Лунен хороскоп за 25 април

| от |

51

Луната в зодиакален знак Риби, родените през втората половина на зодия Риби, Луната ще направи точен съвпад със Слънцето им и те може да почувстват безпричинно напрежение, известна нервност и емоционална нестабилност.

Луната действа не само на родените под знака на Риби, но и на останалите зодии. Засилва се чувствителността, емоционалността, чувството на състрадание, появява се желание да помечтаете, да поспите, да пожалите себе си, а някои дори и безпричинно да си поплачат. Това с плача не се притеснявайте, то е полезно за очите и не мислете, че е признак на слабост. Просто държи се на Луната.

За какво имаме ОК. Добре е в тази Луна да почистим къщата, може да направите ремонт. От медицинска гледна точка благоприятно е за операции в коремното кухина. Може на воля да ядете храни богати на въглехидрати, те се усвояват най- добре и не се пълнее от тях. А шопинг терапията ще е най – успешна за неща свързани с вода, тъй като Риби знаете е воден знак. За това днес е момента да си купите яхта, кораб…е ако не можете поне едно легенче… Също е подходящо за покупка на петролни продукти – ето днес си напълнете резервоара на колата до горе.

Не се препоръчва хирургична намеса в областта на стъпалата, пръстите на краката. Разбира се, ако е наложително не се съобразявайте със звездите, тъй като не става дума за фатални последици, но е възможно възстановяването да бъде по – бавно. Има повишена е опасността от гъбични и вирусни заболявания за това се пазете и се обличайте добре, шалчетата и без това са модерни. Избягвайте спиртните напитки, дори и малко алкохол може да ви опияни повече от очакваното и да запеете“ Градил Илия килия“. Застоялите и подозрителни продукти са по- вредни от друг път. При силно действащите лекарства са възможни отравяния и алергии. Избягвайте съмнителни ситуации – има голяма вероятност от измама.

Какво е отношението ви към парите, когато Луната е в Риби?

Дръжте чантата си под око, не позволявайте в тази Луна някой да наднича в портфейла ви. В това число влизат роднини и приятели, особено, ако ви поискат пари назаем. Извинете се с Луната, да се сърдят на нея. Предполагам все някак ще го понесе.

26 лунен ден

През този лунен ден звездите съветват да избягвате рискови ситуации. Откажете се от активни действия, най – добре е да се излегнете на дивана с книга в ръка, така по- малко говорите, което се препоръчва. Общувайте само с близки и сигурни хора. Запазете спокойствие в конфликтни ситуации. Запомнете сънищата си – те са пророчески, дори и да задремете на работното място. Днес е ден за самоанализа. Избягвайте контактуването с хора които ви изнервят и се опитайте да запазите се спокойствие към всичко случващо се.

Родените през този лунен ден са с добре развита интуиция, за тези хора казват “ парен каша, расол духа”, тъй като рядко повтарят една и съща грешка. Ако сложните житейски проблеми не развият самочувствието и от там гордостта им, ще постигнат материална стабилност. Обикновено родените пред този лунен ден имат повече деца.

Ако сте на важна среща бижу с камъни – син и жълт нефрит, корал – ще ви донесе късмет.

 

 
 

Звезди от киното, изкушени от телевизията

| от chronicle.bg |

В последните години сериалите показаха, че малкият екран е достатъчно голям за всяка световна звезда, стига да се основават върху добър сценарий и качествена режисура. Затова и в последните години мнозина се насочиха към телевизията.

Когато видяхме в сериала „Истински детектив” Матю Макконъхи, това беше изненада – носителят на „Оскар” беше слязъл от нивото на големия екран, за да се снима в телевизията. Оказа се, че това е добър ход, който впоследствие мнозина негови колеги повториха.

В епохата, в която всеки може да гледа каквото си поиска дори на телефон, това да бъдеш близо до аудиторията е по-важно от всякога.

Предлагаме ви да видите в галерията ни големите актьори, носители на редица награди за ролите си в киното, осмелили се да дадат шанс на телевизията. Като бонус включваме и трима големи режисьори, изкушени от малкия екран.

 
 

Трейлър на новата любовна история „The Discovery“

| от chronicle.bg |

Освен сериали, Netflix вече включва в портфолиото си и филми.

Днес на бял свят се появи първият трейлър на любовната история „The Discovery“ с Руни Мара и Джейсън Сийгъл.

Действието ще се развива в свят, в който задгробният живот е научно доказан, в резултат на което милиони хора започват да се самоубиват, за да стигнат „от другата страна“.

Режисьор е Чарли Макдауъл, а ето го и трейлъра:

The-Discovery-movie

 
 

Виктория Бекъм може да съди Spice girls

| от chronicle.bg |

След юридическия огън между Анджелина Джоли и Брад Пит, нова може би още по-изненадваща и бурна съдебна война се появи в шоубизнеса.

Виктория Бекъм изпрати агресивни заплашителни писма на колегите си от Spice girls Мелани Браун, Мелани Чизхолм, Ема Бънтън и Гери Хорнър. В тях съпругата на английския футболист Дейвид Бекъм предупреждава за война, ако певиците изпълняват песни, за които тя има авторски права.

Три от дамите – Гери Хорнър, Ема Бънтън и Мелани Браун, планираха турне по повод 20 години от създаването на групата. Турнето трябваше да се казва GEM (от англ. – скъпоценен камък), което е абревиатура от първите букви на момичетата.

Гери първа се отказа, за да се фокусира върху множащото й се семейство. През октомври миналата година тя съобщи, че очаква детенце. Така остави Ема и Мелани сами да се оправят с правния въпрос.

„Това е невероятно тъжен начин нещата да приключат, особено след всичко, което групата е преживяла заедно“, каза източник близък на Spice girls. „Момичетата са потресени.“

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.