Как Дисни успя да задържи „Замръзналото кралство“ горещо?

| от |

Феноменът на Дисни „Замръзналото кралство“ е само на 9 месеца, а вече е най-печелившият анимационен филм на всички времена с 1.2млрд. долара приходи от продажби на билети, бест-селинг албум с песни и DVD. И това не е всичко. „Замръзналото кралство“ се очаква да продаде мърчандайз играчки и дрехи за още 1 млрд. долара тази година.

„През 2014 филмът е по-популярен отколкото при пускането си по кината през 2013 и в момента приходите се увеличават, а не намаляват“, казва Джим Силвър, изпълнителен директор на ТТРМ – сайт, където посетителите могат да проучат и сравнят играчки. Според него само играчките ще донесат повече от 500 млн. долара тази година, а дрехите и другите видове мърчандайз поне още толкова.

Как успява Дисни да задържи един продукт толкова дълго време популярен, докато други изчезват седмици след появата си? Като добавя свежо съдържание.

Запомнящата се музика и добрата история и голямото търсене на мърчандайз продукти, което дори се увеличава с пускането на DVD-то през пролетта, са част от причините да говорим за „Замръзналото кралство“ все още. Докато анализаторите бяха изненадани от успеха на филма при пускането му през ноември, Дисни вече определено не си играе.

„Когато филмът излезе по кината, направихме проучване и се изненадахме колко малко брандирани продукти има по магазините. Не мисля, че от Дисни някога са предполагали, че анимацията ще е толкова успешна.Сега се опитват да я направят дори по-популярна.“, казва Уейн Тири, президент на Smarty Pants – фирма за маркетинг проучвания.

Тази популярност обаче не идва от телевизионна реклама или реклама в социалните медии, а от съдържание. Дисни произвежда и разпространява все повече материали, свързани със „Замръзналото кралство“.

Версия на филма с текстове на песните беше пусната по кината през януари, караоке апликация (7,99 долара) – през май, а допълнителни игри и тестове се качват на официалните сайтове и блогове, както и в социалните медии, всекидневно.

През май, по време на последния епизод от сериала на Дисни „Имало едно време“, компанията обявява, че главната героиня от „Замръзналото кралство“ – Елза- заедно със сестра си Анна и гаджето си Кристоф, ще се включи в сериала при завръщането му през септември. През горещия юли тийн звездите на Дисни пуснаха свое изпълнение на песента „Do You Want to Build a Snowman?“. Представления на лед върху сюжета на „Замръзналото кралство“ бяха обявени през май, а вече билетите са разпродадени.

И това е само работата на Дисни. Компании като Мател, която държи лиценза върху куклите и JAKKS Pacific, която предлага дрехите, поставят продуктите на „Замръзналото кралство“ в центъра на своите промоции за началото на учебната година и Хелоуин, които ще прераснат и в коледни такива. И двете компании заявяват недостиг на количества стоки на „Замръзналото кралство“, които трябва да бъдат покрити до началото на промоциите.

„Ще бъде доста напрегнато покрай „Замръзналото кралство“ тази Коледа.“ казва Джини Ротшилд от Walmart. „Имаме мърчандайз продукти в почти всеки сектор на магазина.“

Други официални мърчандайз стоки включват микрофон, раници, а според Дисни дори 16 нови продукта за здравословно хранене и хигиена като йогурт, сокове, пресни ябълки и грозде, лепенки и четки за зъби. Също така ще има 50 книжни и електронни книги.

От Дисни отказват да коментират стратегията си. За второто тримесечие на 2014 те обявяват 27% увеличаване на печалбата, до голяма степен дължащо се на „Замръзналото кралство“. Изпълнителният директор на Дисни Боб Игър посочва франчайза като един от топ 5 приоритетите на компанията и казва, че „компанията ще се възползва от това в следващите.. поне 5 години“.

Анализаторката Рене Райс очаква Дисни да продължи потока от мърчандайз продукти. „Те са много добри в управлението на мърчандайза, като контролират какво става онлайн и по магазините и следят новите тенденции“.

 
 

Патриоти от всички магазини! На хорото!

| от |

Хората са страдали от всякакви моди – като започнем с мъжките чарлстони, през тамагочитата, до айфоните и Ледената кофа.

Днес на мода е да си патриот и съответно всички вече са патриоти. „Била“ организират уроци по хоро пред магазините си. Това няма да е един път, усещам.

