Младите потребители искат всичко тук и сега, готови ли са обаче операторите?

| от |

HBO провокира бурна дискусия с Millennials – гости на годишната конференцията на комуникационните оператори БАККО

Наричат ги “millennials” или “поколението на 4-те екрана“. Въпреки, че са все още са деца, техните потребителски навици вече формират маркетинговите стратегии на големите компании. Затова в тазгодишната конференция за „Широколентовото бъдеще“ на Българската Асоциация на Кабелните Комуникационни Оператори (БАККО) HBO България избра да даде думата на потребителите във възрастовата група 14-34 г, като хората, които задават тенденциите.

Деветокласниците от Музикалното училище в София – Мануел Георгиев (15 г.) и Гавриил Бояджиев (14 г.), технологичният журналист Илия Темелков (23 г.), Еленко Еленков от компанията Athlon за разработване на мобилни приложения, и Велислава Попова – гл. редактор на dnevnik.bg, бяха говорители по темата за медийните навици на младото поколение.

Пасивното потребяване на информация отстъпва пред възможността човек сам да програмира съдържанието, което иска да гледа, беше посланието на говорителите. И всеки от тях е готов да плаща за тази свобода. „Избор не означава да имаш 200 канала, които не ти трябват, а да имаш 5, които сам си избираш“, каза Еленко Еленков.

Очертаха се и няколко основни характеристика на потребителите от следващо поколение. За тях, например, не са важни толкова парите и работата, те искат да постигнат щастие, удоволствие. Искат да бъдат изненади, да намерят онова, което ги определя.

Желанието на поколението на 4-те екрана е да получава всичко тук и сега – за тях спирането на интернет е по-лошо, от спирането на тока. Те не гледат сериалите серия по серия, а на принципа на „отложеното удоволствие“ – изчакват да се събере цял сезон и тогава го гледат наведнъж (binge-watching).

„Вие младите сте 30 хиляди, догодина ще сте 27 хиляди, а пенсионерите?“ – опонираха от залата. „Ако искате да останем в България, трябва да ни слушате“, шеговито отвърнаха участниците.

„Трябва да се замислим какво предстои през следващите няколко години, защото то е тотално различно от мързеливия подход, който сме имали досега“, каза мениджърът на HBO България Димитър Нойков. „Чуйте децата.“

Водещ момент при избора на младите потребители за това какво да се гледа и какво не, е средата. „Изведнъж всички около мен гледаха Game of Thrones и аз трябваше да започна да го гледам“, каза Илия Темелков. „Иначе рискуваш да се изолираш.“

За millennials гледането на рекламите под формата на дълги рекламни блокове е „губене на време“ .

В телевизията ще се случи това, което се случи в музикалната индустрия, даде пример Еленко Еленков. Преди няколко години, за да си купиш 2 песни трябваше да купиш диск с 20, днес през онлайн платформите за музика могат да се купят и две песни, и една.

Димитър Нойков сподели опита на HBO като новатор в подобен тип услуга, която да е онлайн базирана и да е по избор от каталог от достъпни заглавия.

Вече повече от година HBO България предлага стрийминг услугата HBO GO, ориентирана към хората, които искат да получават всичко най-ново бързо, да го имат в удобно за тях време, и на устройството, на което те пожелаят – телевизор, компютър, телефон или таблет. Пример за случващата се промяна е, че откакто има HBO GO в България, нелегалното теглене на Game of Thrones е паднало с 40%, обясни Нойков.

Друга характерна черта на millennials е, че те сами създават съдържание постоянно – използват Instagram, с който променят средата по свой вкус, докато гледат телевизия „постват“ в социалните мрежи. Те не се страхуват от публичността; сами решават колко лични данни да публикуват и къде е границата, и за разлика от предишното поколение, което живееше с майка си и баща си, днешните тийнейджъри искат бързо да се отделят и да си стъпят на краката.

Когато имат проблем, те търсят решаването му хоризонтално, отбеляза Велислава Попова, те са свикнали да получават информация и ако не я получат ще отидат във Фейсбук, ще организират група, ще натиснат оператора.

