Как един американски ситком превзе Китай

| от |

В момента в Китай се води ожесточена битка между къпкейкове и комунисти. Интересното е обаче, че къпкейковете изглежда печелят (поне за момента). Докато идеята на китайския президент Си Дзинпин „Китайската Мечта“ за съживяване на икономиката не се приема от всички еднозначно, американският ситком 2 Broke Girls дава на китайците един друг тип мечта, а именно да отворят магазинче за къпкейкове.

The Chinese Cupcake Dream - Two Broke Girls 1

Сериалът започва да се излъчва в САЩ през Октомври 2011 г и разказва за Макс и Керолайн, две млади сервитьорки в малък ресторант в Ню Йорк, които спестяват, за да отворят магазинче за къпкейкове. Шоуто се появява в YouKu, китайската версия на YouTube, година по-късно и бързо става най-гледаното американско предаване на сайта с над 81 милиона гледания.

Изглежда китайските зрители предпочитат 2 Broke Girls пред „Китайската Мечта“, защото е по-лесно да се идентифицират с Макс и Керолайн, които работят много за малко пари. По официални данни средностатистическият китаец е имал годишен доход от $3500 долара през 2012. Много фенове коментират шоуто в Weibo, китайската версия на Twitter, и споделят желанието си да бъдат повече като двете момичета. „Те може да са бедни, но работят заедно в името на една обща мечта,“ е доста често срещан коментар сред феновете.

The Chinese Cupcake Dream - Two Broke Girls 2

Разликата в доходите е изключително наболяла тема в Китай. Много от хората се притесняват, че даже и с упорита работа и труд те няма да могат да постигнат едно определено ниво на сигурност, защото цените постоянно растат, а корупцията не спада. За тях 2 Broke Girls е символ на меритокрацията. Милионите млади китайци се възхищават на оптимизма и позитивното мислене на героите от сериала, въпреки че те постоянно се сблъскват с нови и нови проблеми.

Когато Си обявява новата си икономическа програма, наречена „Китайската Мечта“, през 2012, той цели да „възстанови духа на китайския народ.“ Но независимо, че тази китайска мечта има много елементи на американската, тя е пропита със заблуден национализъм и авторитаризъм. Целта ѝ е да подобри темповете на ръст на БВП, а не живота на хората. Много от висшите кадри на ККП насърчават предприемачеството, но единствено в името на държавното благо.

Но хората в Китай не искат да работят за държавното благо, а за един по-добър живот. И много от тях се питат „Защо да не се боря за живота, който АЗ искам да живея?“

The Chinese Cupcake Dream - Two Broke Girls YouKujpg

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Range Rover Velar: тийзър преди официалната премиера

| от chronicle.bg |

През 1970г. Land Rover пуска на пазара луксозния SUV Range Rover. Почти половин век по-късно, предстои да видим четвъртия член на семейството на Range Rover – Velar, който ще бъде представен официално на 1 март 2017 г.

Елегантна опростеност, визуално редуциращ подход и новаторски технологии за потребителите са отличителните черти на новия Range Rover Velar.

Името на Velar произхожда от първите прототипи на Range Rover от 60-те години на миналия век: пионерите в сферата на луксозните SUV автомобили.

rrnewrrfamilylinedrawingteaseimage220217-resize-1024x293

Когато разработващите инженери искали да скрият истинската идентичност на 26-те модела Range Rover преди серийното производство, те избрали името Velar, произхождащо от латинското “velare”, което означава „забулвам, покривам“.

Пълната инфорация за Range Rover Velar ще бъде обявена на 1 март 2017 г.

 
 

Най-срамните моменти от „Оскар“-ите

| от chronicle.bg |

Преди 16 години на червения килим за раздаването на наградите „Оскар” певицата Бьорк се появи в меко казано нестандартно облекло – цялото й тяло беше обхванато от пера, а около врата й извиваше шия…лебед. Това, разбира се, не е най-шокиращият момент в историята на наградите „Оскар”.

Подготвили сме ви галерия с много, много срамни моменти, за които да се сещате в най-тежкия си ден и да знаете, че на тези звезди тогава им е било по-тежко. Спъване на сцената, извикване на грешно име или качване на сцената, без да разбереш, че наградата всъщност е за друг…

Унизителни моменти са съпътствали различни звезди през всяка от годините и ние сме ви подготвили само малка част от тях.

След като разгледате галерията, в главата ви е звучат следните реплики от  „Game of Thrones”: “Shame! Shame! Shame!” (превод: „Срам! Срам! Срам!”)

 
 

Изследване: Kои професии са най-склонни да изневеряват?

| от chronicle.bg, по БТА |

Много хора свързват професията на медицинската сестра с дълги работни часове и грижа за пациентите. В мъжките представи униформената дама е обект на сексуални фантазии. Резултатите от ново проучване, направено във Великобритания, показват, че жените с тази професия са сред най-големите кръшкачки сред трудещите се дами, пише в. „Дейли експрес“.

Допитването, обхванало над 5000 потребителки на сайта за извънбрачни запознанства Victoria Milan показва, че жените, упражняващи определени професии, са по-склонни да изневеряват. Най-често рога на съпрузите или приятелите си слагат дамите, заети във финансовата сфера – банкерки, брокерки, анализаторки. На второ място са дамите, изявяващи се в сферата на авиацията – жени пилоти и стюардеси. На трето място са медицинските сестри и останалите професионалистки, работещи в здравеопазването.

В Топ 10 на кръшкачките намират място също служителките в сферите на бизнеса (изпълнителни директорки, мениджърки, секретарки), спорта (атлетки, инструкторки, служебни лица), изкуствата (музикантки, модели, актриси, фотографки), нощния живот (жени диджеи, танцьорки, сервитьорки), правото (адвокатки, секретарки, прокурорки, съдийки), комуникациите (журналистки, пиарки) и в други сектори.

Анкетата показва също, че две трети от неверните дами се възползват от възможностите, които им се предоставят на работното място, за да слагат рога на партньорите си.