Скоро всички магазини ще имат свои патриотични ивенти и хепънинги. Ние дори подозираме как ще изглеждат те. То е лесно.

Била

Безплатно хоро. Понеделник – право, вторник – дунавско, сряда пайдушко, четвъртък – лютеница „Хорце“ от Първомай и така до понеделник.

Също така има идеи и планове за ММА турнир – нещо като Мъжко хоро, без да е Йордановден и без ледени води. Победителят печели наденица. Сега заради наденицата ще се утрепат!

Фантастико

Фантастико преоткриват и модернизират застоялите тропи на патриотизма. Те превръщат „бащино ми огнище“ в „топлата ми витрина“. Продуктите има вкус на детство – компот, лютеница, бой, хляб със сирене. Две праскови и две кюфтета.

Лидл 

Когато си толкова беден, че си стигнал до просешка тояга, Лидл е мястото, откъдето си купуваш въпросната тояга. От тях ще може да си купите и двата края на цената на един. Ако си правите сметката обаче, че новата „Родна стряха“ ще ви подслони – не. Там положението е Блажиш ли, блажиш ли, дядо Попе, просто с друго име. Междувременно точно в духа на едно време в Лидл „пуснаха“ крем „Каро“, бонбони „Амфора“ и лимонови резенки. А дори не е Коледа.

Кауфланд

Кауфланд се опитаха се да направят нещо вносно ексклузивно и премиум, но не му е сега моментът. За съжаление цените на продуктите, които българите консумират най-много, са фиксирани на бандерола. Остава само Графа да се погрижи за настроението.

Икеа

В Икеа се появява нов продукт – той се казва Дървö. Този продукт служи, за да го ‘земете, когато някой ви ядоса и искате „да ‘земете едно дърво“. При покупка на повече дървета, получавате безплатно камъни.

И докато другите се занимават с глупости, в кварталното магазинче бай Иван дава на борч хлябове и кисели млека на бабите. Бай Иван знае, че бабите гласуват за хора, които после позволяват на големите вериги магазини да си правят каквото искат и това влияе на бизнеса му, но въпреки това бай Иван дава на бабите безплатно неща и ги записва на едно картонче.

 
 
Слави Трифонов, цензура

Цен*ура

Цен*ура

| от |

Вие имате магазин за плодове и зеленчуци, аз имам 10 реда фиданки. Правим договор аз да продавам на вашия плод-зеленчук и да правим бизнес.

Идвам, 5-6 години продавам много готина продукция, но днес ето че вече продавам каквото си искам, защото имам тази свобода и по закон, и по договора ми с вас.

Вие ми казвате: „Днес магазинът е затворен, защото прекаляваш“. Аз ви казвам: „Черните ми дрехи крият от вас колко са бели душите ми.“ И съм прав, защото така сме се разбрали. Само дето не съм прав…

Не съм прав по същия начин, по който не съм прав, когато момичето предложи да плати на първа среща, аз да кажа „Ми окей“. Това, което ще стане, когато тя си плати, няма да е неморално или незаконно. Ще е тъпо.

На магазина пише “Плод-зеленчук”, хората очакват ако не само плодове и зеленчуци, то поне предимно това. Затова влизат. Като влязат обаче единственото плодово в магазина е презервативи с вкус на лимон. Често нямам и от тях.

Поне да продавах добре, но не продавам особено добре. София-Ден-и-нощният отсреща продава 2 пъти колкото мен. А дори не продават от магазин, а от багажник на кола. Нормално е да затворите магазина, нормално е да направите нещо.

От една страна така. От друга страна…

Това е Слави Трифонов и историята му на екран доказва, че той е поставял ултиматуми, чупил е телевизори, изхвърлял е боклуци. бТВ би трябвало добре да знаят за какво става въпрос. Какво да очакваш от Слави Трифонов?

Да добавим и това, че преди записа на всяко предаване сценарий получават не само режисьорите, Ку-ку бенд и т.н. Сценарият стига и до един човек, който се нарича делегиран продуцент. Той (или тя) е от страната на телевизията и следи “да не стане нещо”. Съответно – бТВ знаят какво ще става във всяко предаване. Естествено, едва ли са знаели, че Филип Станев ще къса снимка на президента, но това е частен случай.

