Кои държави не си мият ръцете след тоалетна

| от chronicle.bg |

Холандците най-рядко мият ръцете си със сапун и вода, след като са ползвали тоалетната. Това показва проучване на Галъп Интернешънъл за хигиенните навици в различните държави. 

Само половината от анкетираните в Холандия твърдят, че си мият ръцете веднага след посещение в банята, в сравнение с 96% анкетираните от Босна и Херцеговина, които оглавяват класацията на най-чистите народи.

Други страни, които понякога избягват доброто измиване на ръце са Италия, където 57% от запитаните са казали, че автоматично си мият ръцете след тоалетна, както и Испания и Франция, където 60% от участниците в проучването твърдят, че рядко пропускат миенето на ръце. По-лоша е хигиената и в Русия, където ръцете си мият едва 63% от анкетираните.

Въпреки че 75% от британците са отговорили, че имат добри хигиенни навици, Великобритания не успява да се нареди на върха на класацията на най-чистите нации. Кралството е след Босна и Херцеговина и Молдова, където 94% от запитаните са категорични, че не пренебрегват сапуна. Следва Португалия, където добрите хигиенни навици са усвоени от 85% от анкетираните.

Точните резултати от проучването на Галъп Интернешънъл са спорни, след като друго изследване от 2011 година установи, че 95% от британците твърдят, че си мият ръцете след тоалетната а в крайна сметка се оказа, че едва 1/10 го правят наистина.

България също присъства в класацията на Галъп. Според данните 72% от българите мият ръце след посещение в тоалетната. 

Миенето на ръцете е важно както за вашата съвест, така и за здравето.

Учените от Университета в Мичигън откриват, че миенето на ръце помага за по-лесното приемане на негативите в случаите, когато нещата са имали неблагоприятен завършек за вас. Доктор Спайк Лий, изследовател, твърди: „ Миенето на ръцете не е просто начин да се вместиш в моралната и физическа чистота… проучванията показват, че миенето често намалява влиянията на лошите решения или поведения, през които сме преминали и които неминуемо дават отражение на морала ни“.

 
 

Samsung ще представи следващо поколение Galaxy Note 7

| от chronicle.bg |

Много хора смятаха, че след злополучния Galaxy Note 7, Samsung ще се откаже да произвежда следващо поколение на модела. Както става ясно от интервю с шефа на Samsung Mobile Д.Дж.Кох обаче, това не е вярно.

Вчера Samsung обяви официално резултатите от вътрешното разследване, което целеше да разбере защо телефоните се сапозапалват.

Koh е заявил, че по време на разследването, са установили , че Note всъщност има много лоялни потребители. Президентът на Samsung US, Тим Бакстър, също е потвърдил, че много от потребителите на Galaxy Note все още са лоялни към модела и чакат нов ъпгрейд.

„Ще предложим по-добър, по-сигурен и много иновативен Note 8″, казва още в интервюто Кох.

Към момента няма информация кога може да се очаква наследника на Galaxy Note 7.

Източник: CNET

 
 

Анжела Недялкова, Юън Макгрегър и премиерата на „Т2 Трейнспотинг“

| от chronicle.bg |

„Трейнспотинг“ се завръща на големия екран 21 години след излъчването на оригиналния филм. Втория филм на режисьора Дани Бойл направи световната си премиера на 22 януари, а на събитието присъстваха звездите от оригиналния състав на филма.

Продължението проследява живота на героите 20 години по-късно и е вдъхновен от продължението на „Трейнспотинг“от Ървин Уелш – „Порно“.
„Това е като среща на класа“, каза актрисата Кели Макдоналд, пристигайки на събитието. Стотици фенове посрещнаха актьорите пред Cineworld, въпреки студа, вятъра и дъжда.

Режисьорът Дани Бойл се извини на присъстващите за „типичното шотландско време“, добавяйки, че продължението на култовия филм не само е снимано, но и ще направи премиерата си там, където всичко е започнало.

Филмът на Бойл започва с Рентън, изигран от Юън Макгрегър, който се завръща в Шотландия. Той е прекъснал връзката си с всички и е много променен.

Сред новите имена във филма е това на Анжела Недялкова. Българската актриса, позната от „Аве“ и „Източни пиеси“, играе ролята на Вероника – източноевропейското гадже на Сик Бой, значително по-млада от него, с която планира да създаде публичен дом.

В България филмът ще се появи на екран от 17 февруари.

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days