Избраха Мария Габриел за зам.-председател на Групата на ЕНП в Европарламента

| от |

Броени дни, след като стана ръководител на Българската делегация на ГЕРБ в Групата на Европейската народна партия (ЕНП) в Европарламента, евродепутатът втори мандат Мария Габриел получи още едно признание в политическата си кариера. Това съобщиха от пресцентъра на ГЕРБ. Тя беше избрана за заместник-председател на Групата на ЕНП в Европейския парламент. Кандидатурата на Мария Габриел получи огромната подкрепа от 150 гласа от почти всички делегации, предава Агенция Фокус.

Mariya GABRIEL

Мария Габриел е завършила магистратура „Международни отношения и сравнителна политика“ в Института по политически науки в Бордо, Франция. По време на първия си мандат в Европарламента тя се отличи с активната си дейност в Комисията по правата на жените и равенството между половете като неин координатор. Габриел беше и един от най-активните членове в Комисията по земеделие и развитие на селските райони, където внесе огромен брой поправки в новата Обща селскостопанска политика за периода 2014 – 2020. Освен това Мария Габриел от ГЕРБ работи активно и в Комисията по граждански свободи, правосъдие и вътрешни работи като докладчик по визовата политика на ЕС и специално с ОАЕ. Благодарение на работата на Габриел в тази посока отпаднаха изискванията за визи за български граждани, пътуващи до Обединените арабски емирства. През 2011 г. Върховният представител на ЕС баронеса Катрин Аштън гласува лично доверие на Мария Габриел от ГЕРБ да ръководи наблюдателната мисия на Европейския съюз на изборите в Демократична република Конго. През 2012 г. Габриел беше избрана за заместник-председател на ЕНП Жени, а през 2013 г. бе удостоена с наградата „Евродепутат на годината” в категорията „Равенство на половете”.

„Приемам избора ми на отговорния пост като заместник-председател на Групата на ЕНП в Европарламента с благодарност и удовлетворение, но съзнавам, че той е най-вече признание за активната роля, която играе ГЕРБ в най-голямото европейско политическо семейство. Избирането ми е признание за убедителната ни победа на евроизборите в България, с която дадохме нашия принос за поредната победа на ЕНП в Европа”, заяви Мария Габриел след избирането й.

 
 

Къде отиват мазнините, когато сваляме килограми

| от chronicle.bg, по iflscience.com |

Диетите и хранителните режими често са в устите на хората. Оказва се обаче, че има много митове за свалянето на килограми. Някои хора смятат, че мазнините се превръщат в енергия или топлина. Други пък твърдят, че се секретират или направо, че се превръщат в мускули.

Всъщност това съвсем не е така. Андрю Браун от Университетът на Ню Саут Уейлс и австралийският физик и тв водещ Рубен Мийрман откриват, че когато губим мазнини, всъщност ги издишваме.

„Царува стряскащо незнание около метаболичните процеси при отслабване“, казва Браун. Мийрман добавя: „Правилният отговор е, че по-голямата част от подкожната мазнина се издишва под формата на въглероден диоксид. Отива във въздуха.“

Те са изчислили, че за да загубим 10 килограма мазнини, ще ни трябват 29 килограма кислород, а ще произведем 28 килограма въглероден диоксид и 11 килограма вода.

Това, разбира се, не означава, че ако дишаме повече, ще отслабнем по-бързо. Означава само, че ще ни стане лошо и можем да загубим съзнание.

 

 
 

Apple Music вече има повече от 20 млн. абонати

| от chronicle.bg |

Няма и две години от дебюта на музикалната стрийминг услуга Apple Music, а тя вече има повече от 20 милиона абонати. За сравнение, достигането на същия брой абонати отнема на Spotify седем години.

Информацията е потвърдена пред Music Business Worldwide. През април абонатите бяха 13 млн., през юни – 15 млн., а през септември – 17 млн.

Най-големият конкурент на Apple Music – Spotify, обяви, че към септември тази година платените абонати на услугата са 40 млн. От компанията очакват броят им да нарасне до 50 млн. в началото на 2017.

Източник: Apple Insider

 
 

Air France приветства първия си Boeing 787

| от CHR Aero |

На 2 декември, в 9 часа сутринта, Air France приветства първия си Boeing 787. По този повод, и според обичая, пожарникарите на летище Париж-Шарл де Гол посрещнаха самолета с традиционен поздрав с вода.

Франк Тернер, изпълнителен директор на Air France, заяви: „Това е голяма гордост и чест за нас, днес да посрещнем в Air France първия Boeing 787 и 9-ти в групата Air France-KLM. Boeing 787 бележи нов етап в модернизацията на флота ни и ще предложим на нашите клиенти най-добрите продукти на Air France „.

Air France предлага най-доброто на борда на Boeing 787:

– Най-новите салони на борда Air France: лукс в бизнес класата (30 места), комфорт за всички в новата Premium икономична (21 места) и в икономичната (225 места) класи;
– Wi-Fi връзка на борда, адаптирана към изискванията и навиците на клиентите (от 20MB до 200MB, на цени от 5 до 30 евро);
– Допълнителен комфорт и пространство с най-новите кресла в Premium икономичната класа;
– 30% по-големи люкове, в сравнение с подобни самолети;
– По-високи нива на влажност по време на полет за по-голям комфорт при пътуване.

Този самолет от ново поколение има и някои много важни преимущества:
– Разходът на гориво е намален с около 20% в сравнение с предходното поколение самолети, което намалява влиянието от поредно увеличение на цената на горивото;
– Значително намаляване на емисиите на CO2 (около 20%), както и емисиите на шум.

Boeing 787 на Air France ще направи първия си търговски полет до Кайро на 9 януари 2017.

Компанията ще посрещне втория си самолет през април 2017 г., който ще лети до Монреал от 1ви май, 2017.

 
 

15 модела, които са доста…грозни

| от chronicle.bg |

Всички знаем какво се изисква, за да бъдеш модел. Трябва да си кльощав и красив.

Поне така беше доскоро. По подиумите и на кориците на списанията обаче вече дефилират закръглени модели със секси извивки и хората свикнаха с това, че моделите на 21 век не са като деветдесетарските модели. Напоследък се забелязва и нов тренд в избора на манекенки: далеч не всички от тях са брилянтно красиви. Някои от тях дори не са хубави.

Вижте в галерията 15 момичета, които работят като модели и не пасват на общоприетите стандарти за красота. Някои от тях не са грозни, а имат някакъв дефект, а други…е, кои пък сме ние, че да съдим. Вижте ги.