Какво убива банкерите?

| от |

3192341460_b27a660239_o

Все повече западни банкери умират при странни обстоятелства. Само пред тази година са загинали вече 14 топ мениджъри на водещи международни банки. Много от тях, според официални версии, са се самоубили.

Някои са ги разстреляли заедно със семейството, а причините за смъртта на други и досега остават неизвестни. Това може да се смята за просто съвпадение или свидетелство за депресивната ситуация в банковия сектор. А може зад тези масови преселвания в другия свят да стои нещо друго?

За вълната от самоубийства сред банкерите започнаха да говорят още през февруари. Тогава в продължение на две седмици петима видни служители на международни банки си уредиха сметките с живота. Към момента списъкът с банкери, починали при странни обстоятелства, включва вече четиринадесет имена. Сред тях има и пенсионери и млади хора. Но досега много експерти отказваха да свържат дейността на банките и трагедиите на служителите си. Анализаторът Анна Бодрова смята, че за това няма никакви основания:

- Най-вероятно това е просто поредица от събития, които са съвпаднали по време, място и значимост за сектора. Според мен няма фундаментални основания да се твърди, че тези инциденти имат връзка.

Можем просто да си представим какво натоварване изпитват съвременните офис служители. След резултатите от финансовата криза и предвид засиления контрол в банките сега има изключително много работа. Затова в създалата се ситуация на банковите служители наистина им е тежко, отбелязва Анна Бодрова:

- Натоварването на топ мениджмънта в банковия сектор е сериозна. След кризата през 2008 г. Европейската централна банка съвместно с други регулаторни органи в пъти засили контрола върху дейността на всякакви банкови структури.  Изискванията станаха по-строги, натоварването силно нарасна.

Прието е да се смята, че пикът на световната финансова криза е бил през 2008 г.  Сега страните се опитват да се справят с последствията. Защо тогава банкерите стигат до отчаяние днес? Американският журналист Джералд Селенте смята, че през 2008 г. хората все още наивно са вярвали, че случващите се тогава икономически процеси са били естествени, макар и твърде неприятни. Тогава те не са знаели за онези спекулации, които наистина скрива банковият сектор. Сега Брюксел, Германия, Великобритания и САЩ разследват случващото се и се разкриват много нелицеприятни факти. А онези, които твърде много са знаели или дори са участвали в мръсни банкови работи, повече не виждат друг изход, освен изходът през прозореца.
Гласът на Русия

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

#Bookclub: Оригиналните приказки на Братя Грим – за първи път на български

| от chronicle.bg |

Всички сме чели като деца приказките на Братя Грим. Десетки статии обаче говорят за „оригиналните“ приказки – онези, в които има много повече ужас и страх, отколкото в тези, които сме разлиствали като деца.

Зa пpъв път нa бългapcĸи eзиĸ излиза превод по opигинaлнитe нeмcĸи тeĸcтoвe нa пpocлoвyтитe пpиĸaзĸи, cъбpaни и paзĸaзaни oт Яĸoб и Bилxeлм Гpим. Издaниeтo вĸлючвa cтoтици пoяcнитeлни бeлeжĸи, илюcтpaции, биoгpaфични и poдocлoвни cпpaвĸи, ĸaĸтo и пoдpoбeн пpeдгoвop.

„Детски и домашни приказки“ излиза благодарение на издателство „Deja Book“.

Откъс от книгата можете да прочетете тук. 

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира

 
 

Ново приложение позволява да информирате близките си, че сте добре

| от chronicle.bg |

Знаете какво се случва с комуникациите в случай на извънредна ситуция. След терористичните атаки в Париж и Ница, опцията на Facebook човек да се „чекне“, че е в безопасност, осигуриха спокойствието на милиони.

Сега Google е създала съвсем ново приложение, с което можете автоматично да споделите с близките си къде се намирате и в какво състояние сте. То се казва Trusted Contacts и за момента е на разположение за Android, а скоро ще бъде достъпно и за iOS устройства.

Ползването на приложението е лесно – избирате конкретни хора в адресната си книга като „доверени контакти“, приятели или членове на семейството ви. Когато отворят приложението, те ще бъдат в състояние да видят дали сте „активен“, дали сте били активни в последния час, или дали вашето устройство е с паднала батерия.

Тези „доверени контакти“ също могат да поискат да научат вашето местоположение, ако смятат, че може би сте в опасност. Приложението предлага прозорец, за да одобрите или да отхвърлите искането, но местоположението ви във всички случаи ще бъде видимо.

Разбира се, Google са предвидили потребителите да могат да ограничат тази опция от настройките, за да се предпазите от нежелано проследяване.

Източник: PC World