Лунен хороскоп за 23 юли

| от |

horoskop1

Луната в Близнаци

Луната е в зодиакален знак Близнаци, за родените през  първите, вторите, третите градуси на зодията, Луната ще направи точен съвпад със Слънцето им, тъй като двете планети са с противоположна енергия, мъжка Слънцето и женска Луната, може да почувстват безпричинно напрежение, нервност и емоционална нестабилност.

Луната действа не само на родените под знака на Близнаци, но и на останалите зодии. Всички може бързо да сменяме  настроението си, емоциите са повърхностни, увеличава се контактността, бързината на реакцията и скоростта на мисленето. Може да се наблюдава суета и подвижност, желание да се заемете с няколко неща наведнъж, а също стремеж да се движите повече и да общувате с хората. Не се изненадвайте ако се запознаете с някого в рейса или трамвая.

Препоръчва се: интелектуална работа, търсене, натрупване и обработка на информация, кратки пътувания, командировки, водене на кореспонденция, телефонни разговори, преговори. Може да се сключват краткосрочни сделки, да се купуват книги, вестници, списания, а също всякакви дреболии, които няма да се използват продължително време. Полезно е да се правят физически упражнения за гъвкавост на раменете, ръцете, за предпочитане е на чист въздух или поне относително чист, ако успеете да намерите някъде.

Не се препоръчва: хирургична намеса в областта на раменете, ръцете, китките, белите дробове, бронхите. Разбира се, ако е наложително не се съобразявайте с Луната, тъй като не става дума за фатални последици. Луната насища с кръв органите, за които отговаря, за това е възможно възстановяването да бъде по-бавно. Още Авицена е давал подобни съвети. Избягвайте задушните и замърсени помещения. Намелете пушенето, в тази Луна е особено вредно. Началото на продължителни дела, покупката на недвижими имоти и мебели е по-добре да отложете за следващата.

Отношението към парите се сменя при различните Луни, а какво е днес?

Една глава – добре, а две – още по-добре. Всички планове за предсто­ящи разходи е по-добре да се разработват именно в тези дни, при това не в уединение, а заедно с „доверено лице“.

ДВАДЕСЕТ И ШЕСТИ ЛУНЕН ДЕН.

През този лунен ден звездите съветват  да избягвате рискови ситуации. Откажете се от активни действия, най-добре е да се излегнете на дивана с книга в ръка, така  по- малко ще говорите, което се препоръчва. Общувайте само с близки и сигурни хора. Запазете спокойствие в конфликтни ситуации. Запомнете сънищата си – те са пророчески, дори и да задремете на работното място. Днес е ден за самоанализа. Избягвайте  контактуването с хора които ви изнервят и се опитайте да запазите се спокойствие към всичко случващо се.

Ден, в който може да се възгордеете от пос­тиженията си. Трябва да сте внимател­ни в контактите и общувайте само по симпатия. Не започвайте нови неща, те няма да имат успех. Полезни са баните и масажът. От храната се препоръчват картофи, риба и билки. Да не се ядат кръгли зелен­чуци (зеле, ряпа и така нататък). Избягвайте дима, той може да изопачи представите ви за себе си, илюзиите също пречат за правилната оценка.

Ден, в който има риск от ограбване, при това не само на физически план. Ако Марс е в неблагоприятна пози­ция, ограбването може да е в мисли и емоции. Не трябва да се суетите, да проявявате тщеславие и горделивост.

Ден, в който имаме връзка с Учителя, но не се знае по какъв начин ще получите информация от него. Бъдете внимателни към хората, които ви хва­лят. Добра поличба е да срещнете човек с пълни чанти, когато излизате от дома.

За този ден има специални практики за излизане от вкъщи. Престъпвайки пра­га, трябва да усетите ментално, че имате защита в друг свят. Прагът е магично място. Ако е зареден с енергия, няма да допусне враговете. Преди да излезете погледнете се в огледалото. Ако се върнете, още веднъж се огледайте.

С Двадесети шести ден е свързана чакрата Кундалини. Ако човек се заблуждава, ще му се подиграват за всичко. За това следете как се отнасят хората към вас. Не приемай­те нищо лично, гледайте на всичко като спектакъл. Само ако е крайно наложително да се вадят зъби.

 Родените на Двадесет и шести лу­нен ден, живеят сложен, тежък живот, защото при тях има постоянен процес на самооценка. По-добре е да мълчат, защото сякаш губят енергия при разговорите и го чувстват интуитивно. Задължително трябва да изпълняват обещанията, така ще реализират енергия, която прите­жават. Имат добре развита интуиция, за тези хора казват “ парен каша, расол  духа”, тъй като рядко повтарят една и съща грешка. Ако  сложните житейски проблеми не развият самочувствието и от там гордостта им, ще постигнат материална стабилност. Обикновено имат повече деца.

По принцип родените в последната фаза на Луната, имат много голям опит. Вече са били лъгани, затова разбират как трябва да живеят.

Ако сте на важна среща  бижу с камъни- син и жълт нефрит, корал – ще ви донесе късмет.

 
 

WhatsApp спира за милиони стари телефони

| от chronicle.bg |

Ако използвате по-стар модел смартфон, то вероятно до месец ще трябва да се сбогувате с мобилното приложение за споделяне на информация и провеждане на чат-разговори WhatsApp.

Според официалното изявление на създателите, първите, при които ще бъде спряно функционирането на приложението са мобилните устройства със стара версия на Android, Windows и Apple. Това ще се случи до края на тази година. До юни 2017 от списъка ще бъдат зачеркнати и по-старите модели на Blackberry и Nokia.

Пълният регистър на платформи, при които поддръжката на WhatsApp ще стане невъзможна са – Android 2.1 и 2.2, Windows Phone 7 и iPhone 3GS/iOS 6. До юни чат приложението с над милиард ползватели няма да е валидно вече и за BlackBerry, включително за BlackBerry 10, Nokia S40 и Nokia Symbian S60.

„Искаме да фокусираме усилията си върху мобилните платформи, които имат най-широка употреба“, допълниха от дъщерната фирмата на Facebook.

 
 

9 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Иван Бондоков

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Днес продължаваме с Иван Бондоков: съ-основател на Limacon – първият център за развитие на социален капитал в България. Занимава се с маркетинг и PR, развиване на социален капитал на личностно и общностно ниво и е китарист и поет по душа.

Ето какво каза той за любимите си реклами, като предварително заяви, че не се притеснява, че повечето от тях са леко нецензурни:

За мен най-добрите реклами са тези, които не адресират директно продукта на фирмата. Тези реклами, които не навират в лицето на зрителя колко готин и нужен е дадения продукт за него. Обожавам интелигентните реклами и нереализирана мечта ми е да направя подобна реклама за култов бранд.

Bud Light „Cut The Cheese“

Феноменална реклама, която се заиграва с няколко жаргонни израза за различни физиологични процеси, които извършваме в ежедневието си! За повечето от вас, както и за мен, ще е нужно да прочетете коментарите под видеото, за да разберете гениалността на сценаристите. Велико!

Bud Light Swear Jar

Продължавам с „вулгарните“ реклами, които са били забранени за масово разпространение. Феноменалните Ab InBev, които произвеждат едни от най-известните марки бира в света, отново къртят с тази реклама и нейната сестра в третото видео! Мисля, че няма нужда от разяснение защо е феноменална.

Bud Light Clothing Drive

Пак да кажа – тези хора правят най-великите реклами! Насладете се на това заиграване с една вътрешно-фирмена кауза, а именно да се даряват дрехи за бедните в замяна на една биричка.

Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like

Не мога да пропусна великите реклами на Old Spice, които странно защо от скоро взеха да се въртят по българските телевизии, но и ние си знаем, че за много неща сме назад от всички други. Изключително работещо е да изграждаш рекламна стратегия около един човек/актьор, който да се превърне в лице на целия продук. Разгледайте и видеата, в които перфектно сложения мъж отговаря на коментари под неговите реклами в youtube – супер смарт!

Bud Light – „Candle Light“ Horse 

Разък завой отново към Bud Light и тази реклама, която е апогей на „вулгарността“. Нечовешки добре измислено.

Metallica – Hardwired….To Self-Destruct

Като върл фен на Metallica не мога да не ви споделя този душевен оргазъм. Страхотно измислено и няма как човек освен да иска да си купи тавата, да не тръгне да търси и такива ръкавици.

Mercedes Benz – Library 

За тази яка реклама говор просто слоганът накрая – красива отвън, умна отвътре.

Porsche 911 commercial

Рекламата на любимата ми марка коли, която много точно обрисува една човешка мечта. Завършвам с този майсторски миг на интелигентност, стил, страст и човечност. Настръхвам като я гледам просто. Велико!

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.

 
 

Джиджи Хадид стана модел на годината

| от chronicle.bg |

Джиджи Хадид бе коронясана като международен модел на годината, а „Александър Маккуин“ бе обявен за най-добър британски моден лейбъл на церемонията за Британските модни награди за 2016 г.

Топ дизайнери, модели и знаменитости не се уплашиха от студеното време в Лондон и минаха по червения килим пред „Ройъл Албърт хол“ за церемонията.

21-годишната Джиджи Хадид победи в надпревара с по-малката си сестра Бела, Кендъл Дженър, Адуа Абоа и Линейзи Монтеро за топ отличието за модел.

„Александър Маккуин“ спечели съревнованието за най-добър британски лейбъл, а „Гучи“ получи наградите за лидер в международния бизнес и за международен дизайнер на аксесоари.