Качи се на трона, снимай се като крал

| от |

Това е мотото на обиколката на култовия Трон от Game of Thrones (GOT), който ще гостува във Велико Търново, Бургас, Варна, Пловдив и София от 11 до 27 април (график по-долу).
HBO GOThrone Window 01.04.14

Всички почитатели ще могат да се снимат на трона напълно свободно, а публикувалите снимките си в приложението I GOT THRONE на Фейсбук страницата на HBO Bulgaria, ще участват в жребий за поклонническо пътуване до Източноевропейското издание на ComicCon в Румъния.

Изтегленият чрез лотария печеливш ще получи пълен достъп за себе си и свой гост до трите дни (9, 10 и 11 май 2014 г.) на фентъзи и сай-фай събитието в Romexpo, Букурещ.

 

TRONAT IDVA Marshrut 01.04.14

На ComiCon 2014-та победителят ще може отново да седне на Трона, да се срещне с GOT актьорите Джесън Момоа (Хал Дрого) и Наталия Тена (Оша), както и да изгледа шестия епизод от новия сезон дори преди американските НВО зрители.

Новият сезон на Game of Thrones започва на 7 април и ще се излъчва всеки понеделник от 21.00 по ТВ канала HBO, а половин ден по-рано – в онлайн видеотеката HBOGO.bg.

 
 

„Красавицата и Звяра“ е най-гледаният филм у нас

| от chronicle.bg |

Очаквано игралната версия на една от най-популярните приказни истории на „Дисни“ – „Красавицата и Звяра“ – застана на първа позиция по зрителски интерес след миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните.

Филмът, показван у нас на 69 екрана едновременно, създаден по приказката на Габриел-Сюзан дьо Вилньов от 1740 г., е гледан вече от 57 751 зрители и има 586 911 лева приходи за първите три дни у нас. В световен мащаб лентата е реализирала общо 174,8 милиона долара в седмицата на дебюта си.

С това постижение филмът на Бил Кондън с участието на Ема Уотсън и Дан Стивънс подобрява няколко рекорда.

Той е най-големият хит за 2017-а досега, най-добрият дебют за семейна лента и се нареди сред 10-те най-доходоносни премиери в историята на киното. Специалистите очакват „Красавицата и звяра“ да събере глобални приходи от порядъка на 1 милиард долара.

На втора позиция е „Конг: Островът на черепа“, сниман на Хаваите, в Австралия и в Азия.

Приключенската история за неизследван остров, на който живеят митични зверове и огромната маймуна, и на който попада екип от авантюристи и военни, за да го изследват, е вече 10 дни на екраните у нас и е гледана от 48 736 зрители и има 505 162 лева приходи от тях.

Трето място е за китайската анимация „Рок Дог“. Случващото се с тибетския мастиф Боди, след падането на радиоапарат от небето и влюбването му в рок-музиката, е гледано от 21 485 зрители и е събрало 195 348 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Четвърто място сред най-гледаните филми у нас е за „Логан: Върколакът“. За почти трите седмици на екран разказът за познатият герой Х-24, в чиято роля е Хю Джакмън, е гледан от 51 603 зрители и има общо 456 296 лева приходи.

Пето място е за продължението на историята на наемния убиец, решил да се оттегли и заживее спокойно – „Джон Уик 2″. Екшънът с Кеану Рийвс в главната роля, е вече месец по екраните у нас и е гледан от 34 207 души и има 287 483 лева приходи.

На шесто място е приключенският 3D екшън „Великата стена“. Филмовият разказ за търсенето на барута от двама европейски авантюристи в далечен Китай през 12-ти век и сблъсъкът им с чудовищни същества, е вече втори месец по екраните у нас и за това време е видян от 97 196 зрители и има 1 047 480 лева приходи.

Седмо място е за анимацията „Lego филмът: Батман“. Приключенията на създадения като лего-играчка герой и на неговият син, са гледани от 33 990 зрители и са събрали 309 820 лева приходи за месец и половина у нас.

На осма позиция е носителят на „Оскар“ за най-добър филм за миналата година – „Лунна светлина“. Филмът, създаден по училищния драматичен проект на Тарел Алвин Маккрейни за израстването на чернокожо момче с хомосексуална ориентация, е гледан от 1 074 зрители и има 7 142 лева приходи за първите три дни от премиерата му у нас.

Девета позиция е за комедията с Айс Кюб и Чарли Дей – „Между шамарите“. Схватката между двамата учители в общинска гимназия, която ги връща отново на работа, е гледана от 21 416 души и има 170 506 лева приходи за месец на екраните у нас.

На десето място е „Петдесет нюанса по-тъмно“. Еротичният разказ, създаден по мотиви от бестселъра на Е. Л. Джеймс и сценария на Ниъл Ленард, е месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 134 925 зрители и има 1 129 719 лева приходи от тях.

Източник: БТА

 
 

Невинен ли е О Джей Симпсън

| от chronicle.bg |

Съдебният процес срещу О Джей Симпсън дефинира цяло едно поколение.

Сериалът за делото срещу него се оказа едно от най-значимите телевизионни заглавия за изминалите две години. Очевидно обаче с епизодите не се изчерпва темата за съдбата на спортиста.

