Какво е вярно и какво не за аналния секс

| от |

Докато някои жени признават, че правят анален секс, за много други това е табу, вероятно поради това, че вярват в най-големите заблуди свързани в него, а и никога не са пробвали.
Сексологът и брачен съветник ат Кат Ван Кирк, е изследвала някои от най-големите заблуди за аналния секс и открива, какво е истина и какво не.

секс

Заблуда : Ще ви боли

Истината: Аналният секс не трябва да предизвиква болка. Въпреки това, начинаещите често го практикуват погрешно и това предизвиква болката. Много жени признават, че аналният секс им е доставил невероятно удоволствие, а някои от тях достигнали и оргазъм по време на анален секс. Ако двойката извърши цялата процедура по правилния начин, който включва много лубрикант, отпуснатост, нежност и без много да бърза, няма да има болка.

Заблуда: Ако веднъж е боляло , винаги ще боли

Истина: Опитали сте да анален секс веднъж, но ви е боляло и вече никога няма да пробвате? – Не трябва да се откажете от нещо, само заради едно негативно преживяване. Повечето негативни преживявания по време на анален секс са точно поради факта, че партньорите не следват инструкциите. Така че, правете го бавно, без да бързате и задължително използвайте лубрикант. Има и един трик, който ще ви помогне да се отпуснете – масажирайте клитора.

Заблуда: Само „леките жени“ правят анален секс

Истината: Вероятно сте чували, че само дивите момичета или тези с нисък морал практикуват такъв секс. Въпреки това, различни проучвания показват, че аналният секс е практикуван от много хетеросексуални двойки. Целта, най-често е, да проучите собственото си тяло и да изпитате различни видове удоволствие, казват специалистите.

anal-sex-guide-1

Заблуда: Аналният секс може да спаси сексуалния живот на двойката

Истина: Има мъже, за които аналният секс е най-голямо сексуално удоволствие и биха направили всичко, тяхната партньорка да се съгласи. Жените, които се решат на този ход го правят само защото мислят, че точно това ще спаси връзката им, и че това няма да им достави удоволствие. Трудно е да се повярва, че аналният секс е това, което ще спаси връзката ви, ако сте стигнали до това прозрени, значи имате по-големи проблеми.

Заблуда: Не трябва да използвате презерватив при анален секс

Истината: Много хора смятат, че не трябва да използват презервативи при анален секс, защото няма опасност от нежелана бременност. Погрешно, много грешно ! Най-големият брой на полово предавани болести е точно през ануса (хламидия, гонорея, ХИВ-СПИН).

Заблуда: Аналният секс може да доведе до увреждане

Истината: Практикуването на всякакъв секс по грешен начин може да предизвика контузии. Ако вагината ви е суха и не използвате лубрикант, това може да доведе до наранявания по време на секса. Същото може да се случи и при анален секс, ако не бъде практикуван по безопасен начин. Лубрикантът е задължителен !

Заблуда: анусът ще се разшири

Истината: Също както мнозина вярват, че вагината се разширава след раждане, което е заблуда, така и мнозина смятат, че анусът се разширява от аналния секс. Това не може да се случи.

 

 

 
 

Красивата дъщеря на Младия папа

| от chronicle.bg |

В последната седмица луксозната модна къща „Бърбъри” обяви за свое ново лице Айрис Лоу. Ако това име не ви говори нищо, то нека ви разкажем за 16-годишната дъщеря на Джъд Лоу и Сейди Фрост.

Модата не и е чужда – най-малкото нейна кръстница е супермоделът Кейт Мос.

Преди година дъщерята на Джъд Лоу, който влезе в ролята на глава на римокатолическата църква в сериала „Младият папа“, се снима за корицата на тинейджърския вариант на Vogue. Тази година тя ще бъде лице на червило на „Бърбъри” – каквито в предишни години са били Кейт Мос, Кара Делевин и Лили Джеймс. Това е първата модна рекламна кампания, в която Лоу се снима.

„Бърбъри” и друг път са се оглеждали сред поколенията на световни звезди за кампаниите си. Преди две години Ромео Бекам участва заедно с Наоми Кембъл в реклама на марката, а миналото лято брат му Бруклин стана лице на британска кампания на „Бърбъри”.

Със сигурност кампанията ще отвори много врати и пред дъщерята на Джъд Лоу.

Вижте в галерията няколко факта от живота й.

 
 

10-те най-богати, здрави, щастливи и модерни държави

| от chronicle.bg |

Или къде да отидем, когато (ако) Тръмп и Великобритания заключат вратите.

Лондонският институт Legatum пусна десетия си годишен „Индекс на благополучието“ – глобално изследване, което прави класация на най-просперитетните държави в света. То изследва 104 елемента – от стандартните БВП и процент безработица до по-интересни като колко са защитените интернет сървърa в държавата и колко отпочинали се чувстват хората ежедневно.

Тези елементи след това се разделят в 9 графи: качество на икономиката, бизнес среда, политика, образование, здраве, безопасност, лична свобода, социален капитал и околна среда.

Норвегия беше начело на класацията 7 години поред. През 2016 година обаче имаме нов лидер.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.