Нает си! Шест стъпки, с които ще си намериш работа

| от | |

1421296

Алекс Мали е изпълнителен директор на CPA Australia и водещ на предаването The Bottom Line. Също така е редовен бизнес коментатор за Huffington Post, The Money News, 2GB и Sky News Business.

Повечето интервюта протичат във фалшива среда, в която кандидатът за работа представя какъв му се иска да бъде, или по-скоро се държи по начин, който смята, че ще се хареса на работодателя, вместо да се държи естествено.

Това често е резултат от многото години, през които кандидата се е подготвял за интервюта. Представянето на самото интервю се превръща в репетирано представление. В такива ситуации е ключово умението на интервюиращият да може да проникне през фасадата и да идентифицират кои найстина стои пред тях.

Това обаче е по-лесно казано отколко сторено.

Това, което откривам през годините е, че да интервюираш някой е като да си търсищ човек, с който да сте съквартиранти. Ще прекарате много време заедно под един покрив. Съответно трябва да сте сигурни, че човека ще се напасне с останалите “живеещи” с вас.

Има шест характеристики, който могат да ви помогнат да изберете правилният човек. Тези съвети могат да бъдат полезни както за интервюиращия, така и за кандидата за мястото.

1. Интересни ли са?

Не всичко опира до способностите на човек, важно е и дали са любопитно настроени към света като цяло. Какви са интересите им извън работата? Имат ли приятелства с хора от различни сфери?

Често намирам хора, които са по-интересни отколкото се представят. Като глвен интервюиращ не трябва да се мъча, за да разбера какво ти е интересно. Ако след интервюто искам да узная още за даден човек, това е голям плюс.

2. Широк светоглед

Много е разочароващо, когато някои хора мислят само и единствено за отдела си и не показват никакъв интерес и не оценяват работата на всички останали. В бизнеса е нужно всички да си сътрудничат за да се постигне успех.

В този ред на мисли е важно кадидата да се интересува от всички замесени, не само от желаната позиция.

3. Отдаденост

Не бих предложил дадена позиция на човек, при който не виждам емоционална връзка с работата. Без мотив хората спират да съществуват, те не живеят, а просто съществуват. Страстните хора, отдадени на работата си са най-полезни в изграждането на приятна работна атмосфера.

4. Признават грешките си

Всичко, което научаваме през животите ни е благодарение на допуснатите грешки. Ако някой твърди, че никога не е допускал грешки бих предпочел да не го наемам.

5. Имат мнение

Не чета много, но смея да твърдя, че съм наясно с проблемите в страната и в света. Очаквам всеки кандидат за работата да може спокойно и адекватно да сподели гледната си точка по въпроси свързани (или пък не) с бизнеса ни.

Ако не притежавате естествено усещане за случващото се около вас, как очаквате да се справите в конкурентна работна среда?

6. Лидерски качества

Търся някой, които да ми ракаже за визията си и за това, което иска да постигне в живота. Най-важното което искам да разбера е как са мобилизирали хората за да стигнат дотук и как ще продължават да го правят занапред. Тези качества винаги са желателни.

Интервюто за работа винаги ще бъде скалъпано взаимодействие, в което просто искате да чуете думите “Наети сте”. Но като интервюиращ не забравяйте едно – опитайте се да вникнете под повърхностното, може да намерите нещо много ценно.

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

#Fusionable: Посрещаме лятото с цялостен аутфит от магазин Fusion

| от Рада Копрева |

Сега имате възможността да посрещнете лятото с цялостен аутфит по ваше желание, осигурен от магазин Fusion! В периода 22 март – 05 април 2017 година можете да се запознаете с най-новите тенденции от световноизвестни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Diesel, Converse и Superdry в магазин Fusion в Serdika Center, да развихрите въображението си и да спечелите нови дрехи за страхотни летни моменти.

За кампанията говори Рада Копрева – млада Instagram звезда, която разбира от дрехи и не се страхува да пробва.
Ето и нейните впечатления от #Fusionable:
Да, признавам се за виновна. Обичам да пазарувам дрехи. Аз съм от онези, които наричат шопинга „терапия“ и които изпитват неподправено удоволствие от купуването на нови дрехи.
И все пак, до момента не ми се беше случвало истински да се развълнувам от шопинг кампания.

#Fusionable на магазин Fusion обаче се оказа истинско предизвикателство за спокойния сърдечен ритъм. Не се случва често магазин, който е представител на световно известни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Converse и Superdry, да стартира кампания, която дава шанс на всеки да изглежда страхотно, носейки цялостен аутфит по собствен избор.

