Клубовете в Европа са готови да се увеличи финансовата солидарност към Лига Европа

| от |

Европейската асоциация на футболните клубове е готова да сподели финансовия си успех с по-малки отбори от целия континент, включително с участници в турнира Лига Европа или с такива, които дори не играят в европейските турнири. Това съобщи президентът на Асоциацията и шеф на европейския шампион Байерн (Мюнхен) Карл-Хайнц Румениге.

1
„Ние сме готови да разпределим солидарни плащания като бонуси за Лига Европа и националните лиги“, заяви Карл-Хайнц Румениге след края на срещата на водещите европейски клубове в Торино. 214 клуба от всички европейски страни са присъствали на срещата, като българските представители би трябвало да са три. До момента за всеки сезон се отделят 6,5 процента от печалбата от Шампионската лига за националните федерации и те ги разпределят на отборите, които не участват в европейските турнири. Идеята е от периода 2015-2018 тази сума да се увеличи.

В момента като допълнение от Шампионската лига се пренасочват 50 милиона евро допълнително към Лига Европа и влизат в нейния награден фонд. „Имаме интерес да повишим нивото на Лига Европа, както футболно, така и финансово“, заяви Румениге.

Общият награден фонд на Шампионската лига е 910.3 млн. евро за всички участници от груповата фаза до финала.  За влизането си в групите клубовете вече  получават по 8.6 млн. евро. Всяка победа в тази фаза носи допълнително на отборите 1 млн. евро, докато премията за равенство ще в 500 хил. евро.

Класирането за осминафиналите в Шампионската лига е премирано с 3.5 млн. евро, а четвъртфиналистите получава по още 3.9 млн. евро. За участие на полуфинал тимовете разделят по 4.9 млн. евро. Впоследствие загубилият финалист  взимае „утешителните“ 6.5 млн. евро, докато шампионът в турнира  взима още 10.5 млн. евро към натрупаните до момента бонуси.

В Лига Европа за влизане в груповата фаза отборите получават по  1.3 милиона евро плюс около €400 000 от телевизионния пазар, а отделно по €200 000 при всяка спечелена победа и €100 000 при равенство.

Румениге говори и по въпроса с предстоящите проблеми, които се очакват преди и по време на Световното първенство в Катар през 2022-а година, като този въпрос също беше обект на дискусии. Европейските клубове искат да работят конструктивно с ФИФА, като ще се опитат да окажат натиск и турнирът да не се състои през горещите летни месеци.

 
 

Бившите мениджъри на Джони Деп го нарекоха „закоравял лъжец“

| от chronicle.bg, по БТА |

Бившите мениджъри на Джони Деп го нарекоха „закоравял лъжец“, след като даде интервю, в което каза, че са го разочаровали.

Актьорът заведе дело срещу „Мениджмънт груп“ през януари за повече от 25 милиона щатски долара, като я обвинява в измама и небрежност. Фирмата подаде насрещен иск, в който изтъкна, че Деп е харчил разточително за имоти, частни самолети, произведения на изкуството, въпреки предупрежденията им.

В интервю пред в. „Уолстрийт джърнъл“ Джони Деп задава въпроса защо фирмата не се е отказала от него като клиент, ако е харчел толкова неразумно. Това накара говорителят й Дейвид Шейн да заяви през Асошиейтед прес, че Деп е „закоравял лъжец, който отказва да поеме отговорност за възмутителното си поведение и принуждава други да лъжат вместо него“.

В съдебните документи фирмата посочи, че разточителният начин на живот на Джони Деп струва 2 милиона долара месечно. Той е платил 75 милиона за да купи и поддържа 14 къщи, сред които френски замък и верига бахамски острови.
Джони Деп отговори, че парите са негови и ще ги харчи както иска.

 
 

Киа Моторс ще строи нов завод в Индия

| от chronicle.bg |

КИА Моторс подписа Меморандум за разбирателство с правителството на Андхра Прадеш, Индия за строителството на нова производствена база в Anantapur.

Споразумението бе подписано на официална церемония в град Виджаявада, част от Андхра Прадеш, югоизточна Индия. Инвестицията за първия завод на КИА в Индия, който се очаква да бъде въведен в експлоатация в края на 2017г., възлиза на 1.1 милиард щатски долара.

Стартът на производство е планиран за втората половина на 2019г., като капацитетът на базата ще бъде 300 000 автомобила годишно.

КИА планира производството на стратегически компактен седан и компактен SUV, специално насочени към индийските потребители. Заводът, разположен на площ от 2.16м2/536 акра, включва 4 основни цеха – щамповане, заваряване, боядисване и сглобяване.

Модерният завод ще предостави възможност на компанията да стартира продажбите си и в Индия, което ще спомогне за устойчивия ръст в продажбите, както на местно, така и на международно ниво. Индия е най-бързо развиващия се пазар на нови автомобили в света и 5-ти по големина в международен мащаб.

През изминалата 2016г. в страната са реализирани над 3.3 милиона автомобила. Експертите прогнозират, че до 2020г. Индия ще се превърне в третия най-голям пазар на автомобили в света.

 
 

Google и Facebook станаха жертва на многомилионна измама

| от |

Google и Facebook потвърдиха, че са станали жертва на измама на стойност 100 милиона долара. През март стана ясно, че
литовец е съден заради „фишинг“ атака срещу две американски интернет компании, без да даде подробности за имената им.

Предполага се, че двете компании са изпратили на банковите сметки на измамника над 100 млн. долара.

На 27 април Fortune съобщи, че жертвите са Facebook и Google. Мъжът, обвинен за измамата, е на 48 години. Евалдас Римасаускас се е представял за азиатски производител и мамел компаниите в периода между 2013 и 2015 година, пращайки мейли на техни служители и агенти. Мейлите били създадени така, че да изглеждат като дошли от азиатската фирма и включвали фалшифицирани имена и фактури, които изглеждали като подписани от шефовете на измамените фирми.

След като компаниите установили измамата, информирали властите. И Google, и Facebook обаче отказват да кажат колко пари са дали на измамника.

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.