Найджъл Фараж дължи извинение на британците заради българите и румънците

| от |

Намираме се в разгара на предизборна кампания с изобилие на билбордове на Партия за независимост на Обединеното кралство (ЮКИП), които „крещят“, че около 26 милиона европейци искат да отнемат работата ви.


 

Passengers depart for western Europe at the central bus station in Sofia, Bulgaria

Уестминстър не беше в настроение да се занимава с факти, когато официалната статистика разкри, че броят на работещите във Великобритания румънци и българи не е нараснал, а е спаднал откакто имиграционните ограничения за тях отпаднаха след период на истерия в края на миналата година, пише в редакционна статия в. „Гардиън“. Къде бяха политиците от големите формации вчера да оборят ЮКИП с фактите? В Камарата на общините Дейвид Камерън описа данните просто като „забележителни“, формулировка, целяща да обезкуражи печата.

Вътрешният министър Тереза Мей зари глава в пясъка, а нейното министерство изобщо не направи изявление. Парламентаристката от Лейбъристката партия Ивет Купър поне призна, че паникьорскитепрогнози не са се сбъднали, но продължи да акцентира върху „законното безпокойство“. Големите партии изглежда са изоставили всяка надежда да привлекат масите, основавайки се надействителността, допълва вестникът.

След като британският статистически институт обяви спад в броя на българските и румънските имигранти във Великобритания от началото на годината, председателят на комисията по вътрешни работи в Камарата на общините Кийт Ваз настоя за публично извинение от ЮКИП и всички останали, които твърдяха, „че идва краят на света“. Именно Кийт Ваз отиде на летище „Лутън“ на 1 януари, за да види с очите си пороя от имигранти от двете страни, които се очакваше да залеят страната му, но посрещна един-единствен пришълец, припомня в. „Индипендънт“.

Romanians pass through airport security for a flight to Heathrow airport in Britain

В отделна статия в „Индипендънт“ вицепремиерът Ник Клег изразява мнение, че по отношение на имиграцията и заетостта е полезно човек да се придържа към фактите. Спомнете си началото на годината с постоянните предсказания на ЮКИП и други, че след отпадането на ограниченията за българи и румънци, страната ще бъде залята от тях, а цената за това ще платят британските работници. Партията на Найджъл Фараж дори разпространи листовки, в които се твърдеше, че отваряме вратите си за 29 милиона румънци и българи. Сборът от населението на двете страни всъщност е 28,6 милиона души, припомня Клег.

Позицията, изразена в коментарен материал във в. „Дейли телеграф“, контрастира с общия тон. Според авторът британските избиратели вероятно са по-склонни да видят не толкова огласените данни за спад в имиграцията от България и Румъния, колкото факта, че в страната им продължават да работят и живеят 144 000 имигранти от двете страни, което смятат за значително количество. Имиграцията не се свежда до игра с цифри. Никой не желае нулева имиграция, хората искат контролирана имиграция,посочва авторът.

 
 

Помните ли тези сериали? А бихте ли ги гледали пак?

| от chronicle.bg |

В последните години телевизията направи бум в създаването на сериали.

Епизодите не отстъпват по качество на многомилиардни холивудски продукции, а зрителите им се умножават.

Имаше обаче и друго време в телевизионната история – времето на ситкомите.

Не че сега няма комедийни сериали като The Big Bang Theory („Теория за Големия взрив“). Преди 10-20 години обаче всички теми можеха да бъдат поставени на малкия екран през епизоди.

Повечето от тях днес изглеждат архаични и малко странни. Макар че наскоро стана ясно, че ще има нови епизоди от „Уил и Грейс“, колко от вас биха седнали да гледат сериала днес и то – след „Как се запознах с майка ви“ и „Модерно семейство“, които по съвсем различен начин гледат и на странните семейства, и на приятелствата.

Предлагаме ви в галерията списък със ситкоми, които може би не бихте гледали днес. Все пак обаче се надяваме, че помните поне най-знаковите от тях.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

„Истински детектив“ ще има трети сезон

| от chronicle.bg |

Сериалът „Истински детектив“ на телевизия НВО вероятно ще има трети  сезон.

Работата над него изглежда вече е започнала, съобщава БТА.

Първият сезон на сериала е заснет от Кари Фукунага, с участието на Матю Макконахи и Уди Харелсън в ролите на детективи от Луизиана.

Той получи ласкави отзиви от критиката и предизвика голям зрителски интерес. Първият му епизод бе излъчен през януари 2014 г. Действието във втория сезон с участието на Колин Фарел, Рейчъл Макадамс и Винс Вон се развива в Калифорния. Отзивите на критиката обаче бяха противоречиви и това накара шефове на телевизия НВО да преустановят осъществяването на проекта.

Създателят на сериала Ник Пицолато е написал сценариите за най-малко два епизода за потенциалния трети сезон и че му помага сценаристът ветеран Дейвид Милк, съобщава „Entertainment Weekly“.

Към момента сътрудничеството между Пицолато и Милк е в ранен стадий. Милк има концепция за следващ сезон на сериала и е започнал да работи върху сценария.

През 2016 г. програмният директор на НВО Кейси Блойс увери, че кабелната телевизия и Пицолато обсъждат възможността да бъде заснет още един сезон на сериала.

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.