Местан: Реформаторите имат 12 пъти по-голям резултат в Хасковско, Бакалов ще разследва ли този феномен?

| от |

В сравнение с изборите през 2013 г. ДПС има ръст от точно 24%. Сравнете резултатите на всички останали парламентарно представени политически сили и ще видите, че ръст има единствено при ДПС.

Това заяви на брифинг председателят на ДПС Лютви Местан, предаде БГНЕС.

Местан определи като „доста глупави интерпретации на вота за ДПС“ публикации, че ДПС губи в традиционни райони и има посока на разширяване към нетрадиционни райони.

„ГЕРБ запазва резултата си от 2013 г. – минус 9104 гласа. При БСП спадът е от 437 014 гласа, при „“Атака – минус 110 233 гласа. При Рeформаторския блок, ако сумираме вота за съставляващите партии от 12 май 2013, имат загуба на 41 032 гласа. На този фон ДПС има ръст от 87 000 гласа. Обърнете внимание на факта, че ДПС в този резултат отчита дела на гласовете от чужбина, който е почти равен на подкрепата, която сме получили през 2013 г. Тогава имахме 55 000, сега имаме 59 000 гласа от чужбина. Ръстът е едва от 4 000 гласа от чужбина. В тези 87 000 гласа делът на увеличената подкрепа от чужбина е около 4000-5000 гласа, останалите са растящ вот – вътрешен, заяви Местан.

Тази сутрин чухме интересно изявление от вътрешния министър. Обръщам се към него, той визираше гласовете в село Галиче.

ДПС в Галиче получава подкрепа от много години, в границата от 300 до 400 гласа. Например през 2009 в това село сме имали 396 гласа, а 2014 имаме 423 гласа. По отношение на феномена купуване на гласове, имах възможност да обясня, че ДПС ще увеличава доверието сред ромското малцинство заради политиката, която водим, но аз не възразявам да поставим на специален анализ феномена трудно обясним ръст на гласовете за определени политически сили – за всички политически сили всъщност, в това число и за ДПС. Ако приемем тезата, на която стъпи МВР със своите специални разработки за Северозападна България, а тя е, че на европейските избори ДПС регистрира необясним ръст на подкрепата си в Северозападна България, ерго някои ментори на мнението от дясно казаха, че тези секции трябва да са обект на специално наблюдение, за нас няма нищо по-добро от това кампаниите ни да бъдат наблюдавани от всеки, който желае това, заяви Местан.

Той показа и анализ на резултатите на Реформаторите в Хасково и отново се обърна към Бакалов.

„На изборите през 2013 г. всички съставляващи днес РБ партии имат сумарно 1331 гласа в цяла Хасковска област. Ще ви оборвам с езика на фактите. На 5 октомври 2014 г. резултатът на РБ е 12 пъти по-голям – 15 565 гласа. Имате ли политическо обяснение, при положение, че в страната като цяло има спад на гласовете от 41 000 в една област, за която предупредих, че ще се случи, имат ръст 12 пъти“, каза Местан.

Той попита дали някой ще разследва този феномен или щом е в полза на добрите, всичко е наред. „Задава се едно много опасно задкулисие, което ще се крие зад един нов политически параван, параванът на идеологемата за по-добрите и за лошите и моралните цензури, които са си присвоили претенцията, че са носители на доброто, могат да правят каквото си искат, защото те са добрите, и това е проблем на българската демокрация. Този нов феномен се определя от ДПС като десен морален абсолютизъм. Зад този параван се крият гласовете обаче от Хасково. Неслучайно водачът там е синът на местния кмет, който след като месец преди изборите заяви, че припознава ДПС, мина през опит да влезе в други листи и след неуспешен опит да регистрира ИК, поднесе на Реформаторския блок ръст от 12 000 гласа, който ако е обясним, би трябвало РБ да са получили 3 700 000 гласа като национален резултат, заяви още Местан. / 24 часа

 
 

Десет сериала, които свършиха прекалено рано

| от |

Американската телевизия е известна с това, че може да разбие сърцата на феновете само с един свой замах. Като прекрати любимото им шоу, като убие най-обичания им персонаж… Примерите са безброй в дългите години правене на качествени сериали.

Много от сериалите, които стартираха в сезон 2016-2017 така и не доживяха да видят новата година и… новия си сезон. Някои биват прекратени още преди да се докоснат до малкия екран, а други дори не изкарват цял сезон.

Независимо колко нагади има един сериал, колко подписки се направят и какво говорят феновете за културното му наследство, когато една телевизия реши да дръпне шалтера на някое шоу, то вече е обречено. Малко са примерите, като „Анатомията на Грей“, Family Guy и прочие, които могат да се похвалят, че са видели живот след телевизионната си смърт.

Разбира се, върлият телевизиоман познава и злощастни примери на сериали продължили по-дълго, отколкото е редно. И успели да отегчат нещастната си аудитория до смърт.

Истината е винаги някъде по средата и е редно да знаеш кога да спреш и да се откажеш. Прекалено рано обаче никога не е добра идея. Особено, ако имаш потенциал. Ние сме събрали за вас 10 телевизионни шоута, които приключиха пътя си от малкия екран към нечий хол прекалено рано. Поне според нас. В галерията горе.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.

 

 
 

WhatsApp спира за милиони стари телефони

| от chronicle.bg |

Ако използвате по-стар модел смартфон, то вероятно до месец ще трябва да се сбогувате с мобилното приложение за споделяне на информация и провеждане на чат-разговори WhatsApp.

Според официалното изявление на създателите, първите, при които ще бъде спряно функционирането на приложението са мобилните устройства със стара версия на Android, Windows и Apple. Това ще се случи до края на тази година. До юни 2017 от списъка ще бъдат зачеркнати и по-старите модели на Blackberry и Nokia.

Пълният регистър на платформи, при които поддръжката на WhatsApp ще стане невъзможна са – Android 2.1 и 2.2, Windows Phone 7 и iPhone 3GS/iOS 6. До юни чат приложението с над милиард ползватели няма да е валидно вече и за BlackBerry, включително за BlackBerry 10, Nokia S40 и Nokia Symbian S60.

„Искаме да фокусираме усилията си върху мобилните платформи, които имат най-широка употреба“, допълниха от дъщерната фирмата на Facebook.

 
 

WIZZ GO – нова ценова категория от Wizz air

| от CHR Aero |

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, пусна нов продукт. “WIZZ Go” е допълнителна опция към съществуващата “WIZZ Plus” (преди:”Plus Fare“) пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете “WIZZ Go” и “WIZZ Plus” предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата “Basic Fare” (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

Новата “WIZZ Go” е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. “WIZZ Go“ включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

Wizz Air “WIZZ Plus” предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. „WIZZ Plus“ включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

Kлиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки “WIZZ Go” и “WIZZ Plus”.

Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: “Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре.”