„Костенурките нинджа“ вече трета седмица са номер 1 у нас

| от |

Познатата на няколко поколения история на „Костенурките нинджа“, пресъздадена от Майкъл Бей на голям екран, продължава да е най-гледаната у нас сочат обобщените данни от киносалоните. Нюйоркските герои, които се изправят срещу клана Фут, са гледани от 75 492 зрители и събират 701 544 лева приходи за 17-те дни на екран у нас.

Комедията „Нека сме ченгета“ е на втора позиция сред най-гледаните филми у нас. За изминалите 17 дни филмът с Нина Добрев е гледан от 44 670 зрители и има 339 053 лева приходи.

На трета позиция е „Люси“ – филм за свръхчовека, който разкрива как едноименната героиня придобива свръхсили след имплантирането на наркотици в тялото й. Историята на Люк Бесон отчита 184 711 зрители и 1 372 865 лева приходи.

Четвърти поред сред най-гледаните филми е „Ритъмът на греха“ – в който Шон Аса – уличен танцьор от Маями, се премества в Холивуд с мечтите си за слава и богатство, но се сблъсква с почти нулеви шансовете да попадане в професионалния свят на този вид изкуство. Триизмерният филм е гледан от 4 141 зрители и има 39 228 лева от билетите им за първите три дни на екраните у нас.

На пета позиция е другата премиера от миналата седмица – „Пазителят„. Филмът е гледан от 3 470 зрители и има 27 746 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

Шеста позиция е за „Най-търсеният човек„. Премиерата от миналия уикенд, в която може да бъде гледан Филип Сиймур Хофман, който почина наскоро, е разказ за шпионска афера, създаден по едноименния роман на Джон Льо Каре. За първите три дни на големия екран филмът е гледан от 4 023 зрители и има 38 617 лева от билетите им.

На седмо място е „Пазителите на Галактиката„. Триизмерният екшън, създаден по едноименния комикс, е гледан от 75 692 зрители и има 702 176 лева от билетите им за месец на екраните у нас.

Осми поред сред най-гледаните заглавия е „Как да дресираш дракон 2„. Триизмерната анимация за двамата приятели Хълцук и Беззъб е вече трети месец по екраните у нас и има 120 773 зрители и 1 040 115 лева от билетите им.

Девета позиция е за „Град на греха: Жената, за която да убиваш„. Триизмерният екшън събира четири взаимно свързани истории – „Жена, за която да убиваш“, „Просто още една съботна вечер“, „Огромната загуба“ и „Дългата лоша нощ“. Филмът е вече десет дни на екран у нас, гледан е от 8 528 зрители и има 85 119 лева приходи.

На десета позиция е „На един черпак разстояние„. Романтичната драма за сблъсъка между класическата френска кухня с индийските специалитети и приносителите на двете традиции е вече 17 дни на екраните у нас, като има 9 788 зрители и 73 296 лева от билетите им

 
 

Марая Кери излиза с танцьора Брайън Танака

| от chronicle.bg |

Марая Кери може да е с разбито сърце след проваления си годеж с милиардера Джеймс Пакър, но се е отърсила от това неприятно премеждие и вече излиза с танцьора Брайън Танака, съобщи Асошиейтед прес.

Кери постна в Инстаграм снимка, на която се вижда, че тя и Танака пият шампанско във вана в Деня на Св. Валентин. Сега Марая потвърди любовната си връзка, но отказа да даде повече подробности.

„Не обичам да говоря за личния си живот – каза тя. – Не се чувствам удобно, когато се споменава за личния ми живот.“

Нежеланието на Кери да говори за личния си живот е разбираемо, като се има предвид драмата, свързана с раздялата й с Пакър миналата година. Раздялата им не бе като между приятели и попадна в центъра на вниманието на таблоидите.
Изглежда обаче, че това е вдъхновило Марая да напише нова песен. В новия й сингъл „I Don’t“, записан съвместно с рапъра Уай Джи, се говори за раздялата й.

Кери се готви да тръгне на турне заедно с Лайънъл Ричи през март. Тя ще вземе със себе си 5-годишните си близнаци Марокан и Монро.

 
 

Новата песен на Лана дел Рей е това, от което имаме нужда днес

| от chronicle.bg |

Минаха цели две години, откакто Лана дел Рей представи последния си албум Honeymoon. Сега обаче певицата се завръща със съвсем нова музика.