Discovery Channel ще постави под въпрос всичко, което мислим, че знаем за делото срещу О Джей Симпсън. От 24 март можете да гледате документалната поредица „Невинен ли е О Джей Симпсън“. Епизодите са озвучени от носителя на награда „Еми“ и активист Мартин Шийн.

Сериалът преразглежда всички налични доказателства и подновява разследването на убийството на Никол Браун Симпсън.

Какво ще видите в епизодите

Предаването включва ексклузивни интервюта със семействата на убитите Никол Браун Симпсън и Рон Голдман. Епизодите хвърлят светлина върху уликите, които са убегнали на следователите. Анализират се и всички етапи на първоначалното разследване.

Всеки едночасов епизод разследва нови възможности и теории за това какво наистина се е случило преди повече от 20 години на 12-и юни 1994 г.  в Лос Анджелис, САЩ. Припомня се всичко от скандалната гонитба на О Джей Симпсън с автомобила му Форд „Бронко“ до обновените данни от съдебните лекари, ДНК анализите и изследването на потенциалното оръжие на убийството.

„Обвинението на О Джей Симпсън бележи повратен момент в съдебната система на САЩ. Затова приемането на нови теории за случая може да се окаже трудно за много от нас. Причината е, че това, което открихме би противоречало на общоприетите вярвания и възприятия в страната. В действителност няма как да забравим делото, но от друга страна фактът, че никой не носи отговорност за убийството на Никол Браун Симпсън и Рон, води до цялостното му преразглеждане, въпреки усещането, че всички подробности около него са повече от известни“, коментират от Discovery Networks.

„Невинен ли е О Джей Симпсън“

Сериалът проследява бившия съдебен психолог от полицейското управление на Лос Анджелис, САЩ д-р Крис Моханди и сержанта от Род Айлънд Дерик Левасър, които обединяват усилия с частния детектив от Далас Уилям Диър.

Диър е посветил 21 години от живота си в събиране на решаващи нови доказателства, които биха могли да разкрият извършителя на престъпното деяние. Разследващите взимат под внимание всички детайли около делото на О Джей Симпсън от началото до неговия край. Те се натъкват на интригуващи нови доказателства и теории за убийството на Симпсън и Голдман.

Документалната поредица„Невинен ли е О Джей Симпсън“ можете да гледате всеки петък от 24-ти март, от 22:00 ч., по Discovery Channel.

 
 

Пускат Айфон в нов цвят с чудесна кауза

| от chronicle.bg |

Вече може, да си купим Айфон в червено. Той е факт и има много добра причина за това. Епъл и преди е пускал червени устройства със същата цел.

Средствата от червения айфон ще отидат за благотворителност. Конкретно, парите ще помогнат в борбата срещу болестта СПИН. Новината беше съобщена заедно с представянето на нов, по-малък Айпад Про. Таблетът е по-мощен, притежава по-ярък дисплей, както и нова по-ниска цена. Той има и нови апове, най-важният от които изглежда е „Apple Clips“. Той позволява комбинирането на снимки и видеа в клипче за споделяне.

Ще можем да поръчаме червеният Айфон от 24 март натам. Той ще се продава в нормален и голям размер.

„Откакто започнахме колаборацията си с (RED) (червено – от англ. ез.) преди 10 години, клиентите ни са допринесли значително в борбата срещу СПИН“, казва Тим Кук. „Настоящият телефон с разкошен червен цвят е най-големият ни (RED) продукт досега.“

Изпълнителният директор на (RED) Дебора Дугън споделя: „Емъл е най-големият корпоративен дарител на Global Fund със 130 милиона долара.“

 
 

На късмет от София до фестивала в Кан

| от Спонсорирано съдържание |

Вие сте на фестивала в Кан.

Разхождате се из хотела си и а! – пред Вас изскача режисьорът Педро Алмодовар. Тъкмо да му кажете „здрасти“ и усещате парфюма на номинираната за „Оскар“ Изабел Юпер, която Ви подминава с царствена усмивка. Селфи тук, селфи там. Преди да се събудите, оказва се, че това е истина. Вие реално се разхождате из хотела си в Кан, докато трае международният кинофестивал – едно от най-престижните филмови събития в света.

За втора поредна година Mastercard предоставя на двама души от България възможност да бъдат не пред компютъра си, а в Кан, докато тече фестивалът. Избраните ще отседнат в един от хотелите, в които са настанени хора от киноиндустрията. Това дава шанс да срещнете на живо любим режисьор или актьор. Освен това за вас ще се погрижат професионални гримьор, фризьор, стилист.

Предложението включва победителите да бъдат придружени от любим човек.

За да участвате в надпреварата за безценното преживяване, трябва да сте направили безконтактни плащания с карта Mastercard в магазини dm на минимална стойност от 35 лв. в промоционалния период от 9 март до 9 април 2017 г. и да регистрирате бележките от ПОС трансакциите на страницата на Mastercard. Така, от една страна, с безконтактната трансакция сте заплатили бързо, удобно и сигурно, а от друга – се включвате в играта за награда.

Освен двете големи награди, които предвиждат пътуване до Кан, има и още 100 награди. Те са ваучери за два билета за прожекция по избор в салоните на Кино „Арена“ в цялата страна.

кан фестивала в кан, mastercard