Лудогорец отстрани Лацио в един луд мач

| от |

Отборът на Лудогорец се класира за осминафиналите на турнира Лига Европа.

1
В мач от 1/16-финалите на турнира на стадион „Васил Левски“ пред рекордните над 30 000 зрители Лудогорец и Лацио завършиха 3:3. В първия мач Лудогорец победи с 1:0. С общ резултат от двата мача 4:3 Лудогрец продължава в турнира. Гол на Кишада в 87-ата минута донесе крайния успех за Лудогорец.

Балде Кейта още в 30-ата секунда на мача откри резултата за Лацио. До попадението се стигна след серия от рикошети във вратаря Стоянов и Кейта. Балде Кейта имаше възможност и за втори гол за Лацио в 15-ата минута, но Стоянов спаси. Марселиньо и Безяк стигнаха до добри възможности за гол през първото полувреме за Лудогорец, но вратаря на гостите Маркети спаси. В 54-ата минута Перея завърши с гол бърза контраатака на Лацио за 0:2. Играчите на Лудогорец вдигнаха още по-сериозноВ 64-ата минута Роман Безяк върна един гол за 1:2.


Преди гола на Безяк играчите на Лудогорец удариха и греда. В 78-ата минута Присто Златински с топовен изстрел от 20-ина метра изравни резултата. В 82-ата минута Мирослав Клозе бе оставен непокрит в наказателното поле на Лудогорец и вкара гол за 3:2 за Лацио. В 87-ата минута Кешада се възползва от грешка в отбраната на Лацио и изравни за 3:3, което класира Лудогорец на осминафинал. В следващия кръг Лудогорец ще играе срещу победителя от двойката Динамио (Киев) – Валенсия. В първия мач испанците победиха с 2:0 като гости.

След мача пред БНТ треньорът на Лудогорец Стойчо Стоев заяви, че двубоят е бил изключително драматичен и все още му е трудно да осъзнае какво се е случило. Той заяви, че след такива драми се умира. Стоев определи двубоя като „луд мач“ с много обрати. Той добави, че мечтите са тима му продължават. Той специално благодари на феновете за подкрепата, отбелязвайки, че феновете са показали по прекрасен начин, че първо сме българи, а след това е Лудогорец.

След мача пред БТВ  Роман Безяк коментира, че  отборът заслужено е вкарал три гола и се е преборил за мястото си в следващата фаза на турнира. Нападателят анализира, че ранният гол на Лацио малко е объркал плановете на Лудогорец, но играчите са показали характер и са се измъкнали от тежката ситуация с битка до последната секунда на мача. Футболистът отбеляза, че с оглед на развоя на мача е напълно нормално да се рискува, като в последните минути е можела да се играе и с шестима в атака. Роман Безяк коментира, че още е твърде рано да се говори за предстоящите мачове с Валенсия и сега играчите на Лудогорец трябва да се нарадват на успеха си.

Любопитен коментар за отпадането на италианския Лацио на 1-16-финалите в турнира Лига Европа направи спортният ежедневник „Гадзета дело Спорт“, цитиран от „Фокус“.
„Брутални обида за Лацио, но италианците могат да обвиняват само себе си. В София Лацио се надяваше на чудо след 0:1 на Олимпико, но се срина на финала, когато Лудогорец, воден от публиката и от силата на отчаянието не се предаде въпреки гола на Клозе за 2:3 .
Лацио бе бедствие в защита. Последните два гола на българите бяха грешка на Маркети, който не бе играл 2 месеца и на когото Реа грешно заложи. Сенегалецът Кейта вкара първия гол за Лацио в 17-ата секунда и осем десети (вторият най-бърз гол в историята на Лига Европа). Бианкочелистите спираха контра – атаките на домакините. През втората част Лацио бе хитър в собствената си половина, но готов да се възползва от възможностите, които се създават. При един точен пас на Онази Переа с едно докосване матира Стоянов за 2:0. Лудогорец се хвърли напред със силата на отчаянието, разчитайки предимно на своя най-опасен нападател Безяк.

