“Костенурките нинджа“ са любимците на България

| от |

„Костенурките нинджа“ на Майкъл Бей вече четвърта седмица продължава да е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Историята за легендарните градски нинджи, позната първоначално като анимационен сериал, е гледана от 88 237 зрители и има 821 225 лева от билетите им.

ninja

На втора позиция е премиерата от миналия уикенд – „Легендата за Оз: Завръщането на Дороти“. Триизмерната анимация по книгата на Роджър С. Баум, в чийто разказ основен герой е малката Дороти, е гледана от 4228 зрители и има 38 880 лева от билетите им за първите три дни на екраните у нас.

Трети е „Ритъмът на греха“. Триизмерният музикален „екшън“ за борбата на танцовата група на Шон Аса да достигне финалните кръгове на бляскаво състезание в Лас Вегас, е вече десет дни на екраните у нас и има 12 104 зрители и 108 590 лева от билетите им.

Другата премиера от миналия уикенд – „Лесна плячка“ е на четвърто място. Историята за планирано отвличане, корумпиран строителен предприемач, който иска да се възползва от него и любовницата му, която се опитва да извлече полза от ситуацията, е гледана от 3206 зрители и има 26 322 лева от билетите им.

Комедията „Нека сме ченгета“ е на пета позиция. След месец на екраните филмът за двама приятели, които на шега използват полицейска екипировка и попадат в неловка ситуация с гангстери, е гледана от 43 566 зрители и има 400 417 лева приходи.

На шесто място е „Люси“ на Люк Бесон. Филмът-разказ за историята на героинята на Скарлет Йохансон и какво може да направи нов наркотик, който се разлива в тялото й, след като тя е използвана за „муле“ за пренасянето му, е гледана от 191 521 зрители и има 1 424 313 лева от билетите им.

На седмо място сред най-гледаните филми у нас е „Пазители на Галактиката“. За месец и половина триизмерният екшън е гледан от 70 887 зрители и има 740 861 лева от билетите им.

Осми в топ 10 е „Най-търсеният човек“ с Рейчъл Макадамс и покойния вече Филип Сиймур. Направеният по едноименния роман на Джон Льо Каре шпионски екшън е гледан от 8779 зрители и има 79 057 лева приходи за десетте дни от премиерата му у нас.

Девето място е за „Пазителят“. Историята на младия Джонас, разказана по подобие на едноименния роман на Лоис Лаури, е гледана от 7372 зрители и има 54 746 лева от билетите им за десет дни след премиерата й у нас.

Последната премиера от миналата седмица – „Както горе, така и долу“ е на десета позиция сред най-гледаните заглавия. Филмът на ужасите, който разказва за масови гробове на 110 метра под парижките улици и случващото се при откриването им, е гледан от 1432 зрители и има 11 780 лева за първите три дни на екраните у нас

 
 

Когато звездите бомбят снимки

| от chronicle.bg |

Фотобомбите представляват накратко следното – когато човек влезе в кадъра при снимката на друг.

Винаги се получава смешно, но е най-забавно, когато фотобомби правят звездите.

Предлагаме ви в галерията списък със снимки на знаменитости, които „случайно“ се приплъзват в кадъра на друг.

Сред тях можете да видите бивш президент, британската кралица и много актьори и актриси.

 

 
 

Причината жените да напускат мъжете

| от chronicle.bg, по БТА |

Първата причина, поради която жените напускат мъжете си, са политическите различия, незадоволителният секс идва едва на второ място, разкри проучване.

Изследването е проведено през 2016 година сред потребители на апликация за запознанства и е обхванало 6 842 души. Жените от Великобритания най-често зарязват любимия заради споровете, свързани с Брекзита, а американките – заради бъдещия тогава президент Тръмп.

Третата причина, поради която дамите показват червен картон на партньора, са финансовата му несъстоятелност. На четвърто и пето място идват съответно ревността и липсата на доверие в половинката.

Мъжете изтъкват от своя страна по-земни неща за напускане на избраницата. На първо място те поставят нейното затлъстяване. Едва по-нататък те посочват като причини ревността й, лошия секс и изневярата.

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът:

 

 
 

Gorillaz пускат нов албум през април

| от chronicle.bg |

Виртуалната група Gorillaz обяви, че новият им албум „Humanz“ ще излезе на 28 април, съобщава БТА.

 Те вече пуснаха клип и сингъл към него.

Бандата е експериментален проект на Деймън Олбърн, бивш певец на Blur, един от емблематичните състави на движението „брит поп“. Това ще бъде първи албум на Gorillaz  след 2011 година.

Групата също обяви, че днес ще изнесе концерт в Лондон за всички фенове, които предварително си бяха поръчали новия й албум. Тя направи дарение за „Белите каски“, които провеждат хуманитарни дейности в Сирия.

Gorillaz  представиха „Saturnz Barz“ – новия сингъл от предстоящата тава, в който има микс от рок, хип-хоп и реге. Клипът, както обичайно, бе с характерните им анимационни герои, които се озовават в къща, населена с духове.

В новия албум на Gorillaz са включени 14 парчета.

|

Gorillaz – Andromeda