Кой и как ще гледа Световното в Бразилия

| от |

Най-голямото спортно събитие за 2014 – Световното първенство по футбол в Бразилия, има за цел да стане и най-социaлното благодарение на технологичния напредък, който позволява на феновете да взаимодействат по нови начини с играта, футболистите и марките.

2014 World Cup Brazil

Омником Медия Груп и техните агенции OMD и PHD имат за цел да разберат тези промени в потребителското поведение и отношение към Световната купа, правейки редица проучвания, които включват: използване на медийна информация, мониторинг на социални мрежи, pre- и post- Snapshots проучване, спонтанно или предизвикано ниво на познаване на марката, промени във възприятията на марката поради спонсорства и ползване на социални мрежи. Това проучване предоставя много добро разбиране не само на футболните фенове и на потребителското поведение, но и на отношенията марка-потребител под влиянието на спонсорството.

Интересен резултат от изследването е нарастването на взаимодействието на потребителите със събитието. Телевизията все още е лидер и 98% от анкетираните в Европа, Азия и Африка казват, че ще гледат шампионата по телевизията. Все пак цели 82% ще следят шампионата на повече от един екран, а ¼ от хората ще използват мобилни устройства, за да споделят мнения и коментари и ще използват приложения със съдържание от световното първенство.

Също така много важно за марките е това, че Световното първенство привлича публика, която не е толкова заинтересувана от местните футболни шампионати. Такъв е случаят при жените: 87% казват, че предпочитат да следят Световното първенство, за да преживеят голямо международно събитие или да бъдат в крак с големите събития (79% от жените), докато мъжете са по-склонни да следят Световното заради любовта към футбола. (50% срещу 32% за жените).
Проучването има количествена част като OMG Snapshots, проведено е онлайн и включва 3,515 човека от 17 държавии. Качественото изследване OMG Sonar представя двама бразилски трендсетъри в Рио и Сао Паоло, които анализират бразилското отношение към събитието, провеждат интервюта с експерти по социални медии, за да разберат как хората и брандовете използват социалните мрежи за да комуникират със събитието. В допълнение OMG social listening project, който е разработен на 10 езика, събира постоянна информация за това как хората взаимодействат със събитието онлайн.

Tyson Henly, директор на международния футбол към OMD и представител на сециализираната агенция на PHD’s Fuse Sport + Entertainment коментира: „Виждаме изключително голям интерес към Световното първенство по футбол, който варира от пасивната аудитория (само телевизия) до аудитория, която комуникира чрез събитието (75, 5% са „силно заинтересовани”, докато 56% казват, че са склонни да пуснат коментар в социалните мрежи). Това поставя марките в ситуация, в която трябва да оптимизират техните асоциациативни вериги, да допълнят и развият традиционния си метод на спонсорство с предоставянето на „допълнително съдържание“. Тоест, те трябва да предоставят съдържание, което осигурява повече забавление, знания или информация за този нов тип потребители. Това съдържание, съчетано с начина, по който технологията напредва, ще става все по-голям приоритет при планирането на активностите на марките“.

OMD Worldwide (www.omd.com) е водеща агенция за комуникационни услуги в световен мащаб с повече от 8 000 служители в 100 страни и обслужва най-големите световни брандове. OMD предлага голям набор от услуги, част от които: комуникационни стратегии, медиа планиране и купуване, създаване на съдържание, дигитални услуги, спонсорства, анализ на марки и брандове. OMD е известна с големите си постижения в стратегическото планиране и кративността си. Получавала е приз за най-креативна медиа агенция от Gunn Report в продължение на 8 поредни години, награди от Adweek Global Media Agency of the Year for 2008, 2009, 2011 and 2013; and 2002, 2005, 2009 и 2011, както и медиа агенция на годината от Advertising Age. OMD Wordwide е част от Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC)

 
 

Началото на „La La Land“ през iPhone-a на Деймиън Шазел

| от chronicle.bg |

„La La Land“ обира награди като стой и гледай, а в събота предстоят и Оскарите.

Филмът, естествено, получи и известно количество критики. Лайтмотивът в тях е, че Райън Гослинг и Ема Стоун не танцуват и пеят като истински актьори в мюзикъл. Разбира се, възможно е играта на Гослинг и Стоун нарочно да е такава. Със сигурност обаче режисьорът Деймиън Шазел не е подценил мюзикъл мотивите във филма си.

Появи се видео от репетициите на началната сцена на филма, което Шазел заснема със своя iPhone. То показва усърдната репетиционна работа по парчето на магистралата в Лос Анджелис. На пресъздадена снимачна площадка актьорите изиграват сцената, а ние можем я да видим редом с оригинала.

