Изпревариха „Игрите на глада“

| от |

Приключенията на Скипър, Ковалски, Рико и Редник в „Пингвините от Мадагаскар“ се харесаха на българските зрители, сочат обобщените данни от киносалоните у нас. Триизмерната анимация за героите, познати и от поредицата „Мадагаскар“ е гледана от 34 937 зрители и има 319 425 лева от билетите им за първите три дни от премиерата й у нас.

На втора позиция е „Игрите на глада: Сойка-присмехулка – част 1″. Филмът по бестселъра на Сюзън Колинс с Дженифър Лорънс, Лиам Хемсуърт, Уди Харелсън, Елизабет Банкс, Джулиан Мур, Филип Сиймор Хофман, Стенли Тучи, Доналд Съдърланд е с 84 820 зрители и има 662 794 лева от билетите им за десетте дни, откакто е на екраните у нас.

Третата позиция е за „Българ“. Триизмерната анимация на Неделчо Богданов е гледана от 14 158 зрители и има 122 741 лева от билетите им за първите три дни от излизането й на екран. На четвърто място сред най-гледаните филми у нас е „Интерстелар“. Научната фантастика с Матю Макконъхи, Ан Хатауей, Мат Деймън е вече месец на екраните у нас и има 93 180 зрители и 755 153 лева от билетите им.

Третата премиера от миналия уикенд – „Шефове гадняри 2″ е на пето място в топ 10. Комедията за тримата приятели Ник, Дейл и Кърт, които създават компания, за да не бъдат командвани от други, е гледана от 7 096 души и има 56 789 лева приходи за първите й три дни на екраните у нас.

На шесто място е „От глупав по-глупав: Завръщането“. Комедията на братя Фарели за приятелите Лойд и Хари, познати от първият филм отпреди 20 години, е гледана от 48 141 зрители и има 356 136 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Седмо място е за „Съдилището“. Българският филм с Асен Блатечки, Ованес Торосян, Мики Манойлович, Ина Николова, Васил Василев-Зуека, Параскева Джукелова, Мето Йовановски на режисьора Стефан Командарев е с 9 814 зрители и 63 221 лева приходи след десет дни на екраните у нас.

На осма позиция са „Кутийковците“. Триизмерната анимация за света на хората и на същества, които според вярванията им отмъкват децата и сиренето им е гледана от 27 907 зрители и има 252 878 лева приходи след месец на екраните у нас. Девето място сред най-гледаните филми е за „Джон Уик“. Екшънът с Кеану Рийвс, който отмъщава за убийството на куче – спомен от починалата му жена, борейки се с руски мафиоти, е вече месец на екраните у нас и има 37 702 зрители и 294 746 лева приходи.

На десето място е „Приземяване: Добре дошли в Източна Европа“. Комедията в криминален стил с Вини Джоунс, Скот Уилямс, Джил Дарнел, Оливър Джаксън, в която четирима приятели обират нелегално казино и по неволя се оказват в Литва, гонени от ограбените бандити е гледана от 8 546 зрители и има 64 867 лева от билетите им след 17 дни на екраните у нас.

 

 
 

Няма да повярвате колко много това момиче прилича на Ариана Гранде

| от |

Тийн идолката Ариана Гранде си има двойничка. Едно към едно!

Името й е Джаки Васкес и 20-годишната американка наистина е абсолютно копие на поп звездата.

Заради приликата си с Гранде, Джаки вече има малка армия от над 200 000 последователи в Instagram, а дори певицата е коментирала част от снимките й, невярвайки на колко много всъщност двете си приличат.

„Ариана коментира една от снимките ми, след като един от братовчедите й й казал, че ме е помислил за нея и не можех да повярвам”, споделя Джаки.

Васкес работи като сервитьорка във Вирджиния и посетители в ресторанта постоянно искат снимки с нея.

„Хората започнаха да ми казват, че изглеждам като Ариана през 2010-а. Оттогава още не мога да осъзная колко много си приличаме”, казва още Джаки.

В галерията може да видите още за Джаки Васкес. Опитайте се да я различите от Ариана Гранде.

 
 

Новото летище на Берлин няма да заработи и през 2017

| от CHR Aero с БТА |

Дългоочакваното откриване на новото летище на Берлин няма да стане факт и през 2017 г., потвърди ръководителят му Карстен Мюленфелд, цитиран от ДПА.

Въпреки отдавна обявеното откриване все още има затруднения пред пускането в експлоатация на новото международно летище на германската столица. Първоначалните планове бе то да заработи през 2011 г.

Откриването през тази година бе поставено под въпрос по-рано тази седмица, след като възникнаха проблеми с вратите на летището.

Летище „Берлин-Бранденбург“ се строи в Шьонефелд, извън града, на мястото на старото берлинско летище с ограничен капацитет. Новият аеропорт трябва да замени летище „Тегел“, което е близо до центъра на столицата и няма възможност за разширение.

 
 

„Воевода“: Кино и патриотизъм

| от Мария Тодорова |

Най-новият филм на Зорница София тръгна по кината с апломб. „Воевода“ е най-гледаната премиера у нас за втора поредна седмица и няма супергерои или екшъни, които да я свалят от върха на боксофиса.

Много хора се чудят на какво се дължи това. 

„Воевода“ експлоатира най-любимата тема на родната общност – патриотизма. Българското кино, подобно на българското съзнание, трудно успява да се отърве от далечното си минало. Турското владичество и бойният дух владеят ума на родните зрители години наред и това, предвид тенденциите, които наблюдаваме напоследък, особено в седмото ни изкуство, няма да приключи скоро. Но както е приказката – предлагането се определя според търсенето.

Историята, по която Зорница София работи дълго, а още по-дълго търси финансиране за проекта си, е вдъхновена от разказ на Николай Хайтов. В него той описва героичната съдба на Румена войвода – най-известната жена войвода, която оставя мъжа и детето си, за да поведе чета срещу османското поробителство.

Самата Зорница играе Румена, а компания й правят актьорите Владимир Зомбори, Алек Алексиев и Валери Йорданов. Крум Родригез отговаря за операторското майсторство. Кадрите са красиви, дълги и визуално издържани.

На моменти обаче „Воевода“ леко изпуска плавността на разказа си. На места той е разпокъсан и ако човек не се концентрира повече, може и да изпусне важна част от сюжета. За сметка на това родните актьори стоят добре на екран и си личи, че след всяка изминала година стават все по-обиграни, стане ли дума за камерата. Това облекчение за зрителя, който често се плашеше от пламенните вопли на някой, викащ от екрана насреща, все едно е на театрална сцена.

Съдбата на Румена не е сред най-популярните у нас, може би защото българското образование я е пропуснало в един етап от учебния план по история. Хубаво е, че съществуват литературата и киното, за да чуем  за нея.

„Воевода“ работи на нива, които българинът обича. Патриотизмът у нас е като екшънът в чужбина – той винаги продава билети.

Все пак никога не забравяйте, че киното, подобно на повечето неща в живота, е въпрос на избор и на решения. Патриотизмът също. Най-важното за двете е да са с мярка. Ако те в своята премереност успеят да се срещнат някъде по средата при вас, то може да изберете „Воевода“ като своя филм този уикенд.      

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days