Fusion ще раздаде три ваучера на свои клиенти. Всеки един от тях носи стойност, която е достатъчна за да може човек да се облече от глава до пети в магазина така, както му харесва.

#Fusionable обича да облича и се фокусира върху хора, за които облеклото има значение. Като мен…
фешън, кифла

Когато дадете на една жена възможността да се облече както пожелае, може да сте сигурни, че тя ще лети по ескалаторите на мола с 200 конски сили. Когато влязох във Fusion, положих всички налични усилия да се представя „професионално“ и да се държа на ниво, като истински фешън маниак, който е виждал всичко и не се впечатлява от нищо, но уви… Нямаше как да скрия, че всъщност треперя от вълнение като пред първа среща с някого, когото ужасно харесваш – много превъзбуда, малко срам…Помните как е.

Само дето пред мен не стоеше също толкова притеснен младеж, а парче приказка, някак претворена в реалността: магазин с всичко, за което съм си мечтала. Дрехите и обувките съчетаваха не само страхотни, свежи цветове, а и бяха в крак с всички модни тенденции за идния сезон. Fusion предлага не само ежедневни дрехи и обувки, но и по-спортни, а по стелажите вече стоят плажни артикули, които ни надъхват за летния сезон.

 

фешън, кифла

Влюбих се в дрехите с лека и проветрива материя, с които обичам да глезя тялото си, както и във вечните дънки. По навик плахо попитах за по-малки размери, защото структурата на тялото ми не е особено епична и понякога се случва да хлътна по някоя дреха, след което продавачът да ме отпрати към детския щанд.

Не и тук. От моя размер имаше както рокли, така и блузи и къси панталони! Хукнах към пробните, все едно ме гонеше големия лош вълк, а там вече ме очакваше всичко, което щях да пробвам- две рокли (Superdy), два чифта къси панталони (Pepe Jeans и Superdy), две блузи (Pepe jeans и Superdry) и един абсолютно наложителен за всеки пролетен и летен сезон чифт бели маратонки на завинаги любимата Pepe Jeans.

 

фешън, кифла

Имах леки съмнения, че нещо друго, освен роклите и обувките, ще ми лепне така, че да се харесам веднага, но voila! Отново останах приятно изненадана. С всеки от четирите комплекта, които си бях избрала, се чувствах стилна, обгърната в комфорт и носеща собствената си индивидуалност. Можех да нося дрехите от тази пробна в най-различни варианти чак до октомври. Мотах се в магазина сигурно часове. Не исках да свалям дрехите от себе си. Нали познавате онези моменти, в които сякаш някакъв невидим пъзел се нарежда и всичко е точно такова, каквото трябва да бъде, а вие не смеете да мръднете, за да не го развалите?

Такъв беше престоят ми в магазина. Правенето по сто снимки с всичко, което си бях избрала пък се оказа квинтесенцията на истинското ми петъчно удоволствие.

Благодарение на кампанията #Fusionable, един от тези…всъщност дори всички комплекти дрехи (разбира се, и обувките!) могат да си останат мои. Затова ако имате нужда от развлечение и от обогатяване на гардероба…

Правилата на играта са прости: избери най-готините дрехи от магазин Fusion, Serdika Center, снимай се с тях и качи снимката в Instagram или Facebook с хаштаг #Fusionable и хаштагове на марките, с които си облечен, и се тагни от магазина. На 07 април ще бъдат избрани 3-ма късметлии, които ще спечелят награда, с която да обновят изцяло гардероба си!

 

 
 

Няма да повярвате на колко години са!

| от chronicle.bg |

Холивуд винаги е 21 години! Или поне така изглежда – след операции, грим, тренировки и алхимия. Ето няколко звезди с постоянен брой свещи върху тортата.

Но на колко години са всъщност едни от най-големите актриси в света? Не е прилично да се питата такива неща, разбира се. Те обаче вкарват достатъчно усилия, за да не се притесняват, когато ги питат така.

И така – едни от най-младоликите на екрана. Или поне част от тях . Галерията ни съдържа само жени, които ще ви очароват и изненадат. Често това, което ни подмладява най-много, е щастието!

 
 

Google работи по групово фото приложение

| от chronicle.bg |

Google обяви, че работи по ново приложение за групово редактиране и споделяне на снимки.

То ще наподобява Moments на Facebook, а говорителите на компанията са казали, че това е просто един експеримент и не се знае кога и дали това ново приложение ще стане достъпно за всички.

Тъй като все повече потребители използват приложенията на Facebook, Twitter и Snapchat, вместо да търсят в интернет, т.е. чрез търсачката на  Google, е нормално да имаме такава реакция от Google.