Лос Анджелис подкрепя Клипърс след като бе обявена доживотната забрана за Доналд Стурлинг

| от |

Фенове на отбора излязоха в подкрепа на отбора и бяха възнаградени с критично важната победа в 5-тия мач от плейофите. Това се случи във вторник – същият ден, в който собственика на клуба бе изхвърлен от лигата до живот заради расистките си коментари.

clippers_fans_0430

В Лос Анджелис същият ден температурите надвишиха 30 градуса, но това не попречи на огромната тълпа , събрала се да подкрепи отбора да е облечена в черно. В самата арена Клипърс триумфираха срещу Голдън Стейт Уориърс само 12 часа след като бе обявена забраната за собственика на отбора.

От отбора на Уориърс планираха да си тръгнат от терена в знак на протест срещу Стърлинг и изтеклият запис, в който той казва на приятелката си, че не иска тя да се асоциира публично с черни, включително и легендата Меджик Джонсън. Новият комисар на НБА Адам Силвър обаче много бързо реагира и наложи на собственика безпрецедентно доживотно изключване от лигата и обеща, че ще бъде направено всичко възможно за да бъде накаран да продаде отбора. Това беше приветствано, като правилно решение от играчите и треньора на отбора. По този начин Клипърс ще могат да продължат участието си в НБА по план. Изпълнените с енергия играчи, които доскоро изглеждаха разсеяни победиха Уориърс със 113-103, като по този начин повеждат с 3-2 в серията от седем мача.

Феновете застанаха зад изтрадалият отбор. Дори и налице да бяха репортери, тълпящи се около протестиращите за още санкции срещу Стърлинг атмосферата преди мача несъмнено беше позитивна и помогна много на играчите.

“Феновете бяха по-добри от всякога”, заяви Док Ривърс, треньора на Клипърс
“Бяха невероятни”

“Съчуствам на играчите”, сподели закупилият си сезонен пас студент Джо Крю. Той казва, че дългогодишните фенове на отбора не харесват Стърлинг, който винаги е бил един от най-малко популярните собственици на НБА отбор. “За закоравелите фенове случилото се не е изненадващо”.

Писателят Марк Ебнър носеше черна лента на ръката си. “Това показва солидарността ми към играчите и към Док Ривърс”, и добави, че “Коментарите на Стърлинг показват, че лидерството му трябва да бъде осъдено”.

Таня Шепърд, 37-годишна жителка на Лос Анджелис която пръсъстваше на срещата във вторник с 11-годишният си син (облечени в черно), споделя ,че когато сина й чул записа се е разстроил. “Разстрои се. Той иска да бъде в лигата един ден и ми каза: мамо, не мога да повярвам, че все още се случват такива неща.”

За дългогодишният фен на отбора Рик Денис нещата стоят малко по-различно.
“Това, което е казал Стърлинг е грешно. Но не може да ти отнемат нещо, за което си се трудил дълги години само защото си идиот. Трябва да има място за изкупление.”

Треньора Силвър изрази увереността си, че най-малко три червърти от собствениците на НБА отбори ще се съгласят да форсират Стърлинг да продаде отбора. Преди да се случат последните събития собственика на Клипърс бе обявил, че отбора не се продава.

Денис е един от феновете, които са разочаровани от скандала и потенциалното разваляне на иначе един от най-обещаващите сезони за отбора.
“Обичам отбора”, казва той. “Аз съм дългогодишен запалянко и подкрепях отбора в слабите му години. Тази година е различно.”

В Staples Center страстната подкрепа за Клипърс беше осезаема. Бил Плашке от LA Times написа преди мача, че никога досега не е виждал такива овации при загрявката на които и да е отбор.

Преди началото на мача на екрана се изписаха думите We Are One и гласът на говорителя гърмеше из залата “Ние сме тук като фенове. Държим да покажем на отбора си, че сме тук!”

Независимо дали ще бъде наказан или не, във вторник отборът все още бе собственост на Стърлинг. Евентуалният успешен сезон ще покачи стойността му ако той реши да продава. Стърлинг закупува отбора през 1981 за 12 милиона долара. Според Форбс, стойността му в момента е 575 милиона.

“Той ще спечели каквото и да стане.”, споделя Бриндън Макгоуън във вторник. “Дори ако продаде отбора, пак ще спечели.”

 
 

8 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Валерия Чанкова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Днес питаме за любимите ѝ реклами Валерия Чанкова. Може би не я познавате,но всяка сутрин се будите с това, което прави. Валерия е главният виновник зад екран за сутрешния блок на Нова телевизия „Здравей, България“. Или както сама казва за себе си:

Работя в телевизора. Не ме виждате и това дава свобода, честно казано. Виждате това, което с моя екип, ви разказваме всеки ден от рано сутрин. С една дума съм продуцент на сутрешния блок на Нова телевизия. И често съм в конфликт с рекламите, защото искам да имаме повече ефирно време за историите, които са ви интересни. Макар че сигурно сте благодарни да има все някакви реклами сутрин, за да може човек да си измие зъбите без да пропусне нищо от предаването с Ани и Виктор.

А ето и любимите ѝ реклами:

Има много любов в тази реклама. Връща детството и припомня уважението към по-възрастните. Като всеки човек, подчинен на работната въртележка, открих, че все още има неща, които ми връщат забравените емоции от детството и ми припомнят, че съм свързана не само с будилника сутрин, а със страхотните мъдри хора в рода ми. Необходима връзка

Когато за първи път видях тази реклама, си казах, че някой е създал видеото й специално за мен. В работата ми кадърът е по-важен от всичко останало и тези няколко минути концентрират цялото ми разбиране за представяне на реалността. Видимо и колегите от френския канал са на точно същото мнение

Казали са всичко във видеото. Дори повече отколкото е необходимo.

