Над 90 000 лева събра кампанията #steniskanabala

| от chronicle.bg |

Над 90 000 лева ще бъдат разпределени между 45 социално слаби младежи, които да продължат образованието си в във висше учебно заведение в страната, благодарение на кампанията #steniskanabala. Всеки от младежите ще получи по 2 хиляди лева.

В тазгодишното издание на кампанията са събрани 93 898 лв., като 81 898 лв. са даренията през 2015 г., а 12 000 лв. е прехвърлената от миналата година неусвоена сума.

За втора поредна година „Мото Пфое“ и БЧК набират средства, с помощта на абитуриенти от цялата страна. Тази година събраните средства са близо два пъти повече от миналата, когато 19 души продължиха образованието си благодарение на инициативата.

Идеята на кампанията е следната – ученици избират да отидат на бала си с тениска, а средствата, които биха похарчили за бална рокля или костюм, даряват, за да могат техни връстници да продължат образованието си.

Ако през 2014 година тениска на бала си са облекли 551 абитуриенти, то тази година броят им се е увеличил малко повече от 2 пъти – над 1200 души.

Голям принос към популяризирането на кампанията има специално създаден за нея минисайт – pornorprom.bg, на който посетителите имат възможност да изберат дали дадена снимка е от абитуриентски бал или от порнофилм. Оказва се, че наистина е лесно човек да сбърка в преценката си за изображението.

 
 
Коментарите са изключени за Над 90 000 лева събра кампанията #steniskanabala