Нова социална кампания – #4040caratrun, ще популяризира спорта у нас

| от |

Седем популярни личности приеха предизвикателството да станат първите посланици на социалната кампания #4040caratrun, чиято цел е да популяризира ежедневното практикуване на спорт у нас.

Икономистът Владимир Каролев, пианистката Мария Каракушева, журналистът Константин Вълков, водещите от Дарик радио – Михаил Дюзев и БНТ – Сибина Григорова, маркетинг мениджърът на Opel за България Владимир Тодоров, както и изпълнителният директор на Carat Bulgaria – агенцията инициатор на социалната кампания – Мария Грашнова, ще влязат в 40-дневна надпревара с цел да пробягат поне 40 километра, събирайки привърженици чрез популяризиране на идеята в социалните мрежи и създавайки повече интерес към практикуването на спорт в България. Партньори на кампанията са Opel, Mtel и Дарик Радио.

От днес, 29 септември, всеки един от участниците в социалната кампания Carat Run ще разполага с пълна adidas-екипировка от Carat Bulgaria и специално мобилно устройство с пакет данни, предоставени от Mtel, с което ще измерва и споделя пробяганите километри чрез хаштаг – #4040caratrun. Дарик радио ще отразява ежедневно техния статус и ще информира за прогреса им.

При представянето на кампанията, Радослав Неделчев, Директор Бизнес развитие в Dentsu Aegis Network, част от която е и Carat, обяви:

„Според проучване на Евробарометър, България е страната, в която най-рядко се спортува под каквато и да било форма, като 78% от запитаните са отговорили, че никога не са спортували или играли някакъв вид спорт. Основните причини, които се посочват за това са липсата на свободно време и на мотивация. С Carat Run целим да поставим начало на обратното броене, като целта ни е чрез лицата на кампанията да разпространим възможно най-масово посланието за активния начин на живот, който е неизменна част от успеха.“

Партньорите на кампанията имат богат опит и традиции в изграждането на спортния дух на българите. Opel Bulgaria непрестанно инвестира във високотехнологични проекти, които се стремят към поддържането на екологичното равновесие и природосъобразния начин на живот. За Mtel спортният дух и традиции винаги са представлявали важна част от личната философия, неделима от разбирането за правене на бизнес и подкрепата на обществено значими каузи. През годините телекомът се е доказал като един от най-големите инвеститори в българския спорт.


Повече за участниците:

Владимир Каролев: Управляващ съдружник в Балканска консултантска компания, която развива дейност в областта на корпоративните финанси и чуждестранните инвестиции.  Работил е в Института по Икономика и Организация на Металургията като научен сътрудник,  в KPMG Barents LLC като мениджър и старши мениджър, като Изпълнителен директор на инвестиционния фонд ECM-БППФ. Участвал е в икономическия екип на НДСВ. Бил е общински съветник от НДСВ в Столична община. Хобитата му са преходи по планините,  гмуркане, сноуборд и каране на мотор,. Женен, с две деца – момче и момиче.

Мария Каракушева: Един от най-добрите млади пианисти в света. Започва да свири на пиано малко преди да навърши 5 години, а на 12 изнася първия си самостоятелен концерт в зала „България“. Учи инструмента в Музикалната академия, където влиза сред първите в списъка. Завършва с пълно отличие. В момента, на 23 години, обмисля да запише още една магистратура – музикален мениджмънт. Работи по три големи собствени проекта – Classic In The House, Classic In The Jazz и най-новият Grace On Air.

Константин Вълков: Програмен директор на „Дарик радио“. Четири пъти специализира в Маастрихт и Брюксел по програми на Европейския журналистически център. Бил е политически кореспондент за България от 2001 до 2003 на базирания в Прага онлайн вестник Transitions Online. От 1996 до 2001 е интернет редактор в списание „Егоист“ . Редактор на списанието на British Airways от 2005 г. Бил е и програмен директор на „Ретро радио“. Специализира по програми на Deutche Welle. Участва в журналистически обучения на Reuters във Великобритания и Южна Африка. Женен с две деца.

Михаил Дюзев: журналист и радио водещ на сутрешния блок на националното Дарик Радио – „Дарик Кафе“ от 2008 г. Преди това, от 2001 г. представя новините на  Дарик. Водил е и рубриката „Хладнокръвно“ в предаването „Нека говорят…“ по телевизия БТВ. Завършил е Културология в Софийския университет. Журналистическият му път започва от несъществуващата вече телевизия „ДЕМО” като репортер и водещ на новини.

Сибина Григорова: Политолог по образование, журналист по професия и водещ на съботното сутрешно шоу на БНТ „Животът и други неща“.  Работила е като репортер в Медиапул, като журналист и редактор в Капитал, а от януари тази година (2014-та) е управител на Webcafe.bg. Интересува се  все по-малко от политика, и все по-вече от „другите неща“ Играе редовно тенис и всяка седмица тръгва на йога.

Владимир Тодоров: Маркетинг мениджър на Opel България. Завършил е УНСС с три степени – бакалавър по МИО, магистър и доктор по маркетинг. Заемал е позициите маркетинг и пиар мениджър за Шевролет България и за Хюндай България. Обича маркетинг, автомобили, музика, книги и спорт. Тича почти всеки ден от седемнадесет години. Играе футбол. Част е от футболния отбор на Opel SEE.

Мария Грашнова: Изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network – България. Основният фокус на компанията е върху стратегическото и медийно проучване, планиране и купуване. Сред клиентите, които ползват нейните услуги са Mondelez, Mtel, General Motors, Софарма трейдинг, adidas, Mattel и др.

 
 

CHR Седмичен хороскоп: Предстои ни авантюристична и любовна седмица

| от Селена Астро |

Седмичен астрологичен обзор (от 23.01. до 29.01):

Понеделник и вторник Луната ще преминава през знака на Стрелеца, което й разположение ще ни направи доста авантюристични, оптимистични и общителни през първите два дни от седмицата.

Те ще бъдат идеални за пътувания в чужбина, общуване с чужденци, учене и взимане на изпити, както и за решаване на правни въпроси .

Най-много успех се очаква да имат през периода огнените знаци Овен, Лъв и Стрелец, както и хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Много е вероятно те да поставят началото на ново начинание, което в бъдеще да им донесе парични постъпления и да подобри имиджа им.

Oт сряда до петък на обяд Луната ще се намира в знака Козирог, от което следва, че през тези два дни и половина ще сме доста по-сериозни и насочени към решаването на важни задачи.

Не е изключено голяма част от нас, най-вече кардиналните знаци Козирог, Рак, Везни и Овен, както и хората родени с лични планети или Асцендент в тези знаци, да имат усещането, че срещат пречки и ограничения отвън. Важно е да влагат достатъчно старание в нещата, които зависят предимно от тях, понеже колкото повече усилия инвестират, толкова повече ще постигат.

От петък на обяд до неделя включително Луната ще се намира в знака Водолей, като в събота в 2.00 сутринта настъпва Новолуние в същия знак, тогава Луната съвпада с градусите на Слънцето.

Заради събитието е възможно да сме прекалено едностранчиви и да не виждаме противоположната гледна точка. Поради тази причина е важно да избягваме спорове или конфронтации със заобикалящите ни. Най-добре е да се фокусираме върху себе си и търсенето на вътрешен баланс, а не върху другите и изискванията ни към тях.

Също така може да се очаква през тези дни да сме доста объркани и разсеяни. Няма да ни е лесно да се организираме и да сме достатъчно ефективни, но също така не е изключено и в обстоятелствата около нас да цари хаос и по един или друг начин всичко, с което се захващаме да се протака.

Най-напрегнат ще бъде периодът около Новолунието за неподвижните знаци Водолей, Телец, Скорпион и Лъв, както и за хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. При тях са възможни трудности и неразбирателства покрай заобикалящите ги, които не е изключено да ги обезверяват на моменти. Най-важното е да се концентрират върху собствените задачи и да не си позволят да загубят почва под краката, отстоявайки се на всяка цена за неща, които нямат кой знае какво значение, и заради които могат да развалят отношенията си с важни за тях хора.

През цялата седмица движението на планетата Венера, планетата, която отговаря за хармонията, партньорствата и разбирателството ще съвпада с това на Марс, небесното тяло, което описва начина, по който се отстояваме и началото на нещата.

Този аспект е с много силен романтичен привкус, още повече, че се случва в знака Риби, най-отнесения и романтичен знак от зодиака, Венера отговаря за анимата и женското начало, докато Марс е олицетворение на анимуса и мъжкото начало.

Докато действат съвместно енергиите на двете планети, бихме могли да очакваме да сме силно влюбени и привлечени към някого от обкръжението. Периодът е много добър за стартиране на отношения, както и за прекарване на време с любим човек. Ще сме любвеобилни и раздаващи се.

Най-силно ще действа съвпада на Марс и Венера на водните знаци Рак, Скорпион и Риби, както и на хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Те ще имат изключителен подем, както в личните, така и в професионалните партньорства и ще успеят да изпъкнат, както в личен, така и в професионален план.

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days

 
 

Мелания Тръмп носи Ralph Lauren на церемонията

| от chronicle.bg |

Всички погледи бяха насочени към Мелания Тръмп, докато съпругът й се заклеваше във вярност към американските граждани, а тя ставаше първа дама.

За церемонията г-жа Тръмп беше избрала елегантна бледа синя рокля с жакет с голяма яка, изработен от същата материя и ръкавици. Тоалетът е дело на иконичния дизайнер Ралф Лорън.

Появилата се информация, че Лорън ще работи заедно с Карл Лагерфелд по тоалета на Мелания Тръмп не е вярна. Лагерфелд няма нищо общо с модното решение на първата дама. Или поне не под лейбъла на Chanel, което може да означава, че е германският дизайнер е работил през своя собствен лейбъл.

 
 

Усмихващите инструкции за безопасен полет – Част 1: Qantas

| от chronicle.bg |

Инструктажът за безопасност преди полет често е досаден за пътниците. Много авиокомпании се опитват да разчупят рутинната процедура със свежи включвания и различни идеи, за да задържат вниманието на пътниците. Такова е и видеото на австралийците от Qantas.

Превозвачът пуска клипа през февруари 2016 г. и представя далечна Австралия като едно уникално място за посещение.

Приятелски настроени жители на Долната Земя и зашеметяващи гледки са част от демонстарациите за безопасност: