Обама влиза в минно поле в Източна Азия

| от |

Австрийският вестник „Пресе“ коментира започналата вчера азиатската обиколка на президента на САЩ Барак Обама.

Obama-Asia_De-J

„Обама ще получи още в самото начало на седмицата си в Азия впечатление за това колко трудно е за САЩ да се движат из минното поле Източна Азия“, пише вестникът, цитиран от ДПА.

„Защото новият хладен период в отношенията между Сеул и Токио представлява голяма пречка: те усложняват опита на Обама да създаде регионална противотежест на нововъзникващата суперсила
Китай“, отбелязва вестникът.

Южна Корея и Япония са двата най-важни съюзника на САЩ в региона, но по-силното военно сътрудничество между двете проамерикански демокрации в региона сега едва ли е възможно,
посочва „Пресе“.

Някои смятат, че американската стратегия за Азия се е провалила, пише швейцарският „Тагес анцайгер“ също по повод азиатската обиколка на американския президент.

„Преди три години Белият дом с големи фойерверки провъзгласи нов завой към Азия; тогавашният държавен секретар Хилари Клинтън съзря настъпването на тихоокеански век за САЩ. Но ориентацията към Азия не се състоя. Гражданската война в Сирия, преговорите по ядрения въпрос с Иран, новите преговори за мир в Близкия изток и накрая руското посягане към Украйна приковаха американската външна политика на познат терен.

В Азия това предизвиква разочарование: какво значи тихоокеанският век, когато приемникът на Клинтън, Джон Кери, провъзгласява в битката за Украйна „трансатлантически ренесанс“, а Обама преоткрива НАТО? В САЩ някои смятат, че стратегията за Азия се е провалила; вместо за нововъзникващите демокрации на изток Америка трябва да се грижи за опасния изпадащ – Русия“,
отбелязва вестникът.

 
 

Появи се невероятен акустичен кавър на „Издислав“. Чуйте го

| от chronicle.bg |

Първият опит за песен на английски на поп-фолк изпълнителя Фики Стораро предизвика вълна от шеги. Песента му „Is This Love“ беше успешно прекръстена на Издислав и намери специално място дори в новинарския блок на БНТ. Въпреки типичните чалга извивки на парчето, оказва се, че то може и да звучи добре.

Автор на чудесния кавър е Нели, която от 17-годишна поддържа свой YouTube канал, в който публикува видеа на кавъри.

Чуйте я.

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира

 
 

„Западен свят“ задмина Game of Thrones

| от chronicle.bg |

Последният епизод от първи сезон на сериала „Западен свят“ привлече 2.2 милиона зрители. Спрямо първия епизод, излъчен през октомври, зрителите на шоуто са се увеличили повече от два пъти.

Със средно по 12 милиона зрители на всички платформи, „Западен свят“ се превръща в най-гледания първи сезон на сериал по HBO.

Шоуто е определяно като търговски успех, като освен това се радва и на доброто отнишение на критиката. То се приема за първия наистина голям хит на HBO от януари 2014 година насам, когато започна „Истински детектив“.

Какво не знаете за актьорите от „Западен свят“.