Министър Георгиева била недоразбрана относно Григор

| от |

Министърът на младежта и спорта Мариана Георгиева коментира, че поздравлението й към Григор Димитров за силното му представяне в Откритото първенство на Австралия е било недоразбрано.
7

В поздравителния си адрес до Григор спортният министър заяви: „Това, че имаме вече за пръв път български тенисист на четвъртфинал на турнир от Големия шлем, показа възможностите на Гришо и добрия синхрон между Министерството на младежта и спорта и Българската федерация по тенис“.

Вчера (24.януари) бившата тенисистка и треньор Юлия Берберян нападна министъра на младежта и спорта Мариана Георгиева след изказването й, че успехът на Григор Димитров е заслуга и на нейното ведомство.
8

„Това изказване е нескромно, некоректно и неуважително към целия екип, който стои зад Григор Димитров повече от 15 години. Трябва да уважаваме труда на Григор и екипа, който стои зад него през всичкото това време. Прахосват се пари! Ако г-жа министърът иска да получава съвети, и аз мога да й дам съвет – цял живот съм в спорта.“

„Аз бих я посъветвала – дано не се задържи повече на този пост, тъй като всеки ден чуваме „Оставка“ по улиците“, коментира Берберян пред bTV.

Днес министър Георгиева коментита:„Трябва да бъдем коректни. Държавата не може да има заслуга, когато става въпрос за едно занимание, каквото е спортът, където на първо място е талантът, след това са качествата на спортиста. Държавата е със заслуга да бъде съпричастна, доколкото са възможностите да участва с финансовото подпомагане“, подчерта спортният министър в предаването „Седмицата“ по Дарик.

Според нея държавата иска да участва, според възможностите, като подкрепа, не като заслуга.

Министър Георгиева все пак подчерта, че откакто е на власт кабинетът „Орешарски“, тя е в непрестанен контакт с Федерацията по тенис, дори е разговаряла с бащата на Григор Димитров: „След като Гришо спечели турнира в Стокхолм, ние изразихме възторга си и подкрепата си с 20 000 лева награда и със 100 000 лева за подготовка.“

„Тази година сключването на договора с Федерацията по тенис също отбеляза 100 000 за подготовка на Цвети Пиронкова и 100 000 – за Григор Димитров„, отбеляза министър Мариана Георгиева.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Samsung Galaxy S8 за селфи маниаци

| от chronicle.bg |

Вероятно знаете, особено ако сте селфи маниаци, че Samsung A серия има подобрена предна камера, а сега слуховете твърдят, че Samsung планира да продължи да подобрява селфи камерата в някои свои модели.

Следващата голяма премиера, която предстои на компанията, е на флагмана Galaxy S8 и се говори, че предната камера ще има по-добър автофокус и модул за разпознаване на зениците.

Samsung ще аутсорсне дейността по подобряване на предната камера, възлагайки изработката й на външна компания, чието име все още не е известно.