират анализите си на събитията от обиколката за представянето на книгата й. Според Андрю Стайлс от консервативния Washington Free Beacon, всеки, който си мисли, че Хилъри Клинтън може да вдъхне същия ентусиазъм сред хората като Барак Обама се заблуждава. Определено Хилъри Клинтън увеличава дистанцията между нея и Барак Обама, както всеки друг кандидат на Демократите за изборите през 2016 би трябвало да направи. Дори президентът е наясно с политическата ефикасност на подобна стратегия. „Американците искат „кола, която мирише на ново“. Те искат нещо с по-малак пробег от мен“, казва самият Обама. Както изглежда, обаче, Демократите май също се дистанцират от Клинтън. Хилъри Клинтън със сигурност няма да е единственият кандидат, ако реши да се кандидатира изобщо. Миналият месец бившият сенатор от Вирджиния Джим Уеб обяви, че планира да се кандидатира. Уеб е малко познат на аудиторията, но може да предложи нова гледна точка и точно това е, което анализаторите от The Nation искат да видят. Според тях днешната политическа сцена е доминирана от богати донори и силни медии, вместо от истински нови идеи. Идеалният сценарий днес включва посредствен кандидат, приемлив за богатите и гласовитите. Единственият начин да се разчупят стереотипите е да се предизвикат кандидатите и да се поставят под въпрос основните предположения за това какво може да постигне политиката. Според анализаторите, Клинтън задължително трябва да има истински сериозни противници в надпреварата. Това е в интерес и на страната, и на демокрацията. Уеб може да се окаже точният тип противник за целта. Без връзки с Вашингтон или Уолстрийт и със сериозно военно минало, той може да се превърне в „ най-големият кошмар за Хилъри Клинтън“, според Ал Хънт от Bloomberg View.

Някои се съмняват дали Хилъри Клинтън изобщо ще се кандидатира. Според някои анализатори шансовете са 60-70%. Хари Ентън от FiveThirtyEight коментира, че Клинтън може изобщо да не се кандидатира, защото вече не е неуязвима и защото, както изглежда, повечето избиратели през 2016 ще симпатизират на Републиканците. Ентън се позовава на последните статистически данни, които сочат, че рейтингът на Клинтън пада след напускането й на администрацията на Обама. Все пак, много неща може да се случат до изборите. Клинтън обаче вече не изглежда толкова силен кандидат. Не само рейтингът й пада, но и Демократическата партия е в най-лошата си форма от десетилетия. Нещо повече, според онлайн проучване, проведено от изданието, голям брой герои от Междузвездни войни, включително Дарт Вейдър, имат по-висок рейтинг от бившата първа дама. Все пак, и героите от Междузвездни войни, и Клинтън имат по-висок рейтинг от предполагаемите кандидати на Републиканците, включително Майк Хъкаби, Ранд Пол и Марко Рубио. Звездата на Клинтън може и да губи от блясъка си, но не е и необходимо да бъде харесвана от всички. Тя просто трябва да бъде предпочетената алтернатива на абсолютно всички останали участници в надпреварата. Всеки кандидат на Демократическата партия през последните пет десетилетия е имал моменти, в които е изглеждал слаба кандидатура, посочва Райян Лиза от New Yorker. Основните избиратели на партията имат навика да се колебаят и често залагат на непознат черен кон, поне за известно време. Според Лиза, избирателите на Демократите често обичат да флиртуват с други кандидати преди да е направен окончателният избор.

Въпреки моментите трудности, Клинтън остава сигурен кандидат, поне докато Дарт Вейдър не разкрие намеренията си за 2016./Фокус

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.

 
 

Първи поглед към Марго Роби като Тоня Хардинг

| от chronicle.bg |

През март миналата година стана ясно, че Марго Роби ще влезе в ролята на лошото момиче на фигурното пързаляне Тоня Хардинг. Роби ще бъде в главната роля в биографичния филм „Аз, Тоня”.

След месеци на спекулации Марго Роби беше уловена в ролята си за предстоящия филм.

*EXCLUSIVE* Margot Robbie tranforms into Tonya Harding for "I, Tonya" **WEB MUST CALL FOR PRICING**

Големият скандал в кариерата на Хардинг е свързана с наемането на човек, който да рани в крака конкурентката й Нанси Кериган, за не може да се състезава на Зимната олимпиада през 1994 година. Лесно се доказва, че нападателят, намушкал Кериган по време на тренировка, е нает от бодигарда на Хардинг.

Филмът, посветен на фигуристката, ще излезе през 2018 година.

За ролята си Марго Роби носи деветдесетарски дънки, протези на лицето и костюм, с който тялото й да изглежда по-едро.