В този смисъл в спора си със Слави Трифонов те са в ролята на момичето, което на първа среща каже: „Ти ще платиш“. Нито е неморално, нито е незаконно. Тъпо е.

Двете страни са заедно в тази работа, а работата е ясна.

В крайна сметка след цялата разправия с „Шоуто на Слави“, довечера всички ще са пред телевизора, за да видят какво ще стане. Излъчва се, рейтингът се вдига, Слави се чува, а новият изпълнителен директор на бТВ Флориан Скала оправдава доверието – всички са щастливи.

Преди 2-3 годни в едно интервю питаха DJ Станчо още ли има вражда между „Снайпер Рекъдрс“ и „Аренби Рекърдс“ и той каза: „А-а-а, не, то това беше само за да продаваме касетки.“

А ако случайно бТВ реши и тази вечер да пуска стари записи, то шоуто така или иначе ще продължи. С малко повече шум на улицата.

 
 

Вижте трейлъра на продължението на култовия „Наистина любов“

| от chronicle.bg |

Наистина любов“ („Love Actually“) безспорно е една от най-добрите и най-обичани романтични комедии в британското кино, а и въобще, затова феновете вероятно ще се радват да чуят, че ще има продължение.

То ще представлява 10-минутна късометражна лента, заснета с благотворителна цел за Comic Relief.

Red Nose Day Actually unit stills

Повечето звезди от оригиналния филм ще се завърнат – Хю Грант, Колин Фърт, Лиъм Нийсън, Кира Найтли, Андрю Линкълн, Бил Най, Чуител Еджиофор, Мартин МакКътчън, Томас Броуди Сангстър, Лусия Монис и Роуън Аткинсън – те всички ще бъдат на линия. За съжаление, няма да видим Алън Рикман, който почина миналата година, а Ема Томпсън е отказала участие, защото с режисьорите са решили, че ще е твърде тъжно да играе (тя играеше съпругата на Рикман във филма).

Red Nose Day Actually unit stills

Краткото продължение на „Наистина любов“ („Love Actually“) ще бъде излъчено по ВВС на 24 май и по NBC на 25 май.

 
 

„Бягство от затвора“ се завръща. Скоро.

| от chronicle.bg |

Легендарният сериал „Бягство от затвора“ се завръща с нови епизоди, в които актьорите от оригиналната продукция пресичат граници в цял свят, за да спасят един от своите.

В новите девет епизода, частично заснети на терен в Мароко, Уентуърт Милър, Доминик Пърсел, Сара Уейн Келис, Амаури Ноласко, Робърт Кнепър, Рокмънд Дънбар и Пол Адълстийн отново влизат в ролите си. Завръща се и създателят на сериала Пол Т. Шойринг.

Премиерата за България на „Бягство от затвора“ е на 6 април (четвъртък) от 22:00 ч. по FOX.

бягство от затвора

Изминаха 8 години до момента, в който завладяващият сериал за измъкване от решетките „Бягство от затвора“ е готов да се завърне. Актьорският състав отново влиза в ролите си и се впуска в ново смело бягство, по-мащабно от досегашните. Предстои вълнуващо приключение, изпълнено с върховна лоялност, саможертва и култ към семейството, което ще уцели зрителите право в сърцето.

Докато се появяват доказателства, че смятаният за мъртъв Майкъл може би е жив, Линкълн и Сара (Сара Уейн Келис, „Colony“, „Живите мъртви“), която продължава да бъде съпруга на Майкъл докато той е смятан за мъртъв, се обединяват, за да планират най-голямото бягство досега.

Трима от най-известните бегълци от затвора Fox River State, Сукре (Ноласко, „Telenovela“), Тибег (Кнепър, „Heroes“) и Стотачката (Дънбар, „The Mentalist“) отново са в играта. Но с Майкъл зад решетките в печално известния затвор Огигия в Йемен, опасността е съвсем реална както в затвора, така и извън него.

„Бягство от затвора“ е номиниран за „Златен глобус“ и „Еми“. Създателят на оригиналната продукция Пол Т. Шойринг също работи и върху новите епизоди и като изпълнителен продуцент заедно с Вон Уилмот, Майкъл Хороуиц, Доун Олмстед, Нелсън МакКормик, Марти Адълстийн, Нийл Мориц и Брет Ратнър. Нелсън МакКормик е и режисьор на новите епизоди.бягство от затвора