След едночасова и бурна дискусия панелът на HBO завърши с прогнозата: Има бизнес ниша и ако ние не се възползваме сега, после ще се сърдим на някого, че ни е изместил.“

 

 
 

Билет „Bingo милиони“ донесе 100 000 лева на складов работник

| от СПОНСОРИРАНО СЪДЪРЖАНИЕ |

24-годишният Емил Ванин е късметлията, който спечели 100 000 лева от билет „Bingo милиони“ на Лотария България. В един на пръв поглед обикновен ден, той отишъл до град Златица, където имал среща с колега. Докато пиел кафе и го чакал, решил да си купи един билет. Погледът му се спрял на „Bingo милиони“, който започнал да търка веднага. Когато видял, че и шестте числа „излизат“, полудял от щастие. Зашеметен от случилото се, той разказва, че никога не е очаквал, че ще спечели такава сума.

На въпроса какво смята да направи с печалбата Емил отговаря: „Планирам голям ремонт на семейната къща в село Чавдар, от където съм родом. Със сигурност ще си купя и нова кола“.

Красивата история на младежа е само потвърждение за възможностите, които дава „BINGO МИЛИОНИ: печалби за над 35 милиона лева, спечели до 1 500 000 лева с 6 познати числа“!

 
 

Ще има продължение на „Z-та световна война“

| от chronicle.bg, по БТА |

Американският режисьор Дейвид Финчър снима продължение на филма за зомби апокалипсиса „Z-та световна война“.

Главна роля изпълнява Брад Пит, който участва и в първия филм.

Премиерата беше планирана за юни 2017 г., но се наложи снимките да се забавят, заради бракоразводния процес на актьора с Анджелина Джоли. Датата на излизане на новия филм по екраните не е известна.

През август 2016 г. Брад Пит предложи на Дейвид Финчър да режисира продукцията.

Постапокалиптичният трилър „Z-та световна война“, заснет по романа на Макс Брукс, се появи по екраните през 2013 г. Брад Пит е продуцент на филма и изпълнява главна роля в него. В „Z-та световна война“ се описва историята на бившия сътрудник на ООН Джери Лейн, който се опитва да предотврати зомби апокалипсис. Филмът донесе над 540 милиона долара приходи от прожекции в целия свят и от търговска гледна точка стана най-успешният в кариерата на Брад Пит.

Дейвид Финчър е работил по филми, като „Боен клуб“, „Седем“ и „Странният случай с Бенджамин Бътън“, главни роли в които изпълнява Брад Пит. Други филми на режисьора са „Социалната мрежа“ и „Момичето с драконовата татуировка“.

 
 

10 мъже с по-възрастни половинки + 2 бонус

| от chronicle.bg |

В неделя изборите във Франция изведоха като фаворит в президентския вот Еманюел Макрон. Но онова, което впечатли по-силно от успеха на младия центрист, беше съпругата му – Брижит Макрон, по-голяма от него с 24 години.

Любовта между Еманюел Макрон и Бриджит пламва, когато тя е негова учителка по литература, женена, с три деца. Днес двамата продължават да са заедно, а отношенията им предизвикаха повдигане на вежда от страна на мнозина.

Затова ви предлагаме една галерия, която показва, че връзките между мъже и жени с драстична разлика във възрастта не са нещо ново, дори напротив.

 
 

Instagram постави нов рекорд: 700 милиона потребители на месец

| от chronicle.bg |

Instagram обяви, че месечните й активни потребители вече са над 700 милиона, което е наистина впечатляваща бройка.

600-те милиона от миналата година са били задминати в средата на декември, което значи, че за по-малко от шест месеца Instagram е натрупала нови 100 милиона потребители. Това е нов рекорд за компанията, която досега нарастваше със 100 милиона на всеки девет месеца.

Трябва да се признае, че резултатите на компанията са заслужени. Instagram непрестанно прави подобрения в услугата, въвежда нови функции и дори видео излъчвания на живо, което задържа вниманието на все повече потребители. Най-вероятно социалната мрежа ще продължи да расте със същите темпове, поне ако продължи да полага толкова усилия.