Мъжете на средна възраст най-често се качват зад волана пили

| от |

36 % от мъжете шофьори на възраст между 30 и 39 години са сядали зад волана след като са консумирали алкохол. Това показаха данните от национално представително проучване на агенция ЕСТАТ, финансирано от „Каменица” АД в рамките на кампанията „Алкохолът е лош шофьор”.

Photo_1

Резултатите от изследването сочат, че представителите на нежния пол са много по-малко склонни да сядат зад волана след консумация на алкохол – едва 13 % от всички анкетирани. От друга страна 32.7 % от шофьорите на възраст между 18 и 29 години поне веднъж са се качвали зад волана пили. Данните показват, че броя на водачите с по-ниско от средно образование, които са шофирали след консумация на алкохол, е най-голям. Броят на висшистите със степен доктор или професор пък е най-малък (8.3 %).

Над 2000 души от цялата страна се включиха в кампанията „Алкохолът е лош шофьор”, организирана от „Каменица” АД, която се проведе през изминалия месец. Инициативата насочва общественото внимание към рисковете от консумацията на алкохол преди шофиране и провокира отговорно поведение у водачите на пътя. Основната цел на инициативата е да повиши информираността на обществото за потенциалните опасности от шофиране в нетрезво състояние. Тази година кампанията се проведе в седем града – София, Пловдив, Варна, Бургас, Благоевград, Шумен и Русе. Участниците имаха възможността да направят кратка обиколка, седейки на пасажерското място в автомобил, докато носят т.нар. „алкохолни” очила, които симулират различна концентрация на алкохол в кръвта. „Алкохолните“ очила бяха с 0.4 – 0.6 , 0.6 – 0.8 , 0.8 – 1.5 и 1.1 – 1.7 промила алкохол в кръвта.

Участниците в активностите се увериха по колко различен и опасен начин виждат пътната обстановка. Освен тестовете в автомобил, екипите на кампанията организираха и специални интерактивни игри за всички участници. Предизвикателството пред тях беше да управляват мини кола с дистанционно управление, да напишат SMS от мобилния си телефон или да преброят дадена сума пари, всичко това докато носят „алкохолните” очила.

Вчера бе изтеглен и победителят от томболата, организирана от „Каменица“ АД в рамките на кампанията „Алкохолът е лош шофьор“. Всички участници в игрите трябваше да отговорят правилно на няколко въпроса, свързани с шофирането след употреба на алкохол, за да участват за спечелването на награда скутер Peugeot. Името на печелившия участник е Кремена Маркова от гр. Благоевград. „Отношението ми към шофирането и употребата на алкохол е изключително негативно. Особено напоследък, след като в моя град станаха толкова много катастрофи поради употреба на алкохол. Оценявам, когато има подобни кампании за превенция“, каза щастливата победителка.

Photo_3

И тази година кампанията „Алкохолът е лош шофьор” се проведе с подкрепата на Министерството на вътрешните работи, Посолството на Кралство Белгия у нас, Съюза на българските автомобилисти, Държавно-обществената консултативна комисия по проблемите на безопасност на движение по пътищата (ДОККПБДП) и Българския червен кръст.
Тестовете с автомобили бяха организирани със съдействието на официалния партньор на инициативата – София Франс Ауто – официален вносител на Peugeot за България.
Кампанията се организира и с медийната подкрепа на Дарик радио, Нова телевизия, вестниците „Труд” и „24 часа”, Dir.bg.

 
 

Дрю Баримор и нейното съвършено копие

| от |

През 1982 година малката Дрю Баримор е очарователна в ролята си в „Извънземното“.

Години по-късно тя вече е зряла жена, която има собствени деца. Една от дъщерите й обаче може спокойно да играе в римейк на филма, тъй като е наистина много прилича на майка си.

Малката Франки навършва 3 години през 2017-а. Скоро тя се появи с майка си на събитие и всички бяха удивени от приликата между двете.
Сравнете и преценете сами:

дрю баримор
Франки Баримор Копелман е родена на 22 април 2014 година. Тя е второто дете на Дрю от бившия й съпруг Уил Копелман. Когато тя се роди, Баримор каза, че е искала по-голямата й дъщеря Олив да си има брат или сестра, защото самата актриса не е имала подобно детство.

„Олив обича Франки и просто иска да е с нея през цялото време. Иска да я храни. Много й харесва“, разказва Баримор.

Това не е първото дете, което прилича толкова много на майка си. Има цяла поредица звездни деца, взели най-красивите черти на родителите си. Можете да видите повече за тях тук.

 
 

Причината жените да напускат мъжете

| от chronicle.bg, по БТА |

Първата причина, поради която жените напускат мъжете си, са политическите различия, незадоволителният секс идва едва на второ място, разкри проучване.

Изследването е проведено през 2016 година сред потребители на апликация за запознанства и е обхванало 6 842 души. Жените от Великобритания най-често зарязват любимия заради споровете, свързани с Брекзита, а американките – заради бъдещия тогава президент Тръмп.

Третата причина, поради която дамите показват червен картон на партньора, са финансовата му несъстоятелност. На четвърто и пето място идват съответно ревността и липсата на доверие в половинката.

Мъжете изтъкват от своя страна по-земни неща за напускане на избраницата. На първо място те поставят нейното затлъстяване. Едва по-нататък те посочват като причини ревността й, лошия секс и изневярата.

 
 

Плажовете, за които си мечтаем

| от chronicle.bg |

Преди няколко дни настъпи астрономическата пролет, а след броени часове ще преминем към лятното часово време. Всичко това просто ни подсказва едно – сезонът „Отслабвам за лятото“ е приключен и отстъпва място на „Отслабвам за Коледа“.

Започваме да броим дните до момента, в който ще легнем на шезлонга с коктейл в ръка, пред нас прозрачно синьото море ще се слива с небето, а горещ бял пясък ще гали стъпалата ни.

Тъй и тъй е ден за размисъл, защо пък да не изберем плажа – мечта за следващата морска ваканция. Нашите предложения – в галерията горе.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони, объркали сте адреса. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.