От няколко дни по улиците на Лос Анджелис могат да се видят промоционални пана с нейния образ, напомнящи на филмови постери, върху които стои заглавието на новата й песен – „Love“.

Днес парчето вече беше официално представено – меланхолична любовна песен с винтидж звучене и красивите емблематични вокали на Лана.

„Love“ може да се слуша както през YouTube, така и през Apple Music. До момента няма информация за евентуален нов албум, но Rolling Stone съобщава, че парчето ще се сдобие с клип под режисурата на Ричард Лий.

Дотогава – можете да се насладите на любовно послание на Лана дел Рей.

 
 

„За тялото и душата“ е най-добър филм на кинофестивала в Берлин

| от chronicle.bg |

Унгарската лента „За тялото и душата“ на режисьорката Илдико Енеди получи наградата за най-добър филм „Златна мечка“ на международния кинофестивал в Берлин, предадоха Франс прес и ДПА.

Церемонията по обявяването на победителите на тазгодишното издание на Берлиналето – един от най-престижните кинофестивали в света – се състоя тази вечер.

„За тялото и душата“ не бе смятан предварително за един от фаворитите за „Златна мечка“. Унгарският филм разказва за любовната история на мъж и жена в кланица в Будапеща. Те се желаят, но не могат да общуват, освен в съня, който и двамата сънуват. В съня мъжът се превъплъщава в елен, а жената – в кошута.

Първата лента на Илдико Енеди, „Моят 20-и век“, печели наградата за най-добър дебютен филм „Златна камера“ на кинофестивала в Кан през 1989 г.

Финландецът Аки Каурисмеки получи наградата „Сребърна мечка“ за най-добър режисьор за своя филм „Другата страна на надеждата“. Лентата разказва за сирийския бежанец Халед, озовал се пряко волята си в „сивата“ Финландия, и местен собственик на ресторант, разделен със съпругата си алкохоличка, който му идва на помощ.

Това е повече от добра утеха за Каурисмеки, чийто филм в подкрепа на мигрантите бе приет много добре от критиката и бе смятана за основен претендент за „Златна мечка“ наред с чилийския „Фантастична жена“.

Лентата на режисьора Себастиан Лелио повдига въпроса за равноправието на хората с нетрадиционна сексуална ориентация, разказвайки за транссексуална жена, която трябва да се пребори със загубата на своя партньор.

Миналата година наградата за най-добър филм на Берлиналето спечели „Огън в морето“ на италианеца Джанфранко Рози, който е в подкрепа на мигрантите.

Австриецът Георг Фридрих и южнокорейката Ким Мин-хи бяха удостоени с награда „Сребърна мечка“ съответно за най-добър актьор и актриса.

Фридрих бе отличен за ролята си във филма „Светли нощи“ на германския режисьор от турски произход Томас Арслан. Той играе ролята на баща, който се опитва да възстанови връзката си със своя син тийнейджър. Двамата поемат на пътешествие в Северна Норвегия, за да се преоткрият, след като почти не са общували помежду си.

Ким Мин-хи спечели „Сребърна мечка“ за най-добра актриса за ролята си във филма „Нощем на брега сама“ на южнокорейския режисьор Хон Сан-су.

Лентата разказва за жена, решила да си „почине“ от връзка. Героинята на Ким Мин-хи, една от водещите актриси в Южна Корея, се скита из северния пристанищен германски град Хамбург, търсейки смисъла на любовта.

Наградата „Сребърна мечка“ за най-добър документален филм спечели „Лов на духове“ на палестинеца Раед Андони. Лентата показва бивши затворници, които правят възстановка на случки в главния център за разпити в Израел.

 
 

Този път „Оскар“-ите дискриминират актьорите по възраст

| от chronicle.bg, по БТА |

Американската киноакадемия, учредила „Оскар“-ите, беше обвинена за това, че дискриминира актьорите по възраст, като звездите над 60-годишна възраст рядко са удостоявани със златните статуетки.

Порталът се позовава на най-ново изследване на сътрудниците на университета в Южна Калифорния. Те установили, че от 25-те номинирани филма за „Оскар“-и през последните три години, главният актьор в тях е бил над 60-годишен само два пъти. И в двата случая номинации получил Майкъл Кийтън.

По данни на изследването едва в 22,3 процента от споменатите филми играели и в главни роли възрастни жени.

През месец януари тази година световноизвестният режисьор Джеймс Камерън разкритикува Американската киноакадемия заради нейното предубеждение към масовата култура, припомня сайтът Дедлайн.