„Макдоналдс” започна борба със слуховете

| от |

Компанията „Макдоналдс” покани външен снимачен екип в своите фабрики за първи път, за да покаже на потребителите както точно се влага в техните бургери, съобщава The Independent.

Веригата за бързо храненe прие екип на предаването „Добро утро Америка” в завода си в Калифорния, давайки началото на кампанията „Нашата храна. Вашите въпроси”, имаща за цел конфронтиране с погрешните схващания относно месото в продуктите на компанията.

„Макдоналдс” се надява с тази кампания да разсее неприятните слухове за „розова слуз”, червеи и други пълнители в бургерите, които отдавна преследват веригата закусвални.

Компанията също така кани обществеността да й изпраща въпросите си през „Туитър” и „Фейсбук” за това какво в действителност попада в храната им.

С Агенция Фокус

 
 
Коментарите са изключени за „Макдоналдс” започна борба със слуховете