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 
 

Мадона стана жена на годината според Billboard

| от chronicle.bg |

Поп-иконата Мадона спечели наградата за „Жена на годината“ на списание Billboard. Певицата определи като едно от най-големите предизвикателства пред себе си това да бъде добра майка.

„За мен винаги е било сериозно предизвикателство да бъда майка и същевременно певица“, каза тя, приемайки наградата.

58-годишната певица, която има четири деца, през март приключи световното си турне „Rebel Heart“, което включваше 82 концерта. Междувременно водеше съдебна битка с жившия си съпруг – режисьора Гай Ричи, за попечителството над 16-годишния им син Роко. Именно по време на турнето той пожела да живее при баща си в Лондон. По време на престоя си в британската столица синът на Мадона беше заловен с трева и прекара извстно време в ареста. Битката за попечителство приключи през септември.

Всяка година Billboard раздава наградите си на жени със значителен принос към музикалната индустрия, които са вдъхновение за други жени.

 
 

София Вергара – съдена от ембрионите си

| от chronicle.bg |

Звездата от „Модерно семейство“ София Вергара е съдена от…два замразени ембриона, които е заплодила заедно с бившия си партньор. 

Зародишите, наречени Ема и Исабела, са вписани в документите по съдебното дело.

Вергара се раздели с Ник Лоб през 2014 година, след като той вече веднъж се опита безуспешно да я съди за попечителството над ембрионите. Според новото дело обаче самите ембриони са били лишени от наследството, което им се полага според тръста, основан на тяхно име, защото Вергара отказва да им позволи да се развият и да бъдат родени, както първоначално е предвидено. Тръстът е създаден за тях в Луизиана, въпреки че ембрионите се намират в Калифорния. Лузиана е „пролайф“ щат и според законите му оплодена яйцеклетка е виждана като „юридическо лице“. В документите по делото фигурират имената на оплодените яйцеклетки, но не и на самия Лоб. Делото иска попечителството на зародишите да бъде дадено на Ник Лоб, който да им осигури раждане и живот.

София Вергара и Лоб преминаха пред инвитро процедура през 2013 година. Договорът, подписан от двамата тогава, постановява, че никой от тях не може да прави каквото и да е с ембрионите без съгласието на другия.

Адвокатите на Вергара подчертават, че тук дори не става дума за ембриони, а за оплодени яйцеклетки и единствената причина да бъде заведено делото е, за да намери как Ник Лоб да свързва името си с това на Вергара.

 
 

Усмихнатата Денина Мартин

| от Спонсорирано съдържание |

Денина Мартин е сред известните модни блогърки у нас – усмивката е нейна запазена марка. Усмихва се искрено и постоянно. Говори кратко, точно и ясно и винаги изглежда добре.

Нейното малко, лично интернет пространство се казва Purely Me by Denina Martin – вече сме ви разказвали за него.

„Обичам модата и то много, но това, което ми доставя най-голямо удоволствие, са пътешествията. Те ме зареждат и правят щастлива, защото човек е човек, когато е на път. Ако имаше как, щях през седмица да съм на различно място!“, казва Денина.

20161116-DSC_2366

Имаме предизвикателство към нея – да избере няколко аксесоара от новата колекция на Folli Follie и да даде идеи за преобразяване на зимата. Денина посреща своите последователки тази събота в мол “Сердика” в магазина на Folli Follie от 12 до 15 часа, където всеки клиент ще получи отстъпка от 30%.
Folli Folli е единствената световна марка, която се осмелява да излезе от стандартния печеливш по определение образ на жената вамп и да го замени с този на слънчевите момичета.

„От колекцията на Folli Follie избрах бижута и аксесоари в два различни стила. Единият сет е подходящ за ежедневието и се състои от романтични модели в златисто и бежова чанта с характерната закопчалка-детелина, която ми е изключително любима“, казва тя.

Денина следва максимата “колкото по-малко, толкова по-добре”. Спира на бежова чанта за ежедневието и голям пръстен като акцент за средния пръстен на лявата си ръка.

20161116-DSC_2339

„Другият сет, който избрах, се състои от празнични и женствени бижута в сребро и камъни, особено подходящи за вечерно излизане. Последните допълних в класическа комбинация – с червена мини чанта, която носи силен женствен заряд.” Чантата е ярко червена и придава акцент на тоалета й решен в тъмно.

20161116-DSC_2322

Към нея добавя тъмни очила  и часовник.

20161116-DSC_2411

Денина умее да комбинира много пръстени – в нашия случай три броя, единият от тях доста смел. Съчетава ги с дълги обеци.
„Това, което прави едно бижу наистина уникално е жената, която го носи“, казва Денина.

20161116-DSC_2341

Питам я за любимата й модна тенденция за тази и предстоящата година. 2017-а чука на вратата и е добре хората, потънали в модни дилеми да бъдат подготвени. „Този сезон must-have за мен са малките структурирани чанти. Те са красив акцент, който не просто допълва визията, а и я прави много по-впечатляваща.

А как би разнообразила зимата? – „С цветове. Аз съм явлен привърженик на цветовете и вярвам, че те зареждат с добро настроение.“
Макар зимата, макар да е толкова неудобна за носене, няма как да не се съгласим.

20161116-DSC_2395
Снимките са с бижута и аксесоари на Folli Follie.