Китай предупреди Европа

| от |

Китай обяви визитите на председателя на Държавния съвет Ли Кецян в Германия и Италия, и в същото време предупреди Европа, че по-нататъшни опити да бъдат скарани Китай и Русия са безсмислени.

Пекин е готов да използва всички отворили се възможности за бизнес на руския пазар на фона на влошаването на отношенията на Русия с ЕС. Това заяви посланикът на Китай в Германия една седмица преди срещата на Ли Кецян с канцлера Меркел.

„Ние искаме много тесни икономически връзки с Русия“, – подчерта посланикът. „Ние искаме да се подобрят отношенията между Русия и ЕС. Но когато се появяват възможности за задълбочаване на сътрудничеството с Русия, защо да не се възползваме от тях? Това е очевидно. Не ние започнахме този конфликт“- иронично и открито отбеляза посланикът. Такъв начин на говорене, между другото, не е присъщ за китайските дипломати.

И така, от Германия Китай сигнализира на Европа – той ще вземе освободените заради санкциите срещу Русия места на европейците на руския пазар. Това няма да е лесно, каза експертът по Германия от Института по Европа Владислав Белов:

- Въпреки всички трудности, засега германските компании са настроени за бизнес. Те са против санкциите, активно критикуват тази политика, а бизнесът потвърждава готовността си да бъде делови партньор на Русия. При това потвърждава това в не по-малка степен от Китай. Затова, китайските партньори ще трябва да се постараят и вече в открита и честна конкуренция да се опитат да заемат нишите, където действа германския бизнес. Подозирам, че това ще бъде доста трудно.

Европа остава партньор на Русия, каза президентът Владимир Путин на Международния инвестиционен форум „Русия се обажда“. Той се проведе в Москва на 2 октомври. Но Китай е основен приоритет. След речта на представителя на Китай на форума президентът каза, че той е приоритет не защото Европа намалява сътрудничеството с Русия:

- Сигурен съм, че когато китайският представител говори за възможностите на инвестиционните фондове, всички бяха впечатлени от това. Това ни кара да се замислим как да отговорим на въпроса – „Как да се използва растежа на Китай в икономиките на другите страни“. И Русия също мисли за това.

В близките години, Русия е настроена да развива делови отношения с партньорите от БРИКС, потвърди Владимир Путин. Това не е принудителен отговор към Запада за антируските му санкции. Това е стратегия, която Русия е разработила заедно с Китай, Индия, Бразилия и Южна Африка в интересите на общото развитие.
Гласът на Русия

 
 

6 лоши кино римейка

| от |

Този месец, преди точно 15 години, на голям екран излиза великолепната криминална комедия „Бандата на Оушън“. Джордж Клуни, Брад Пит, Мат Деймън, Кейси Афлек, Джулия Робъртс и Анди Гарсия, под режисурата на Стивън Содърбърг и майсторския сценарий на Тед Грифин, създават едно истинско удоволствие за гледане в този кино пъзел.

„Бандата на Оушън“ сам по себе си е римейк на известен филм от 1960-а година с Франк Синатра и Дийн Мартин. Но за разлика от нашата класация тук, е един от добрите примери в киното.

Петнайсет години след модерната си версия филмът вече е нещо като класика, която може да бъде гледана отново и отново, при това винаги да ви носи удовоствие и кеф, макар да знаете отговора на загадката в него. Може би, заради това или поради липсата на свежи идеи, но Холивуд вече прави повторен римейк на този филм, при това с жени.

След „Ловци на духове“ „Бандата на Оушън“ ще е следващия филм, който ще пострада от феминистичния удар, разстлал се като сив похлупак над меката на киното. Разбира се, това са само предположения, за които всеки гледал и двете версии на филма, се надява да не е прав.

Междувременно, докато чакаме женската версия на „Бандата на Оушън“ ние си припомняме шест ужасни римейка, с които киното е сбъркало. Много.

В галерията горе.

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.

 

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира