Как Дисни успя да задържи „Замръзналото кралство“ горещо?

| от |

Феноменът на Дисни „Замръзналото кралство“ е само на 9 месеца, а вече е най-печелившият анимационен филм на всички времена с 1.2млрд. долара приходи от продажби на билети, бест-селинг албум с песни и DVD. И това не е всичко. „Замръзналото кралство“ се очаква да продаде мърчандайз играчки и дрехи за още 1 млрд. долара тази година.

„През 2014 филмът е по-популярен отколкото при пускането си по кината през 2013 и в момента приходите се увеличават, а не намаляват“, казва Джим Силвър, изпълнителен директор на ТТРМ – сайт, където посетителите могат да проучат и сравнят играчки. Според него само играчките ще донесат повече от 500 млн. долара тази година, а дрехите и другите видове мърчандайз поне още толкова.

Как успява Дисни да задържи един продукт толкова дълго време популярен, докато други изчезват седмици след появата си? Като добавя свежо съдържание.

Запомнящата се музика и добрата история и голямото търсене на мърчандайз продукти, което дори се увеличава с пускането на DVD-то през пролетта, са част от причините да говорим за „Замръзналото кралство“ все още. Докато анализаторите бяха изненадани от успеха на филма при пускането му през ноември, Дисни вече определено не си играе.

„Когато филмът излезе по кината, направихме проучване и се изненадахме колко малко брандирани продукти има по магазините. Не мисля, че от Дисни някога са предполагали, че анимацията ще е толкова успешна.Сега се опитват да я направят дори по-популярна.“, казва Уейн Тири, президент на Smarty Pants – фирма за маркетинг проучвания.

Тази популярност обаче не идва от телевизионна реклама или реклама в социалните медии, а от съдържание. Дисни произвежда и разпространява все повече материали, свързани със „Замръзналото кралство“.

Версия на филма с текстове на песните беше пусната по кината през януари, караоке апликация (7,99 долара) – през май, а допълнителни игри и тестове се качват на официалните сайтове и блогове, както и в социалните медии, всекидневно.

През май, по време на последния епизод от сериала на Дисни „Имало едно време“, компанията обявява, че главната героиня от „Замръзналото кралство“ – Елза- заедно със сестра си Анна и гаджето си Кристоф, ще се включи в сериала при завръщането му през септември. През горещия юли тийн звездите на Дисни пуснаха свое изпълнение на песента „Do You Want to Build a Snowman?“. Представления на лед върху сюжета на „Замръзналото кралство“ бяха обявени през май, а вече билетите са разпродадени.

И това е само работата на Дисни. Компании като Мател, която държи лиценза върху куклите и JAKKS Pacific, която предлага дрехите, поставят продуктите на „Замръзналото кралство“ в центъра на своите промоции за началото на учебната година и Хелоуин, които ще прераснат и в коледни такива. И двете компании заявяват недостиг на количества стоки на „Замръзналото кралство“, които трябва да бъдат покрити до началото на промоциите.

„Ще бъде доста напрегнато покрай „Замръзналото кралство“ тази Коледа.“ казва Джини Ротшилд от Walmart. „Имаме мърчандайз продукти в почти всеки сектор на магазина.“

Други официални мърчандайз стоки включват микрофон, раници, а според Дисни дори 16 нови продукта за здравословно хранене и хигиена като йогурт, сокове, пресни ябълки и грозде, лепенки и четки за зъби. Също така ще има 50 книжни и електронни книги.

От Дисни отказват да коментират стратегията си. За второто тримесечие на 2014 те обявяват 27% увеличаване на печалбата, до голяма степен дължащо се на „Замръзналото кралство“. Изпълнителният директор на Дисни Боб Игър посочва франчайза като един от топ 5 приоритетите на компанията и казва, че „компанията ще се възползва от това в следващите.. поне 5 години“.

Анализаторката Рене Райс очаква Дисни да продължи потока от мърчандайз продукти. „Те са много добри в управлението на мърчандайза, като контролират какво става онлайн и по магазините и следят новите тенденции“.

 
 

Най-срамните моменти от „Оскар“-ите

| от chronicle.bg |

Преди 16 години на червения килим за раздаването на наградите „Оскар” певицата Бьорк се появи в меко казано нестандартно облекло – цялото й тяло беше обхванато от пера, а около врата й извиваше шия…лебед. Това, разбира се, не е най-шокиращият момент в историята на наградите „Оскар”.

Подготвили сме ви галерия с много, много срамни моменти, за които да се сещате в най-тежкия си ден и да знаете, че на тези звезди тогава им е било по-тежко. Спъване на сцената, извикване на грешно име или качване на сцената, без да разбереш, че наградата всъщност е за друг…

Унизителни моменти са съпътствали различни звезди през всяка от годините и ние сме ви подготвили само малка част от тях.

След като разгледате галерията, в главата ви е звучат следните реплики от  „Game of Thrones”: “Shame! Shame! Shame!” (превод: „Срам! Срам! Срам!”)

 
 

Началото на „La La Land“ през iPhone-a на Деймиън Шазел

| от chronicle.bg |

„La La Land“ обира награди като стой и гледай, а в събота предстоят и Оскарите.

Филмът, естествено, получи и известно количество критики. Лайтмотивът в тях е, че Райън Гослинг и Ема Стоун не танцуват и пеят като истински актьори в мюзикъл. Разбира се, възможно е играта на Гослинг и Стоун нарочно да е такава. Със сигурност обаче режисьорът Деймиън Шазел не е подценил мюзикъл мотивите във филма си.

Появи се видео от репетициите на началната сцена на филма, което Шазел заснема със своя iPhone. То показва усърдната репетиционна работа по парчето на магистралата в Лос Анджелис. На пресъздадена снимачна площадка актьорите изиграват сцената, а ние можем я да видим редом с оригинала.

 

 
 

Премиерата на „Красавицата и Звяра“ съвпадна с бурята Дорис

| от chronicle.bg |

Звездите на „Красавицата и Звяра“ понесоха стоически лошото време, предизвикано от бурята Дорис, за да присъстват на състоялата се в Лондон премиера на игралната версия на класическата анимация на „Дисни“ от 1991 г., съобщава БТА.

26-годишната Ема Уотсън приличаше на истинска принцеса, постигната благодарение на приказна сребристосива рокля с пелерина, сътворена от дизайнерката Емилия Уикстед. Актрисата сподели, че „твърде прогресивната“ й героиня Бел е по-различна от останалите принцеси на „Дисни“.

На премиерата на филма присъстваха също Дан Стивънс, който се превъплъщава в образа на Звяра/Принца, Люк Еванс (Гастон, отхвърлен съперник за сърцето на Бел), Ема Томпсън и Иън Маккелън, които озвучават персонажите Мисис Потс и Когсуърт, режисьорът Бил Кондън.

Кондън не скри, че се е чувствал напрегнат заради предизвикателство да създаде игрална версия на класическата анимация. Маккелън сподели, че с известно безпокойство е очаквал моментът, в който ще може да сравни новия филм с оригиналната анимационна лента.
Игралната версия на „Красавицата и Звяра“ излиза на екран във Великобритания, САЩ и България на 17 март.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.