Той първо уцели гредата и след това скъси дистанцията до 1:2.Домакините в този момент се хвърлиха напред в търсене на изравняването и с удар от далечно разстояние Златински усппя да се възползва от глупостта на Маркети. Изстрелът на българина не бе опасен, но вратарят не изби и топката влезе, въпреки че има някои съмнения, че е минала с пълния си обем голлинията. За Лацио изглежда всичко свърши. Но само шест минути по-късно Клозе вкара трети гол. Българите се хвърлиха с главата напред и вкараха за 3:3, благодарение на наивността на Маркети и гола на Кишада.“

 


Ludogorets Razgrad 3-3 Lazio Highlights 27.2… by HDPeak

ЛУДОГОРЕЦ – ЛАЦИО 3:3

0:1 Балде 1
0:2 Переа 54
1:2 Безяк 67
2:2 Златински 78
2:3 Клозе 82
3:3 Кишада 88

ЛУДОГОРЕЦ: Стоянов, Кайсара, Мантула (84-Кишада), Моци, Минев, Ешпиньо, Златински, Александров (56-Луму), Марселиньо (77-Платини), Мисиджан, Безяк

ЛАЦИО: Маркети, Сиани, Биава, Раду, Конко, Биля, Онази, Ледесма, Кандрева (64-Лулич), Балде, Переа (71-Клозе)

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Вижте трейлъра на продължението на култовия „Наистина любов“

| от chronicle.bg |

Наистина любов“ („Love Actually“) безспорно е една от най-добрите и най-обичани романтични комедии в британското кино, а и въобще, затова феновете вероятно ще се радват да чуят, че ще има продължение.

То ще представлява 10-минутна късометражна лента, заснета с благотворителна цел за Comic Relief.

Red Nose Day Actually unit stills

Повечето звезди от оригиналния филм ще се завърнат – Хю Грант, Колин Фърт, Лиъм Нийсън, Кира Найтли, Андрю Линкълн, Бил Най, Чуител Еджиофор, Мартин МакКътчън, Томас Броуди Сангстър, Лусия Монис и Роуън Аткинсън – те всички ще бъдат на линия. За съжаление, няма да видим Алън Рикман, който почина миналата година, а Ема Томпсън е отказала участие, защото с режисьорите са решили, че ще е твърде тъжно да играе (тя играеше съпругата на Рикман във филма).

Red Nose Day Actually unit stills

Краткото продължение на „Наистина любов“ („Love Actually“) ще бъде излъчено по ВВС на 24 май и по NBC на 25 май.

 
 

Илон Мъск основа нова компания, която ще сближава човешкия мозък с компютрите

| от chronicle.bg |

Очевидно на Илон Мъск му остава твърде много време покрай Tesla, SpaceX и Hyperloop, защото основа още една компания.

Според информация на The Wall Street Journal (WSJ) новият проект на Мъск се казва Neuralink и целта му е да създаде технология, която може да направи пряка връзка между човешкия мозък и компютрите.

Neuralink цели създаването на чипове, които могат да се имплантират в мозъка. Идеята е да се лекуват заболявания, а може би и да се създаде  по-силна връзка между човек и компютър. Така може да се стигне до директна комуникация между нас и компютрите, а командите ще стават само чрез мисълта ни.

Neuralink е регистрирана в Калифорния като медицинска изследователска компания и според слухове вече е наела няколко академици с висок профил в областта на неврологията и гъвкави електроди, сред които експерта по нано технологии д-р Венеса Толоса, професора от UCSF Филип Сабес и професора от Бостънския университет Тимъти Гарднър, който изучава невронните пътеки и мозъците на пойните птици.

Прототипът вероятно ще бъде под формата на мозъчен имплант, който ще може да лекува заболявания като епилепсия, Паркинсон или депресия.

 
 

#Fusionable: Посрещаме лятото с цялостен аутфит от магазин Fusion

| от Рада Копрева |

Сега имате възможността да посрещнете лятото с цялостен аутфит по ваше желание, осигурен от магазин Fusion! В периода 22 март – 05 април 2017 година можете да се запознаете с най-новите тенденции от световноизвестни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Diesel, Converse и Superdry в магазин Fusion в Serdika Center, да развихрите въображението си и да спечелите нови дрехи за страхотни летни моменти.

