Нова страница за Washington Post

| от | |
С купуването на The Washington Post от Джеф Безос всички с интереси в областта на журналистиката и медиите си задават един фундаментален въпрос: Може ли той да спре западането на вестника, показвайки по този начин нов икономически модел за целия сектор?
49-годишния създател на Амазон може да даде на легендарния вестник шансът за бързо преминаване в дигиталната ера, но все още не е ясно има ли печеливша формула за боледуващия всекидневник.
Безос, който обяви покупката на вестника за 250 милиона долара през август и ще приключи сделката по придобиването в първите дни на октомври, засега не е споделил почти нищо за плановете си относно всекидневника със 136-годишна история, смятан за един от най-влиятелните в САЩ, особено след аферата  Уотъргейт и оставката на Никсън през 1974.
US-MEDIA-TAKEOVER-AMAZON-WASHINGTONPOST-FILES
В скорошно интервю за CNN Безос каза, че все още няма карта за бъдещето на вестника, нарече го важна институция и отбеляза, че е оптимист за бъдещето. „Това е лична инвестиция. Надявам се, че мога да помогна, давайки на екипа зелена светлина за провеждането на редица експерименти,  като донеса и предам в същото време част от философията, която сме използвали в Амазон.“
Някои смятат, че Безос, пионер в онлайн продажбите, може да съживи този традиционен бизнес, където в последните години се наблюдават само орязване на работни места, намаляващи приходи и реклама, пренасочваща се към iнтернет.
„Той може да си позволи да променя нещата бавно, търпеливо, постепенно, без да се притеснява за печалбата, а това ще доведе до по-добър резултат“, смята Алън Мутър, медиен консултант и бивш редактор на чикагски вестник. „Освен това може да погледне на проблемите по нов, неемоционален начин. Не е учил журналистика, не е продавал реклами. Много от хората прекарали години във вестникарския бизнес не могат да излязат от тесните рамки, които сами са си наложили.“ добавя той.
IMG_0004
Според Питър Коуплънд, медиен консултант и бивш редактор, едва ли ще има коренна промяна, поне засега. Въпреки спада продажбите на хартиеното издание все още отбелязват значителни приходи. „Освен това вестникът има добър имидж, а хората работещи там наистина ги е грижа за новините.“ 
Коуплънд смята още, че Washington Post е от един от малкото американски вестници със стабилно онлайн присъствие, познат на аудиторията извън домашния пазар и това му дава известна доза гъвкавост.

Дневният тираж на вестника е 447 700 броя, в сравнение с 800 000 преди 20 години. В последната финансова четвърт на годината вестникът загуби 49 милиона долара, най-вече от пенсионни облигации.

Дан Кенеди, професор по журналистика в Northeastern University казва, че е окуражен от факта, че Безос поема този риск, да навлезе в една нова за него индустрия, която съвсем не е в цветущо състояние.

„Аз съм пълен оптимист за това което Безос може да направи за да изведем целият бранш от блатото, създадено от платената журналистика.“ добавя Кенеди .

2012-08-04 brickfair washington post

Освен съдържание и приходи пред Безос има още едно препятствие, което не е срещал в Амазон: синдикатите.

Безос обеща да запази непокътнати заплатите за една година. Синдикатите засега заемат позиция на изчакване, давайки шанс да покаже идеите и концепцията си за вестника.

А ние ще следим с интерес дали Безос ще бъде за вестникарския бизнес това, което Стив Джобс беше за технологичния.

 
 

Coolpad представи смартфона Cool Changer 1C

| от chronicle.bg |

Coolpad  официално представи втория смартфон от серията Cool, разработен съвместно с LeEco. Името на новия телефон е Cool Changer 1C.

Cool Changer 1C идва при потребителите с 5.5-инчов дисплей с 1080p резолюция, Snapdragon 652 процесор, 3 GB оперативна (RAM) памет, 32 GB вградена, 13-мегапикселова основна и 8-мегапикселова предна камера, скенер за пръстови отпечатъци и капацитет на батерията от 4060 mAh.

