Любо Пенев: Много разбирачи има, да заповядат на моето място

| от |

„Не е логично кой разбира и кой не разбира, да ми се обажда и да ми дава съвети. Като толкова много разбират да заповядат и да седнат на моето място“, заяви селекционерът на националния отбор Любослав Пенев на днешната си пресконференция.

„Долових частична подкрепа от Изпълкома. След това чух коментари: „Много сме тренирали“; „Малко сме тренирали“; „Много тактика“; „Малко тактика“… Ние имаме две-три тренировки и аз трябва да ангажирам играчите максимално. След малко имам подробен разговор с тях. Ако има нещо да се казва, да ми се казва сега, а не след мача да се питат: „Какво правим сега?“. Преди мача да ми се казва всичко. За това извиках почти същия състав, с леки промени. Има нещо, което е останало зад нас и трябва да си го позабършем, казано приятелски. Нямах проблем да сменя десет души. Имам алтернативи и това може да се случи. Но сега ще проведа разговор с футболистите, защото е много интересно да коментираме чрез пресата и да говорим за претенциите, които имаме. А претенциите къде се защитават? На терена! По време на тренировка трябва всеки да си извоюва място в групата. След това трябва да защитаваш претенциите си и в минутите за изява, които си получил. Да, аз селекционер и нося отговорност. За това съм извикал същите играчи, за да заметем и да продължим напред“, заяви Пенев.

„Не се притеснявам от нищо. Кучето си лае… Като толкова знаят да заповядат. Докато аз съм треньор, ще се работи по методите, които аз намирам за най-правилните. Ако ви изнася – добре, а ако не – живи и здрави“, коментира остро изказванията на мнозина футболни специалисти, според които той трябва да напусне поста си.

„Тук съм, продължавам да бъда селекционер на България. Занимавам се с отбора, с момчетата и както винаги даваме всичко от себе си те да работят добре и да печелят мачовете си. Към момента имаме малко точки, но се надявам, че това ще се коригира. В началото на квалификациите сме и има още доста мачове. Има много точки, които можем да вземем. Норвегия ни бяга само с 3 точки. Малта загуби много трудно срещу Хърватска. Гледах им мача с Норвегия. Да, 3:0, но имаха фрапиращи грешки. Това се техен проблем. С човек по-малко загубиха минимално от Италия. Няма лесни съперници. Ние играем с добър ритъм и добра динамика“, добави още Любо Пенев по повод предстоящата европейска квалификация с Малта. /БГНЕС

 
 

Ако изневери веднъж, ще изневери и втори път

| от chronicle.bg |

Ако партньорът ви е изневерил веднъж, най-вероятно няма да е за последно.

Това сочи ново проучване, проведено от Лондонски университетски колеж.

То сочи, че неверните половинки са склонни да правят едно и също повече от веднъж и да лъжат партньора си. Проучването открива, че с всяка лъжа, която човек казва, той се чувства по-малко зле да повтаря прегрешението си впоследствие.

Причината за това се корени в сегмент от мозъка, наречен амигдала, който ни кара да се чувстваме зле, когато лъжем. Всеки път, когато лъжете, реакцията на амигдала отслабва, съответно – чувствате се по-малко виновни.

Изследването не цели да тества изневярата, а способността на хората да лъжат.

На участниците са показвани буркани с монети и от тях се иска да покажат на друг човек, който получава размазано изображение на буркана, да познае колко монети има в него.

Когато разберат, че ще получат пари, ако партньорът им предположи по-висока цифра, те стават по-склонни да излъжат.

Въпреки че изследването не е фокусирано върху изневярата в частност, авторите му предполагат, че механизмът е сходен.

Идеята е, че когато изневерите за първи път, се чувствате зле. Следващия път се чувствате по-малко зле и т.н.

Това означава, че колкото повече лъжем, толкова по-склонни сме да лъжем.

 
 

„Евробет“ пусна нов продукт на българския пазар – „5 от 11″ НА ЖИВО!

| от РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ |

Истински пролетен дух и голяма доза адреналин получиха играчите на „Евробет“, след като компанията пусна своя най-нов продукт – числовата игра „5 от 11″ НА ЖИВО. Това е една от най-разтърсващите новости в историята на родната развлекателна индустрия. За първи път числата се теглят „на живо“ на всеки 5 минути от атрактивни момичета. Играта е достъпна онлайн на www.eurobet.bg и в букмейкърските пунктовете на „Евробет“.

5 неща, които ще превърнат „5 от 11″ в любима игра:

1. Тегления на всеки 5 минути, всеки ден – НА ЖИВО!
2. Динамична игра, представяна от КРАСИВИ МОМИЧЕТА!
3. Максимална печалба - 1 МИЛИОН ЛЕВА!
4. Игра с бързи темпове и атрактивни КОЕФИЦИЕНТИ!
5. Три игри в ЕДИН ТАЛОН!

„5 от 11″ се играе с талони, върху които са отбелязани числата от 1 до 11. Във всеки талон има три игри, а играчът може да избира как да познава числата – „с точен ред“, „без точен ред“ или „супер игра“. Минималният размер на залога е 0,60 лева, а максималният – 5 000 лева. Тегленията на „5 от 11″ се осъществяват чрез механична сфера, поставена в специално студио.

Страхотните момичета на „5 от 11″ Ви очакват 7 дни в седмицата, 15 часа в денонощието – от 08:00 ч. до 23:00 ч.

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката.