Любимият на руските богаташи Лондон би загубил много от санкции срещу Русия

| от |

Автор: Матио Горс, Франс прес

Предпочитано „убежище“ на много руски милиардери, Лондон би загубил много в случай на санкции срещу Русия, смятат анализатори. Има ли смисъл правителството на Камерън да упражни натиск, за да защити интересите на Ситито?

clock-cartoon_1837083b

„Налагането на санкции срещу Русия може да навреди на Лондон и на Великобритания, тъй като Лондон е сърцето на британската икономика“, смята Джошуа Реймънд от „Сити индекс“. Първо ще бъде засегната икономиката, „тъй като във Великобритания има значителни по обем руски активи“, подчертава анализаторът.

От петролните гиганти „Газпром“, „Роснефт“ или „Лукойл“, през доставчика на мобилни телефонни услуги „МегаФон“ до банката „Сбербанк“, акциите на 70 руски компании се търгуват на Лондонската борса.

В разкошните резиденции на шикозните квартали Кенсингтън или Челси, чийто футболен клуб е собственост на олигарха Роман Абрамович, живеят много руснаци. Толкова много, че им беше посветен телевизионен сериал със заглавие „Запознайте се с руснаците“.

Според изследване, публикувано наскоро от компанията производител на частни самолети „Бийчкрафт корпорейшън“, руснаците са на първите места сред чужденците, купили недвижими имоти на стойност над един милион паунда през последната година. 264 от тях са похарчили общо 650 милиона евро. „Ако тези активи бъдат замразени и руснаците повече не могат да купуват недвижими имоти в Лондон, ще отпадне един от факторите, довели до бума на лондонските цени, а това ще застраши цените на стоките в Лондон“ и би имало ефект на лавина за британската икономика като цяло, опасява се Джошуа Реймънд.

Има ли смисъл правителството на Камерън да направи всичко възможно да избегне ефекта, който евентуални санкции срещу Русия биха имали върху британската икономика и Лондонското сити?

Изглежда, че отговор точно на този въпрос се съдържа в документ, който съветник на премиера държеше в ръка и който беше сниман с телеобектив от фоторепортер пред „Даунинг стрийт“: правителството „за момента не би трябвало да подкрепя търговски санкции или да затвори за руснаците лондонския финансов център“, се чете в документа.

Тази позиция се споделя от финансовата общност. „Те трябва да защитят пазара на недвижими имоти, трябва да защитят Ситито по един или друг начин“, смята Айшак Сидики от „И Ти Екс Кепитъл“.

Опитвайки се да заглуши критиките, които биха могли да се появят срещу една Великобритания, която е по-загрижена за интересите на Ситито, отколкото за Украйна, външният министър Уилям Хейг заяви във вторник пред парламента, че този документ не отразява задължително  „решенията, които ще вземе правителството на Нейно Величество“. „Оставаме отворени за възможностите“, които биха позволили да се намери решение на украинската криза, добави той. Ако санкциите бъдат избегнати, Лондон дори би могъл да излезе на печалба от ситуацията, тъй като нестабилността в Украйна и Русия може да накара още богати руснаци да инвестират край бреговете на Темза, предричат анализатори.

London-Eye_1881323b

Това би било „добре за лондонския пазар“, където „цените ще продължат да се покачват“, смята Айшак Сидики. „Пазарът на недвижима собственост в Лондон изглежда е „важно място“ за руските олигарси“, „убежище“, тъй като много руснаци смятат Лондон за втория по значимост град след Москва. „Ще станем свидетели на интензифициране“ на този феномен, тъй като „на британския пазар на недвижимости ще дойдат свежи капитали“, убеден е той.

Спадът в стойността на рублата, който стана много силно изразен през последните дни заради украинската криза, в действителност вече от месеци предизвиква мащабно изтичане на капитали от Русия, отбелязва анализаторът.

Според доклад на компанията за недвижими имоти „Найт Франк“ 37 процента от най-богатите хора, които произхождат от Русия или от бившите съветски републики, възнамеряват да сменят местожителството си. Средният дял на тези хора в други страни е 15 процента. Предпочитаното направление за тях е Великобритания.

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.

 
 

9 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Иван Бондоков

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Днес продължаваме с Иван Бондоков: съ-основател на Limacon – първият център за развитие на социален капитал в България. Занимава се с маркетинг и PR, развиване на социален капитал на личностно и общностно ниво и е китарист и поет по душа.

Ето какво каза той за любимите си реклами, като предварително заяви, че не се притеснява, че повечето от тях са леко нецензурни:

За мен най-добрите реклами са тези, които не адресират директно продукта на фирмата. Тези реклами, които не навират в лицето на зрителя колко готин и нужен е дадения продукт за него. Обожавам интелигентните реклами и нереализирана мечта ми е да направя подобна реклама за култов бранд.

Bud Light „Cut The Cheese“

Феноменална реклама, която се заиграва с няколко жаргонни израза за различни физиологични процеси, които извършваме в ежедневието си! За повечето от вас, както и за мен, ще е нужно да прочетете коментарите под видеото, за да разберете гениалността на сценаристите. Велико!

Bud Light Swear Jar

Продължавам с „вулгарните“ реклами, които са били забранени за масово разпространение. Феноменалните Ab InBev, които произвеждат едни от най-известните марки бира в света, отново къртят с тази реклама и нейната сестра в третото видео! Мисля, че няма нужда от разяснение защо е феноменална.

Bud Light Clothing Drive

Пак да кажа – тези хора правят най-великите реклами! Насладете се на това заиграване с една вътрешно-фирмена кауза, а именно да се даряват дрехи за бедните в замяна на една биричка.

Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like

Не мога да пропусна великите реклами на Old Spice, които странно защо от скоро взеха да се въртят по българските телевизии, но и ние си знаем, че за много неща сме назад от всички други. Изключително работещо е да изграждаш рекламна стратегия около един човек/актьор, който да се превърне в лице на целия продук. Разгледайте и видеата, в които перфектно сложения мъж отговаря на коментари под неговите реклами в youtube – супер смарт!

Bud Light – „Candle Light“ Horse 

Разък завой отново към Bud Light и тази реклама, която е апогей на „вулгарността“. Нечовешки добре измислено.

Metallica – Hardwired….To Self-Destruct

Като върл фен на Metallica не мога да не ви споделя този душевен оргазъм. Страхотно измислено и няма как човек освен да иска да си купи тавата, да не тръгне да търси и такива ръкавици.

Mercedes Benz – Library 

За тази яка реклама говор просто слоганът накрая – красива отвън, умна отвътре.

Porsche 911 commercial

Рекламата на любимата ми марка коли, която много точно обрисува една човешка мечта. Завършвам с този майсторски миг на интелигентност, стил, страст и човечност. Настръхвам като я гледам просто. Велико!

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 

 
 

WhatsApp спира за милиони стари телефони

| от chronicle.bg |

Ако използвате по-стар модел смартфон, то вероятно до месец ще трябва да се сбогувате с мобилното приложение за споделяне на информация и провеждане на чат-разговори WhatsApp.

Според официалното изявление на създателите, първите, при които ще бъде спряно функционирането на приложението са мобилните устройства със стара версия на Android, Windows и Apple. Това ще се случи до края на тази година. До юни 2017 от списъка ще бъдат зачеркнати и по-старите модели на Blackberry и Nokia.

Пълният регистър на платформи, при които поддръжката на WhatsApp ще стане невъзможна са – Android 2.1 и 2.2, Windows Phone 7 и iPhone 3GS/iOS 6. До юни чат приложението с над милиард ползватели няма да е валидно вече и за BlackBerry, включително за BlackBerry 10, Nokia S40 и Nokia Symbian S60.

„Искаме да фокусираме усилията си върху мобилните платформи, които имат най-широка употреба“, допълниха от дъщерната фирмата на Facebook.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.