Устройството работи с LeEco eUI потребителски интерфейс.

Цената на телефона в Китай ще е 899 юана (130 щатски долара), а продажбите започват на 5 декември.

Източник: GSM Arena

 
 

Киното на Уди Алън: крачка в друга реалност

| от chronicle.bg |

На днешния ден е роден един от гениите на съвременното кино – Уди Алън. И днес той навършва 81г. Трудно за вярване, но факт.

Уди Алън е от онези имена, които след проверка в Wikipedia, установявате, че се свързват с 10 професии накуп. Някои от нас едва успяват да се закрепят на острието на една професия, а Алън е режисьор, актьор, сценарист, драматург и музикант. Това е положението. Някои могат повече от други и Уди Алън е от можещите.

След 50 години в киното, творческата енергия на Алън не дава симптоми на затихване, както става ясно от последния му филм Cafe society. Нито грандиозният жълт скандал около раздялата му с Миа Фароу (1992 г.), нито недоказаните обвинения в педофилия, нито критиките спряха Алън да прави изкуството си, така както го разбира.

Филмите му са доказателството, че чувството за хумор е основната черта, която разделя интелигентния от неинтелигентния човек, широко скроения от тесногръдия.

Подбрали сме в галерия 15 любими наши филми на Уди Алън. Искате ли да добавите нещо?

 
 

„Can`t stop the feeling“ на Джъстин Тимбърлейк е най-лошата песен на 2016

| от chronicle.bg, БТА |

Летният хит „Can’t Stop The Feeling“ на Джъстин Тимбърлейк изненадващо оглави класацията на сп. „Тайм“ за най-лошите песни на 2016 г., съобщи Контактмюзик.

Денс парчето на Тимбърлейк от анимацията „Тролчета“ покори върховете на музикалните чартове по света. Песента обаче явно не допада на всеки вкус, след като съставителите на класацията не са се поколебали да й отредят първенството сред най-лошите записи на годината.

В черния списък попада и друг хит, представил се добре в музикалните чартове – „7 years“ на датската група „Лукас Греъм“.

Топ 10 на сп. „Тайм“ за най-лошите песни на 2016 г. включва:

1. Can’t Stop The Feeling на Джъстин Тимбърлейк
2. „Mom“ на Меган Трейнър
3. „Team“ на Иги Азалия
4. „Ghostbusters (I’m Not Afraid)“ на „Фол аут бой“ и Миси Елиът 5. „Bad Things“ на Машин Гън Кели
6. „I Took a Pill in Ibiza“ на Майк Поснър
7. „i hate u, i love u“ на gnash
8. „NO“ на Меган Трейнър
9. „Private Show“ на Бритни Спиърс
10. „7 Years“ на „Лукас Греъм“

 
 

Фитнес треньор качи 32 килограма с благородна цел

| от chronicle.bg, по diply.com |

За всички нас, които не сме Крис Хемсуърт и магическата му диета, да поддържаш добро ниво на фитнес е много трудно. 35-годишният фитнес инструктор от Ню Йорк Адонис Хил знае какво е усилието да сваляш килограми, защото е преминал през това два пъти.

Когато е на 27 бизнесът на Хил се срива и той изпада в депресия и качва килограми. След това обаче открива фитнеса като своя страст и сваля цели 45 килограма.  Адонис превръща фитнеса и в кариера.

Половин десетилетие след личния си успех, Хил решава да помогне на своята клиентка Алиса да свали драстично количество килограми като самият той качва 32 килограма. Идеята е треньорът да мотивира клиента си като си постави същата цел и тренира заедно с него.

В крайна сметка, след месеци усилени упражнения и няколко фалстарта, Алиса успява да свали 26 килограма. Това е достатъчно близо.