 

 
 

Имат ли значение килограмите за външния вид?

| от chronicle.bg |

Когато стане дума за отслабване, повече хора разчитат на кантара да измерва резултатите им. Но тази майка и фитнес блогър доказва в Instagram профила си, че килограмите са просто цифра.

Ейдриън Осун споделя с последователите си „преди и след“ снимки на нейната драматична трансформация, която се случва благодарение на вдигане на тежести и пост. Въпреки огромната разлика в тялото й, Ейдриън губи точно 1 килограм.

„Кантарът не мери мазнините и мускулите, а показва общото тегло“, пише тя.

Тя топи мазнини и трупа мускули, а резултатите, които постига са супер впечатляващи. Разлика в теглото: точно един килограм. Може да я следвате в Instagram профила й тук.

А в галерията погледнете за каква разлика става въпрос.

 

 
 

Дейвид Боуи взе посмъртно две награди БРИТ за 2017 г.

| от chronicle.bg |

Британският поп изпълнител Дейвид Боуи спечели посмъртно две от годишните музикални награди БРИТ на церемонията в лондонската концертната зала О2 (Оу ту) Арена снощи, предаде Асошиейтед прес.

Той бе обявен за най-добър британски соло изпълнител за годината, а неговата тава Blackstar, издадена броени дни преди смъртта му от рак през януари м.г., спечели и наградата за британски албум на годината.

Боуи, който си отиде от този свят на 69 г., печели за трети път соло наградата на Британската асоциация на звукозаписната индустрия, учредена през 1977 г. Тя се смята за британски аналог на американската награда „Грами“.

Наградата за най-добър албум снощи вместо него получи синът му – филмовия режисьор Дънкан Джоунс, който отбеляза, че баща му е починал в годината, когато самият Джоунс е станал баща. Посмъртната награда за соло изпълнител на Боуи вместо него получи актьорът Майкъл Хол.

Наградата БРИТ за най-добра соло изпълнителка отиде при Емели Санд, която през годината издаде соло албумa Long Live the Angels, включващ и популярния й сингъл Hurts.

За най-добър британски сингъл за миналата година бе избрана песента Shout Out to My Ex на британската дамска група Little Mix. Това бе групата, която откри снощният спектакъл с феерично изпълнение, включващо танцьори, облети със сребриста боя.

За най-добра британска поп група за годината бе обявена бандата от Манчестър The 1975, чийто последен албум имаше дългото название I Like It When You Sleep, for You Are so Beautiful Yet so Unaware of It, който включваше и популярната им песен Somebody Else.

Наградата за пробив през годината спечели изпълнителят Rag’n’Bone Man, британец с мощен глас, чието истинско име е Рори Греъм. Той е започнал кариерата си с хип-хоп, преди да започне да пее блус и соул. Неговият сингъл Human стана популярен от двете страни на Атлантика.

За най-добра международна изпълнителка бе обявена американската попзвезда Бионсе, която надделя над сестра си Соланж Ноулс, над Риана, Кристин енд дъ Куинс и Сиа. Същата награда при мъжете грабна Дрейк, а за най-добра международна попгрупа бе обявена A Tribe Called West. Нито Бионсе, нито Дрейк обаче не дойдоха, за да получат трофеите си.

Може би най-популярната в момента британска попзвезда Адел, която миналата седмица спечели четири американски награди „Грами“, не бе в категориите на номинациите за тази година, след като последният й популярен албум 25 обра 4 награди БРИТ миналата година. Тя обаче взе тазгодишната обща награда за Глобален успех, връчвана за най-много продадени плочи по света.

 
 

Ще пращаме пари през Facebook

| от chronicle.bg |

Компанията за трансфер на пари TransferWise ще пусне нова услуга, която позволява потребителите на Facebook да изпращат пари през Messenger.

Лондонският стартъп заяви, че програмата вече е готова и че тя ще позволи по-лесна комуникация с бизнеса, както и по-лесно пазаруване.

За сега услугата работи в САЩ, Великобритания, Канада, Австралия и Европа. Facebook има такава опция, но тя работи само в САЩ. TransferWise ще разшири тази възможност за цялото земно кълбо.

Социалната мрежа „отвори“ Messenger за външни програмисти, които да правят т. нар. чатботове (каквато е и въпросната услуга) с идеята да достигне до още повече хора по света. С напредъка на изкуствения интелект много фирми, включително и банки, се надяват скоро да подобрят обслужването на клиенти именно по този начин.

TransferWise е основана през 2011 година от двама приятели естонци Таавет Хинрикус и Кристо Каарман (Taavet Hinrikus и Kristo Käärmann), на които им писнало от високите такси, които искали банките, за финансови трансфери. Днес компанията е оценена на над 1 милиард долара и е подкрепена от няколко огромни инвеститори от Силиконовата долина.