Кампания на Samsung ще насочва младежи към подходящите за тях професии

| от |

В рамките на програмата Trends of Tomorrow 2014 консултанти на Samsung и Job Tiger ще се занимават с професионалното ориентиране на ученици.

Chris Chung _ General Manager of Samsung

Четвъртото издание на програматa Trends of Tomorrow на Samsung стартира вчера с отворен клас във Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън” в София. В рамките на отворения клас учениците от 10-ти и 11-ти клас имаха възможност да се запознаят със състоянието на пазара на труда и възможностите за реализация. Учениците решиха тест за професионално ориентиране, който индивидуално да ги насочи към най-подходящите професии и необходимите за тях ключови умения.

Освен специалистите по човешки ресурси на Job Tiger, с учениците от Втора английска гимназия се срещна и Крис Чънг, изпълнителен директор на Samsung за България, който сподели своя личен опит за професионална реализация и даде ценни съвети на младите хора как да следват и постигат целите си.

„Ценното в този кратък миг на срещата ни е да подсетим учениците за бъдещето и че то започва от днес. Споделяме кои са най-търсените професии сега и кои ще бъдат след десет години, кои са ключовите умения и как човек да си избере посока на професионално реализиране и да открие своите силни страни“, заяви Нели Малакова, Job Tiger.

Кампанията на Samsung Trends of Tomorrow се провежда съвместно с Job Tiger и е насочена към подпомагане обучението на младежи и повишаване на техните технологични познания и възможности за квалификация. Тази година кампанията е фокусирана върху ориентирането на учениците в избора на подходяща професия.

Специалисти от двете компании ще се срещнат с повече от 3000 ученика в 8 града на страната – София, Видин, Пазарджик, Велико Търново, Ловеч, Хасково, Сливен и Шумен. За целите на проекта Trends of Tomorrow през 2014 г. е разработен специален личностен тест, чието решение подчертава силните качества на учениците, дава им насока кой тип професии би бил най-подходящ за тяхната личност и в каква среда те ще чувстват най-добре. Подчертано внимание е отделено на специфичните дигитални умения, необходими за успешното изпълнение на определените професии, за да могат децата да се насочат какви умения да развият в бъдеще. В рамките на програмата до края на 2014 г. всеки ученик ще има възможност лично да обсъди резултатите от теста си с кариерен консултант от JobTiger.

Личностният тест, които ще подпомага младите хора в избора на професия, ще бъде достъпен на страницата на Job Tiger https://jobtiger.tv/trendsoftomorrow , както и в страницата на кампанията Trends of Tomorrow във Фейсбук: https://www.facebook.com/SamsungTrendsBG?ref=br_tf .

 
 

Google работи по групово фото приложение

| от chronicle.bg |

Google обяви, че работи по ново приложение за групово редактиране и споделяне на снимки.

То ще наподобява Moments на Facebook, а говорителите на компанията са казали, че това е просто един експеримент и не се знае кога и дали това ново приложение ще стане достъпно за всички.

Тъй като все повече потребители използват приложенията на Facebook, Twitter и Snapchat, вместо да търсят в интернет, т.е. чрез търсачката на  Google, е нормално да имаме такава реакция от Google.

 
 

Ох, стари сме… защото те правят 10!

| от |

Едно десетилетие измина като мигване с единия клепач и ние си мислим, че сме си същите, ама не сме… Защото сме с 10 години по-големи. И уж поумнели. Минаването на безгрижните лета се отразява, както на човешкото тяло и съзнание, така и на любимите guilty pleasure удоволствия, каквито са сериалите.

Вярвате или не, но много от любимите ви шоута направиха 10 години от старта си и дори след толкова време, за част от тях си спомняме с умиление. И с леко насълзяване на очите.

Ние сме избрали пет добри, вкусни, провокативни и да, КУЛТОВИ, сериала, които правят 10 тази година. А ние сме стари, но все така ги харесваме. Цък, в галерията горе са.

 
 

Няма да повярвате на колко години са!

| от chronicle.bg |

Холивуд винаги е 21 години! Или поне така изглежда – след операции, грим, тренировки и алхимия. Ето няколко звезди с постоянен брой свещи върху тортата.

Но на колко години са всъщност едни от най-големите актриси в света? Не е прилично да се питата такива неща, разбира се. Те обаче вкарват достатъчно усилия, за да не се притесняват, когато ги питат така.

И така – едни от най-младоликите на екрана. Или поне част от тях . Галерията ни съдържа само жени, които ще ви очароват и изненадат. Често това, което ни подмладява най-много, е щастието!

 
 

Opel OnStar с над 21 000 спешни обаждания

| от chronicle.bg |

Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца.

В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel.

Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации1 или търсене на свободни места за паркиране2 с помощта на служител на OnStar.

Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика. Двама потребители на системата, които са изпитали предимствата на ангела-хранител OnStar и могат да споделят своите впечатления от първа ръка са Пола и Джон от Англия.

opel

Нещо, което започва като най-нормално пътуване за Пола и Джон изведнъж се превръща в кошмар. На връщане от екскурзия до Корнуол, Пола разбира, че всички главни пътища са затворени и тя не успява да открие алтернативен маршрут. В същото време Пола и Джон трябва да се върнат вкъщи бързо, тъй като Джон трябва да вземе лекарството си. Когато Джон получава епилептична криза, Пола натиска бутона за спешно повикване и служителят на OnStar Кевин Борбидж веднага уведомява службите за спешна помощ. “Никога не съм получавала толкова добро обслужване от някого на другия край на телефонната линия. Личното им отношение беше блестящо, просто фантастично,” споделя Пола.

От лятото на 2015 година, централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания като направеното от Пола.

Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка3.

В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране.

Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.