За кампанията говори Рада Копрева – млада Instagram звезда, която разбира от дрехи и не се страхува да пробва.
Ето и нейните впечатления от #Fusionable:
Да, признавам се за виновна. Обичам да пазарувам дрехи. Аз съм от онези, които наричат шопинга „терапия“ и които изпитват неподправено удоволствие от купуването на нови дрехи.
И все пак, до момента не ми се беше случвало истински да се развълнувам от шопинг кампания.

#Fusionable на магазин Fusion обаче се оказа истинско предизвикателство за спокойния сърдечен ритъм. Не се случва често магазин, който е представител на световно известни марки като Pepe Jeans, GAS, Lacoste, Converse и Superdry, да стартира кампания, която дава шанс на всеки да изглежда страхотно, носейки цялостен аутфит по собствен избор.

Fusion ще раздаде три ваучера на свои клиенти. Всеки един от тях носи стойност, която е достатъчна за да може човек да се облече от глава до пети в магазина така, както му харесва.

#Fusionable обича да облича и се фокусира върху хора, за които облеклото има значение. Като мен…
фешън, кифла

Когато дадете на една жена възможността да се облече както пожелае, може да сте сигурни, че тя ще лети по ескалаторите на мола с 200 конски сили. Когато влязох във Fusion, положих всички налични усилия да се представя „професионално“ и да се държа на ниво, като истински фешън маниак, който е виждал всичко и не се впечатлява от нищо, но уви… Нямаше как да скрия, че всъщност треперя от вълнение като пред първа среща с някого, когото ужасно харесваш – много превъзбуда, малко срам…Помните как е.

Само дето пред мен не стоеше също толкова притеснен младеж, а парче приказка, някак претворена в реалността: магазин с всичко, за което съм си мечтала. Дрехите и обувките съчетаваха не само страхотни, свежи цветове, а и бяха в крак с всички модни тенденции за идния сезон. Fusion предлага не само ежедневни дрехи и обувки, но и по-спортни, а по стелажите вече стоят плажни артикули, които ни надъхват за летния сезон.

 

фешън, кифла

Влюбих се в дрехите с лека и проветрива материя, с които обичам да глезя тялото си, както и във вечните дънки. По навик плахо попитах за по-малки размери, защото структурата на тялото ми не е особено епична и понякога се случва да хлътна по някоя дреха, след което продавачът да ме отпрати към детския щанд.

Не и тук. От моя размер имаше както рокли, така и блузи и къси панталони! Хукнах към пробните, все едно ме гонеше големия лош вълк, а там вече ме очакваше всичко, което щях да пробвам- две рокли (Superdy), два чифта къси панталони (Pepe Jeans и Superdy), две блузи (Pepe jeans и Superdry) и един абсолютно наложителен за всеки пролетен и летен сезон чифт бели маратонки на завинаги любимата Pepe Jeans.

 

фешън, кифла

Имах леки съмнения, че нещо друго, освен роклите и обувките, ще ми лепне така, че да се харесам веднага, но voila! Отново останах приятно изненадана. С всеки от четирите комплекта, които си бях избрала, се чувствах стилна, обгърната в комфорт и носеща собствената си индивидуалност. Можех да нося дрехите от тази пробна в най-различни варианти чак до октомври. Мотах се в магазина сигурно часове. Не исках да свалям дрехите от себе си. Нали познавате онези моменти, в които сякаш някакъв невидим пъзел се нарежда и всичко е точно такова, каквото трябва да бъде, а вие не смеете да мръднете, за да не го развалите?

Такъв беше престоят ми в магазина. Правенето по сто снимки с всичко, което си бях избрала пък се оказа квинтесенцията на истинското ми петъчно удоволствие.

Благодарение на кампанията #Fusionable, един от тези…всъщност дори всички комплекти дрехи (разбира се, и обувките!) могат да си останат мои. Затова ако имате нужда от развлечение и от обогатяване на гардероба…

Правилата на играта са прости: избери най-готините дрехи от магазин Fusion, Serdika Center, снимай се с тях и качи снимката в Instagram или Facebook с хаштаг #Fusionable и хаштагове на марките, с които си облечен, и се тагни от магазина. На 07 април ще бъдат избрани 3-ма късметлии, които ще спечелят награда, с която да обновят изцяло гардероба си!