Кампания на Samsung ще насочва младежи към подходящите за тях професии

| от |

В рамките на програмата Trends of Tomorrow 2014 консултанти на Samsung и Job Tiger ще се занимават с професионалното ориентиране на ученици.

Chris Chung _ General Manager of Samsung

Четвъртото издание на програматa Trends of Tomorrow на Samsung стартира вчера с отворен клас във Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън” в София. В рамките на отворения клас учениците от 10-ти и 11-ти клас имаха възможност да се запознаят със състоянието на пазара на труда и възможностите за реализация. Учениците решиха тест за професионално ориентиране, който индивидуално да ги насочи към най-подходящите професии и необходимите за тях ключови умения.

Освен специалистите по човешки ресурси на Job Tiger, с учениците от Втора английска гимназия се срещна и Крис Чънг, изпълнителен директор на Samsung за България, който сподели своя личен опит за професионална реализация и даде ценни съвети на младите хора как да следват и постигат целите си.

„Ценното в този кратък миг на срещата ни е да подсетим учениците за бъдещето и че то започва от днес. Споделяме кои са най-търсените професии сега и кои ще бъдат след десет години, кои са ключовите умения и как човек да си избере посока на професионално реализиране и да открие своите силни страни“, заяви Нели Малакова, Job Tiger.

Кампанията на Samsung Trends of Tomorrow се провежда съвместно с Job Tiger и е насочена към подпомагане обучението на младежи и повишаване на техните технологични познания и възможности за квалификация. Тази година кампанията е фокусирана върху ориентирането на учениците в избора на подходяща професия.

Специалисти от двете компании ще се срещнат с повече от 3000 ученика в 8 града на страната – София, Видин, Пазарджик, Велико Търново, Ловеч, Хасково, Сливен и Шумен. За целите на проекта Trends of Tomorrow през 2014 г. е разработен специален личностен тест, чието решение подчертава силните качества на учениците, дава им насока кой тип професии би бил най-подходящ за тяхната личност и в каква среда те ще чувстват най-добре. Подчертано внимание е отделено на специфичните дигитални умения, необходими за успешното изпълнение на определените професии, за да могат децата да се насочат какви умения да развият в бъдеще. В рамките на програмата до края на 2014 г. всеки ученик ще има възможност лично да обсъди резултатите от теста си с кариерен консултант от JobTiger.

Личностният тест, които ще подпомага младите хора в избора на професия, ще бъде достъпен на страницата на Job Tiger https://jobtiger.tv/trendsoftomorrow, както и в страницата на кампанията Trends of Tomorrow във Фейсбук: https://www.facebook.com/SamsungTrendsBG?ref=br_tf .

 
 
Коментарите са изключени за Кампания на Samsung ще насочва младежи към подходящите за тях професии